Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

153 berichten • Pagina 3 van 8

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 100 kleine mormeltjes ~ Update 6 28-1-12

Update 7

Afbeelding
Ik moest vandaag weer overgeven. Dat betekent waarschijnlijk dat ik weer zwanger ben. Ik heb zin om weer over nieuw te beginnen. Weg van dit huis. Gewoon verandering!

Afbeelding
Dit is de buitenkant

Afbeelding
De eetkamer/keuken.

Afbeelding
De woonkamer

Afbeelding
Het kleine toilet.

Afbeelding
De kinderkamer.

Afbeelding
De badkamer.

Afbeelding
Ik laat mijn slaapkamer niet zien. Dat is een verrassing! Als je daar niet mee eens bent, kom dan maar op, ik kan wel tegen je op!


-----------------------------------------------------------------------
Writers Note

Dit is een nieuwe start maar nog wel met Albert!
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 100 kleine mormeltjes ~ Update 6 28-1-12

Update 8

Afbeelding
Ik heb een nieuwe huisgenoot in huis genomen. Blub is zijn naam. Het is een goude goudvis, geen gewone maar een Arabische goudvis.

Afbeelding
Ik pak een Espresso om het nieuwe huis te bezinken. Er zal nog het een en ander anders moeten maar dat komt nog wel.

Afbeelding
Daarnaast heb ik ook nog een nieuwe hobby: Tuinieren. Ik heb al: 4 appelbomen, 2 slastruiken en 2 druivenplanten.

Afbeelding
Ik haat die lucht van mest. Ik moet er bijna van overgeven. *Blegh* Ik ren naar de wc en laat alles eruit. Kotsen is fijn, maar niet voor vaak.

Afbeelding
We kijken naar Alberts lievelings programma: Dora. Albert zegt dat die vandaag jarig is en ik was dat al helemaal vergeten. Snel bak ik een taart voor hem.

Afbeelding
Hij blaast de kaarsjes uit en we vieren feest.

Afbeelding
Albert is tiener en is opgegroeid met de eigenschap: Workaholic.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 100 kleine mormeltjes ~ Update 6 28-1-12

Update 12

Afbeelding
Albert en ik eten de laatste resten tart op van gisteren. Nu hij eindelijk tiener is begint hij te groeien en te puberen. Hij is helemaal verliefd op een meisje.

Afbeelding
Ik houd de tuin bij en geef ze wat water. Mijn planten zijn al redelijk gegroeid! Over een paar daagjes kan ik vers fruit eten!

Afbeelding
Ik heb de bevestiging dat ik zwanger ben! Van een drieling! Albert voelt en praat ook al tegen mijn buik!

Afbeelding
Ondertussen verdoe ik ook mijn tijd met andere mensen chatten via de computer. Echt grappig, ik heb al tegen sommige gezegd dat ik supermiljonair ben!

Afbeelding
Hier staat Albert te zoenen met zijn vriendin.

Afbeelding
En dan moet ik bevallen. Echt super pijnlijk om te bevallen! Vooral van 3 mormels!

Afbeelding
En dit zijn ze dan : Bregje, Carly en Daniëlle.

Laatst gewijzigd door Deetui op di 21 feb 2012, 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 100 kleine mormeltjes ~ Update 12 20-2-12

Update 13
Afbeelding
Nu ze peuter zijn moet je ze ook leren lopen en praten. Gelukkig helpt Albert mee, anders zou het een ‘mission impossible’ zijn.


Afbeelding
Het is echt zo’n lief stel die twee. Ookal weet ik niet zeker of dat lang bij elkaar blijft, hun eigenschappen botsen nogal.

Afbeelding
Het is echt heel moeilijk om die meiden te leren praten! Als je cardiografisch hulpmiddel zegt dan zeggen ze niks terug. Wat raar he.

Afbeelding
Ook moet ik mijn tuin bijhouden. Die is nu helemaal volgroeid! Ik kan nu bijna vers groente en fruit gaan eten!

Afbeelding
En wat ik dacht gebeurde! Albert en zijn vriendin zijn uit elkaar. Het zijn nu exen.

Afbeelding
Familiefoto.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie