Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

153 berichten • Pagina 2 van 8

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 100 kleine mormeltjes ~ Update 2 23-1-12

Update 3

Afbeelding

‘En dit is dan mijn kleine meid, Albertina heet ze. Wat hou ik toch van haar, ze is mijn eerste kind! Ze is nu al de wereld aan het ontdekken en ze begint bij haar neus.’

Afbeelding

‘Kom eens hier Albertina. Ik wil je luier verschonen. Hier doe je shirtje maar uit en je broekje…. OMG! Je hebt een slurfje! Je bent een jongen! Ik noem je voortaan Albert!’

Afbeelding

‘Ik maak voor mezelf eerst even een broodje jam. Daar ben ik nog niet eens aan toegekomen na de bevalling. Het is wel een lekker broodje. Het smaakt ook nog extra lekker met mosterd!

Afbeelding

‘Het is tijd om jou in bedje te stoppen, kleine meid! Ahum, Kleine dude bedoel ik. Een mooie blauwe! Welterusten!’

Afbeelding

En zelfs in haar wiegje gaat ze haar neus verder verkennen. Hij vind het best wel interessant, die kleine groene dingen die steeds maar uit zijn neus blijven komen.

Afbeelding

‘En nu is het tijd om mijn favoriete film na te spelen: de Simtanic. Ik mis alleen wel de wind door me haren, het klotsende water en de lekkere man die bij me staat: Simardo DiCaprio, Hmm met hem zou ik wel een boterham met jam en mosterd willen eten!’
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 100 kleine mormeltjes ~ Update 3 24-1-12

Update 4

Afbeelding

‘Nee ijscoman, wacht! Ik wil een lennie ijsje!!!!! WAAACCCCHHHHTTT!!! Grrrr, ik krijg een beetje genoeg van boterham met jam en mosterd en wou heel graag een lennieijsje MENEER DE IJSCOMAN! Nou moet ik via het park terug naar huis lopen, en in dat park zijn er dus heel veel creaps.’

Afbeelding

‘Kom hier jongen, ik moet je iets vertellen. Het is echt superbelangrijk dus houd je oren goed open.’

Afbeelding

‘Ik kwam een vrouw tegen in het park die helemaal in het roze was. Ik begon tegen haar te praten en ik kwam erachter dat zij Gwen Fehn heten, ofzoiets. Nouja, dat ik niet zo belangrijk, maar ik ben erachter gekomen dat zij de opperheerser is van de roze-club. Ten eerste is ze gek, want wie houdt er nou van roze en ten tweede is ze een gekke psychopaat. Dus Albert, als je ooit door het park loopt, ren dan weg van een vrouw die roze kleren aan heeft.’ ‘Braagghhh, blegh’ Was Alberts reactie.

Afbeelding

‘Wil ik gaan douchen om al het roze spul van me af te halen, is de douche stuk! Ik bel wel een reparateur, een mannelijke, ben wel toe aan een nieuwe kind.’

Afbeelding

‘Hoi knapperd, gaat alles goed met je of zal ik je opvrolijken?’
‘Nou, ik kom hier alleen maar om de douche te repareren'
'kom dan in ieder geval naar de woonkamer toe.'
'Oke'

Afbeelding

En wou ik net gaan zoenen, heeft die freaking gast bindingsangst, Pffff! Ik heb hem maar meteen het huis uit gestuurt, en niet zachtaardig, reken daar maar op!
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 100 kleine mormeltjes ~ Update 4 24-1-12

Update 5

Afbeelding

'Ik heb vandaag een pakketje van oom Finnie gekregen. Een leuke pop voor Albert. Jammer, ik had gehoopt op nieuwe laarzen. Nouja, met die pop kan ik Albert stil houden als ik mij moet concentreren, op mannen.'

Afbeelding

'En hier kijkt hij dan, vol trots naar zijn moeder. Die net de wasbak heeft laten ontploffen en steeds de vloer moet dweilen. En er zijn nog meer rampzalige klusjes in huis.'

Afbeelding

'Kijk hier, mijn pc waar mijn boek 'Hoe vind ik de perfecte man?!' op staat en nu waarschijnlijk verloren is.'

Afbeelding

'Dus het is nu tijd om een nieuwe reperateur te bellen en dat kost ook weer geld'

Afbeelding

'En wat ik al had gedacht, het was Andy Plumber, de gast met bindingsproblemen. Ik keek snel naar beneden of Albert zat te kijken maar die was druk bezig met zijn nieuwe pop: Vince.'

Afbeelding

'Andy sloeg met zijn hand in mijn gezicht, auw pijn, dat was het eerste wat in mij opkwam. Die gast heeft waarschjinlijk door dat ik van blauw hou en hij zit natuurlijk in het team van die Gwen!'

Afbeelding

' Ik heb maar meteen een nieuwe reperateur gebeld, en de andere ontslagen. Dit is wel een lekkertje, dus dat komt wel goed.'

Afbeelding

'Jammer genoeg moest hij naar een andere klus maar ik zal hem wel krijgen, zolang ik Fiona Janssen heet!'
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 100 kleine mormeltjes ~ Update 6 28-1-12

Update 6

Afbeelding

Vandaag was Albert jarig. We hebben zijn feestje groots gevierd met zijn tweetjes. Achja, hij is weer een jaartje ouder en wijzer.

Afbeelding

Vandaag ging hij voor het eerst naar school. Hopelijk is hij daar goed in en hoeft hij niet na te blijven.

Afbeelding

Die snotneus heeft aan de douche gezeten…

Afbeelding

En daar heb ik nu last van. Roze haar, hoe bedenkt hij het? Volgens mij heeft hij die gekke vrouw uit het park ontmoet en heeft zijn gezegd dat roze goed is. Pfff, dat die gekke nog los rondlopen!

Albert is opgegroeid met de eigenschap: Computernerd.

-------------------
Sorry voor de korte up, videokaart is ent binnen dus volgende foto’s waarschijnlijk betere kwaliteit.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 100 kleine mormeltjes ~ Update 6 28-1-12

Update 7

Afbeelding

‘Ik ben vandaag naar het museum gegaan toen Albert naar school was. Ik had vanochtend niet ontbeten, maar ik dacht dat dat wel kon. Toen ik in de tweede kamer was in het museum zag ik een schilderij met lekker sappig eten erop. Ik kreeg heel erg honger en wou naar huis rennen.’

Afbeelding

‘Totdat ik een lekkere knappe vent zag staan net voor de uitgang van de kamer. Ik heb eventjes met hem gepraat en hij zij dat hij mij zou bellen om een keer bij hem op bezoek te gaan. Dat sloeg ik natuurlijk niet af!’

Afbeelding

‘Toen ik om 6 uur thuiskwam zat Albert nog huiswerk te maken in zijn pyjama. Nou ja, huiswerk maken. Het was eerder of hij naar zijn favoriete TV-programma zat te kijken: SimSamstraat. Ik heb hem maar snel naar bed gebracht en een boterham met jam en mosterd gesmeerd voor mezelf. En ben zelf ook maar onder het wol gekropen.’

Afbeelding

'De volgende ochtend werd ik om 10 uur wakker en wou ik een beschuitje smeren. Toen ik de woonkamer inliep zag ik Albert nog zitten. Ik heb hem snel gezegd dat hij naar school moest, en hij ging ook. Toen hij de deur uitliep belde die leuke gast van het museum op. Hij vroeg of ik wou komen en natuurlijk kwam ik.'

Afbeelding

‘Ik viel maar meteen met de deur in huis en begon hem te zoenen. Hij vond het goed en ik vond het lekker. Het smaakte naar meer, en ik kreeg gelukkig ook meer!’

Afbeelding

‘We liepen naar zijn slaapkamer toe, trokken elkaars kleding uit en gingen onder de dekens.’

Afbeelding

‘De volgende ochtend schrok ik me dood. Hij kwam naast me staan en zei of ik bij de club wou komen. Ik vroeg hem wie de leider was en wat voor een club. Hij zij dat Gwen de leider was en dat ze alles was blauw was zouden vernietigen. Ik schrok me natuurlijk dood! Ik ben natuurlijk meteen naar huis gegaan en niet meer teruggekomen!’
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 100 kleine mormeltjes ~ Update 6 28-1-12

Ik heb even een tijdje staan wachten en nog geen reacties, ik vind dit best jammer en ik verlies mijn motivati, die ik nou niet meer heb. Er komt zowiezo nog 1 up en dan ga ik er misschien een eind aan breien. Ik vind dit best jammer...
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 100 kleine mormeltjes ~ Update 6 28-1-12

ik heb niet echt de inspiratie en de motivatie dus ik stop denk ik, er komen nog updates maar dat is dan het einde. iK vind het zelf ook best jammer maar ben al met een nieuw dagboek begonnen en die heeft al bijna 10 updates dus ik zorg dat die al vooruit blijft als ik het geval heb dat ik niet meer kan of wil simsen
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: 100 kleine mormeltjes ~ Update 6 28-1-12

Ik vind het ook erg leuk hoor. Heb net alles even bijgelezen. Misschien moet je dit dagboek wel afmaken? Je haakt volgens mij veel te snel af met je dagboeken, het opstarten is soms even moeilijk, maar als het dagboek eenmaal staat is het ook nog maar moeilijk onderuit te trappen en volgens mij ben je op de goede weg.
Afbeelding
Gebruikersavatar
cynderxxx
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
474
Lid geworden op:
wo 13 jul 2011, 16:51

Re: 100 kleine mormeltjes ~ Update 6 28-1-12

Niet stoppen deetui, dat is heel erg zonde. Het is juist zo leuk, en je zal er best wel eens geen zin in hebben. Dat heb ik ook wel eens hoor maar als je verder bent denk ik dat je toch wel heel blij zult zijn dat je toch hebt doorgezet.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie