Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

181 berichten • Pagina 1 van 10

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

100 Vampire Challenge: Een Happy End 7-4-2012

Afbeelding
Hoi mensen ik ben Chloë White. Na jarenlang in Bridgeport te hebben gewoond ben ik verhuisd naar Hidden Springs. Kom ik daar aan en dan zie ik geen vampiers! Maar wees niet bang, ik ga daar verandering in brengen. 100 vampiers, allemaal door mij gecreeërd.
Ik hou van muziek maken, feesten, dieren die ik misschien ook ga bijten, en met het poppenhuis spelen. Nou, eigenlijk niet alleen het poppenhuis, met speelgoedpaardjes spelen en ander speelgoed is ook leuk hoor.

Haar eigenschappen heb ik gewoon op willekeurig gedaan trouwens.
Eigenschappen:
- Gestoord
- Virtuoos
- Feestbeest
- Dierenvriend
- Kinderachtig

Haar levenswens is Een Simband, het hoogste niveau halen in alle instrumenten.

Vampiers gecreëerd:
- Totaal: 9
- Mannen: 5
- Vrouwen: 4
Vampier 1: Man waarvan ik de naam van vergeten ben
Vampier 2: Gwen
Vampier 3: Pierce
Vampier 4: Astrid
Vampier 5: Kyle
Vampier 6: Nicholas
Vampier 7: Sidney
Vampier 8: Eenofandere vrouw
Vampier 9: Charles
Vampier 10: Jessica

Hoofdstukken:
Proloog
Hoofdstuk 1
Hoofdstuk 2
Hoofdstuk 3
Hoofdstuk 4
Hoofdstuk 5
Preview
Hoofdstuk 6
Hoofdstuk 7
Hoofdstuk 8
Hoofdstuk 9
Hoofdstuk 10
Hoofdstuk 11
Hoofdstuk 12
Hoofdstuk 13
Hoofdstuk 14: Late Valentijnsup
Hoofdstuk 15
Hoofdstuk 16
Hoofdstuk 17
Hoofdstuk 18
Hoofdstuk 19
Special Up
Laatste update: Een Happy End

Laatst gewijzigd door Loungefan op za 07 apr 2012, 09:20, 42 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: 100 Vampire Challenge: Proloog 14/1/2012

Dankjullie voor de reacties :)
Hoofdstuk 1
Afbeelding
Ben ik eindelijk bij mijn nieuwe huis waar ik heel lang voor heb gespaard, is het zo’n krot! De verkoper zei dat het een villa was. En ik had er wel 15.000 euro voor betaald! Nou ja, dan maar een baan zoeken zodat ik een poppenhuis kan kopen. Maar eerst wilde ik even gitaar spelen, het was namelijk alweer een hele tijd geleden dat ik voor het laatst gitaar had gespeeld.
Afbeelding
Ik had geen zin om hier eenzaam in mijn huisje te gaan wonen dus ik ging maar een huisdier adopteren. Die man aan de telefoon vroeg allemaal domme vragen zoals of ik genoeg geld had om het huisdier te verzorgen, of ik de verantwoordelijkheid aankon en noem maar op. Iedereen weet toch dat ik een hartstikke verantwoordelijk persoon ben? Wat denkt hij wel niet.
Afbeelding
Na een tijdje hoor ik gerinkel, zou dat al die man van het asiel zijn? Maar als ik buitenkom zie ik een stom busje voor mijn deur staan. Ik loop op het busje af en het eerste wat de man vraagt is of ik een ijsje wil. Bah, snapt die man niet dat ik alleen bloed drink? Misschien moet ik zijn bloed maar drinken. Ik maakte hem dus even subtiel duidelijk dat hij hier niet meer moet komen en aan zijn gezicht te zien neemt hij of vandaag ontslag, of hij komt hier nooit meer.
Afbeelding
Een paar uur later is mijn huisdier er. Ze is al best oud en heet Baby, een mooie naam. Ik vond haar geweldig en na even met haar gespeeld te hebben ging ik verder met gitaarspelen.
Afbeelding
Na een tijdje begon ik erge dorst te krijgen, tijd om naar het ziekenhuis te gaan. Als ik binnenloop zorg ik meteen dat ik genoeg bloed binnenkrijg en ook nog wat meeneem. Niet schrikken hoor, ik heb geen mensen vermoord. Alhoewel, volgensmij kreeg een hele knappe dokter een hartaanval. Zonde, hem had ik best willen veranderen in een vampier.
Afbeelding
En terwijl ik dus bezig was met belangrijke dingen was Baby bezig met het uit de wc-pot te drinken. Ik zweer je dat ik haar eten had gegeven maar blijkbaar had ze toch nog wat dorst.
Afbeelding
Toen ik net onopgemerkt het ziekenhuis wilde verlaten stonden er een hele hoop agenten voor de deur. Onopgemerkt was blijkbaar niet het goede woord. Zo’n een of andere lelijkerd: ‘Dame, dit is niet de bedoeling. Ga jij maar eens even wat tijd in de gevangenis doorbrengen.’ Ik wilde nog zeggen dat ik dacht dat het wel de bedoeling was maar ik hield me maar een keer in, ik kon hem beter mijn charmes gebruiken zodat hij me vrij zou laten. Misschien zou ik in de gevangenis nog wel iemand tegenkomen om te transformeren.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Dit was dan het eerste hoofdstuk. Ik heb al wel de foto's voor het tweede hoofdstuk maar ik heb morgen nog een proefwerk waar ik voor moet leren dus die update zal in de loop van de week online staan :).
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: 100 Vampire Challenge: Hoofdstuk 1 15/1/2012

Dankjullie voor de reacties :-D
@ davevanleeuwen
Ik heb Elvira Slayer opgeslagen in CAS en die heb ik helemaal veranderd naar deze sim. En toen zag ze er gewoon zo uit. Ze heeft volgensmij geen gedownloade skin, dus daar kan het niet aan liggen. Die tanden heeft trouwens elke vampier.
Ik heb net even gesimt, ik had geen zin meer in leren, en ze heeft al haar de eerste sim gebeten. Denken jullie dat het een man of een vrouw is?
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: 100 Vampire Challenge: Hoofdstuk 1 15/1/2012

Hoofdstuk 2
Afbeelding
De volgende ochtend was ik alweer thuis. Het was niet moeilijk om te ontsnappen, die agenten waren hartstikke makkelijk te versieren. En ik geef ze geen ongelijk, wie kan mij nou niet weerstaan? Dan komt Baby naar me toe gerend, ze ziet er een beetje eenzaam uit. Als ik haar weer wat aandacht heb gegeven is het ineens weer helemaal goed, aansteller dat ze is.
Afbeelding
En ik ben ook een heel goed baasje, ik geef mijn kat namelijk eten. Nu ik weer wat geld heb verdiend heb ik meteen iets heel gaafs gekocht, een speelgoeddoos. Ik kan nu eindelijk met speelgoedpaardjes gaan spelen. Baby wil ook meedoen en snel berg ik het speelgoed op voordat Baby mijn speelgoed kapot maakt. Misschien moet ik ook eens wat speelgoed voor haar kopen.
Afbeelding
Als ik thuis ben van mijn werk bel ik een collega op. Wij zijn al best goede maatjes en hij lijkt me wel een leuk iemand om te transformeren.
‘Hallo, met Chloë, je collega.’
‘…’
‘Wat, hoe durf je niet te komen. Ik ben geweldig weet je nog?’
‘…’
‘Dan kom ik wel naar jou toe!’
Afbeelding
Als ik bij zijn huis aankom staat hij in zijn slaapkleding. Ik heb geen zin om lang te blijven dus ik transformeer hem maar meteen.
Hij waarvan ik de naam ben vergeten: ‘Ehm, hoort dit niet korter te duren?’
Ik: ‘Ja, maar ik mag heus wel wat meer bloed drinken, ik heb dorst.’
Hij: ‘Oké, jij zal wel gelijk hebben.’
Afbeelding
Een paar dagen nadat ik hem gebeten heb komt hij langs. Ik moet zeggen dat hij er wel iets beter uitziet als vampier. En nu ik er al één heb gebeten heb ik er nog 99 te gaan! Oei, dat klinkt nog wel heel veel. Optimisme is nooit mijn sterkte kant geweest, helaas.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Oké, domme update. Bedankt voor al jullie reacties, een betere motivatie kan haast niet anders!! Het volgende hoofdstuk wordt een heel kort hoofdstuk maar het hoofdstuk erna wordt erg leuk. Er zal een bekende in voorkomen die jullie allemaal wel zullen kennen! :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie