Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

152 berichten • Pagina 1 van 8

FranSor
Beheerder Beheerder

Re: Serena's Anorexic Story

We hebben een tijd geleden op het forum afgesproken dat we geen dagboeken meer gaan toe staan zonder dat er echt een dagboek is... Zorg er dus snel voor dat je een begin post! ;)

Overigens lijkt het mij een interessant dagboek. :)
Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Mij lijkt het ook een interessant onderwerp, aangezien in heel veel dagboeken het over gestorven ouders gaat, wat natuurlijk net zo erg is. Maar ik ben benieuwd. Het is trouwens ook handig om je verhaal van te voren uit te schrijven, zodat je er niet lang over na hoeft te denken als je geen inspiratie hebt en dan hoef je alleen foto's te maken.
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Ik ben ook benieuwd, ik vind het in elk geval een erg.. interessant, en sowieso heftig, onderwerp!
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
zoetje753
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Hoofdstuk 1:

Door Serena;

Afbeelding

Huilend ging ik op mijn bed zitten samen met Shimmie. Vandaag op school werden er weer constant opmerkingen over mij gemaakt "Serena je bent een dikke trol" "Serena ga je maar niet omkleden bij gym niemand wil je vetjes zien" "Serena niemand mag jou iedereen haat je!"
Stiekem wist ikdat ze gelijk hebben maar ik doe altijd alsof het mij niks doet, maar het lijkt net alsof dat niet helpt.
Ik denk over mijn moeder; Mijn perfecte moeder die het wel gemaakt heeft in het leven. Zij is niet dik, ze is beroemd, kan geweldig piano spelen en ziet er altijd verzorgd uit. Ik durf er met niemand over te praten dat ik zo gepest word; mijn leraren nemen me toch nooit serieus en mijn moeder vind mij een verschrikkelijk kind. Hoe kan het toch dat mijn moeder zo perfect is en dat ik dat niet ben?

Afbeelding
Ik start de computer op en kijk op mijn facebook. *Zucht* altijd dezelfde berichten van de mensen in mijn klas: Ze sturen mij allemaal dieëten op, en zoveel plaatjes van de perfecte mensen. Ik bekijk ze allemaal en ben verliefd geworden op dit plaatje.
Afbeelding
Het plaatje komt van een pro ana site en besluit daar is wat rond te kijken. O.M.G. eindelijk hét perfecte dieet gevonden dit is wat ik al die tijd nodig had al deze meisjes hier zijn met het zelfde bezig; zo veel mogelijk afvallen. Er staan tips, calorieën lijsten, sport oefeningen, welke pillen goed zijn en wat je moet doen als je teveel eet op een dag. Hier schrik ik van :S overgeven?? Snijden?? Maar dat wil ik helemaal niet maar Ana zegt dat het goed is. Ana is het perfecte voorbeeld zij heeft alles al bereikt in haar leven. Ik denk na; ik weet dat overgeven niet gezond is, en dat snijden pijn doet maar Ana is perfect en ik wil net als Ana worden.

Mijn moeder roept; "SERENA ETEN!!!"
Ik zwijg als we aan tafel zitten ik weiger om ook maar één hap van die gore salade te eten. Mijn moeder begint gelijk te zeuren. "Heb je nou helemaal geen honger meer heb je weer van die vette troep bij de mac gegeten?! Vind je het gek dat je zo dik bent?!"
Afbeelding
Ik zucht zo gaat het elke dag aan tafel.

Na het eten loop ik naar beneden en begin gelijk met sporten ik wil geen dag verspillen.
Afbeelding
Na een zware work-out van 2uur ben ik naar mijn bed gegaan en gaan slapen.
Afbeelding
Morgen begint de nieuwe dag van mijn perfecte leven.

Laat me weten wat je er van vind en of je vind dat dit verhaal door moet gaan.

xx

Laatst gewijzigd door zoetje753 op zo 10 jun 2012, 15:30, 1 keer totaal gewijzigd.

~RAWR~
zoetje753

Matthieu schreef:Idd, erg goed :O
Al zouden er wel wat meer komma's geplaatst kunnen worden soms :)
sorry ben dislectisch xd dus ik vind het al lastig om die woorden goed op te schrijven :$

xx

p.s ik hoop morgen een update te kunnen doen
~RAWR~
Deetui

erg leuk!!! En wat Matthieu al zegt, misschien meer komma's.

lees net je bericht, misschien iemand vantevoren steeds vragn bijvorbeeld je moeder ofzow, of ze het wil bekijekn, hoeft natuurlijk niet.
Dave.

Ik vindt het super goed, heb die foutjes niet eens door, maar wel een tip, Ik vind de foto's mooi, maar je moet wel de muren omhoog doen, wel zo mooi.

v volgende keer kan je het volgende doen. Al zet je de camera zo, zodat je je sim ziet, en dan van zo ver mogelijk, dus voordat je de muur ziet, dan druk je op 'tab' en dan kan je met '-' uitzoomen, zodat je heel je sim weer ziet, en je de muur niet meer ingaat. Probeer het eens! Met '+' Kan je trouwens weer uitzoomen.

Laatst gewijzigd door Dave. op vr 06 jan 2012, 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.

zoetje753

davevanleeuwen schreef:Ik vindt het super goed, heb die foutjes niet eens door, maar wel een tip, Ik vind de foto's mooi, maar je moet wel de muren omhoog doen, wel zo mooi.
jaa ik weet het van die muur maar anders kreeg ik geen mooie foto :cursing :cursing

P.S!!~!! HEEL MISSCHIEN VANAVOND UPDATE :D
~RAWR~

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie