Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

293 berichten • Pagina 3 van 15

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: De Gouden Kooi 2012

@Deetui

Dat is niet waar, want ik heb ook mensen uitgenodigd die ik helemaal niet goed ken en misschien wel helemaal niet zo heel bekend zijn op het forum ;)

En nu ga ik eens aan de eerste up werken, want die is al op de helft :)

EDIT:
Ik heb trouwens hele leuke inzendingen :D
En van demensen die ik heb uitgenodigd heeft er maar één niet gereageerd. ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2012

@deetui dat klopt zeker, ik heb gezien wie er meedoen en er zitten hele verschillende mensen in. Het gaat er vooral om dat ze veel online zijn. En dat er dan misschien iemand niet uitgenodigd die niet zo goed ligt bij de spelleider kan misschien inderdaad wel gebeuren. Als het goed is doen er mensen mee die niet mee doen aan de eerste Gouden Kooi, of in ieder geval niet zo veel die daar al in zaten, dus er komen heeeeel veel forumleden aan de beurt voor dit spel.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: De Gouden Kooi 2012

1.1 Welkom in de Gouden Kooi
Afbeelding
Staci kwam aan bij de villa, het licht brandde al. Rustig liep ze door de poort met een big smile op haar gezicht. Binnen zag ze dat ze de eerste was, ze ging zitten wachtend op de volgende bewoner.

Afbeelding
De tweede die kwam was Tipper. Ze rende door de poort naar de deur, ‘Gouden kooi, here I come!’ Schreeuwde ze. Ze plofte neer op de bank. ‘Hoi!’ Riep ze vrolijk tegen Staci, Staci lachte en zei rustig hoi terug.

Afbeelding
Dennis stond voor de poort en zuchtte nog eens diep dit waren zijn laatste secondes buiten de poort van de Gouden Kooi, hij zette een grote stap. ‘Ik ben er.’ Zei hij tegen zichzelf. Hij fluitte een vrolijk liedje en liep op de maat van het deuntje de villa in.

Afbeelding
Na Dennis volgde Faith. Nieuwsgierig keek ze door het raam van de villa, ze zag al wat mensen zitten. Ze was bang dat de mensen haar niet mochten. Zonder iets te zeggen ging ze zitten.

Afbeelding
Lucas kwam de Villa ingelopen. Enthousiast liep hij de kamer in waar de rest al zat. ‘Hoi allemaal.’ Zei hij.

Afbeelding
Juul liep door de gang van de Villa, heel erg rustig liep ze door de Villa. Ze keek om het hoekje en zag de rest zitten. Muisstil ging ook zij zitten.

Afbeelding
Armani opende de deur van de Villa. Hij hoorde al gepraat, de eerste was hij zeker niet. Hij wreef door zijn haar, dat zat nog goed. ‘Hallo.’ Zei hij vriendelijk tegen de rest.

Afbeelding
Hannah volgde, ze struikelde over het opstapje bij de deur. ‘Dat begint goed.’ Dacht ze. Ze liep naar binnen, de andere keken naar haar, ze zwaaide en zei niets.

Afbeelding
Mallory kwam zelfverzekerd de Villa in. Ze trok haar jurkje nog even recht en liep verder.

Afbeelding
De laatste die de villa in kwam was Jean. ‘Ik ga dit zo hard winnen.’ Zei Jean tegen zichzelf en sloot zich aan bij de rest van de kandidaten.

Afbeelding
Afbeelding
Iedereen zat op de bank, sommige praatten al met elkaar. Ze werden onderbroken door de Stem.
‘Gegroet Kandidaten! Welkom in de Gouden Kooi 2012. Om kennis te maken kunnen jullie ervoor kiezen om een feest te houden net zoals jullie voorgangers dat deden, of jullie kunnen blijven zitten en rustig met elkaar kletsen, het is helemaal aan jullie.’ Iedereen keek elkaar aan, de meeste kozen voor een feest.
‘Dan verwijs ik jullie naar boven, veel plezier.’

Afbeelding
Iedereen trok iets anders aan en ze liepen naar de dansvloer. Iedereen kwam los en ze danste met elkaar. Er hing totaal geen spanning meer in de lucht en niemand was meer stil.

Afbeelding
Ook de drankjes gingen er goed in. Vier mensen bleven staan en begonnen met elkaar te kletsen. Ze besloten zich van de rest af te zonderen en naar het bubbelbad te gaan.

Afbeelding
Ondertussen ging de eerste al naar bed, diegene was Jean. Ook al liet hij het niet aan de rest merken, hij was liever op zichzelf.

Afbeelding
Juul en Tipper volgde al snel. Ze waren moe van de reis en natuurlijk van het dansen.

Afbeelding
Ondertussen zaten Hannah, Lucas, Staci en Armani in het bubbelbad. Eerst was het nog wat stiller, vooral Hannah liet weinig van zich horen, maar na een tijdje lagen ze met z’n allen hard te lachen.

Afbeelding
Rond een uur of een was de dansvloer leeg en ook het bubbelbad, iedereen lag rustig te slapen in hun nieuwe luxe verblijfplaats.

Laatst gewijzigd door Marit. op vr 06 jan 2012, 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: De Gouden Kooi 2012 - 1.1

Thanks all! :D

@Leonie, typfout :$ Bewerkt :)

@Dave, wat Nonnieven1 zegt. Iedereen heeft een korte beschrijving moeten maken en aan de hand daarvan heb ik de sims gemaakt ;)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie