Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

110 berichten • Pagina 4 van 6

Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: My Inner Beauty - Update 4.1 online!

Update 4.2
---------------
Afbeelding
De dag kwam dat ik Finny officieel ontmoette. Natuurlijk had ik haar al veel vaker gezien. 'Goedemiddag mevrouw, ik ben Finny Imming.' zei ze vriendelijk. Ik knikte. 'Ik ben Sterre d'Armoire.' lachte ik.

Afbeelding

Ja, ze was een vriendelijk kind. Haar uiterlijk schrok mensen af, maar dat deed het mijne ook en we waren eigenlijk gelukkige, vriendelijke mensen. Soms moet je mensen leren kennen in plaats van meteen je oordeel klaar hebben.

Afbeelding
Het werd een gezellige middag in huize d'Armoire. Helaas moest Finny al snel weg, omdat ze naar muziekles moest.

Afbeelding
Afbeelding
Jake had dankzij haar een nieuwe hobby erbij: gitaar spelen. Zo gauw hij klaar was met zijn huiswerk, vond je hem in de eetkamer, bezig met zijn gitaar.

Afbeelding
Met mij ging het ook goed. Mijn boeken gingen als broodjes over de toonbank en het verdiende redelijk. Het leven was niet slecht, nee integendeel, ik was gelukkig met het leven zoals het nu was. Terugdenkend aan vroeger, blij dat ik verhuisd was naar Twinbrook, waar een gelukkig leven op me wachtte, zoals ik had gehoopt.
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: My Inner Beauty - Update 4.2 online!

Sorry voor het megalange wachten op een update, maar dat kwam, omdat ik een kerstspecial wilde maken en daartussen kon ik niet updaten, omdat er nog een aantal dingen gaan gebeuren.

------------------------
Kerstspecial hoofdstuk 4!
------------------------
Afbeelding
"Jingle Bell, Jingle Bell, Jingle Bell rock, Jingle bell swing and jingle bells ring, Snowin' and blowin' up bushels of fun, Now the jingle hop has begun..."

Afbeelding
Jingle bell, jingle bell, jingle bell rock, Jingle bells chime and jingle bells time, Dancin' and prancin' in Jingle Bell Square, In the frosty air..."

Afbeelding
"What a bright time, it's the right time to rock the night away, Jingle bell time is a swell time, To go ridin' in a one-horse sleigh..."

Afbeelding
"Giddy-up jingle horse,pick up your feet, Jingle around the clock, Mix and mingle in a jinglin' beat, That's the jingle bell rock..."

Afbeelding
Op mijn tenen sloop ik naar de keuken van ons kleine vakantiehuisje. Hij was helemaal klaar voor kerstmis. Gisteren hadden Jake en ik het huisje helemaal versierd met allerlei kerstspulletjes. Rond zeven uur 's avonds was het gaan sneeuwen en nu lag er een dik pak.

Afbeelding
Ik besloot me eens uit te sloven en het een gezellige, onvergetelijke kerst te laten worden, dus begon ik aan een heerlijk ontbijt met zelf gebakken wafels.

Afbeelding
Afbeelding
Ik stopte de wafels in de oven en stak de openhaard aan. Een warm vuur verspreidde zich over het hout. Zo werd het lekker warm en knus in het huisje.

Afbeelding
Toen Jake eindelijk wakker was, konden we eindelijk genieten van het ontbijt. "Lekker mam!" zei Jake, "Je zou vaker moeten koken!" Ik lachte. Tja, ik was niet een echte keukenprinses.

Afbeelding
Na het ontbijt deden we onze nieuwe kerstkleding aan en was het tijd voor de cadeaus. Jake stond verbaasd te kijken. "Wow, wat een cadeaus!" riep hij uit, "Vast allemaal voor mij!"

Afbeelding
"Haha, nee, een aantal zijn nep hoor." lachte ik. "Maar deze is wel voor jou." Ik overhandigde hem een pakketje. "Wow!" riep Jake uit, "Een waardebon voor de muziekwinkel voor een nieuwe gitaar! Oh wauw, thanks mam!"

Afbeelding
"En dat is nog niet alles, want we gaan op reis dit jaar! En jij mag kiezen naar welk land! Is dat niet super?" zei ik enthousiast.

Afbeelding
"Wow, mam! Dat is geweldig! Ik kan niet wachten!" Ik lachte. "Nee, ik ook niet. Heb jij al een idee voor een land?" vroeg ik. "Natuurlijk! We're going to France, duh!" riep Jake uit. "Daar kom we van oorsprong vandaan, dus ik wil naar Frankrijk." "Oke, lieverd, dan gaan we naar Frankrijk." zei ik lachend.

Afbeelding
Afbeelding
Na de lunch deden we een sneeuwballengevecht. "Hier pak aan!" riep ik uit. "Nee! Mam! Nee! Je hebt al gewonnen! Ik geef me over..." Jammerde Jake. Ik schaterde. "Haha! Wie is de beste? Sterre is de beste!" Seattle blafte vrolijk mee.

Afbeelding
Afbeelding
"Maar ehm, mijn jas ligt binnen, dus ik stel het op prijs als ik die aan kan doen. Jee, het is echt koud." "Duh mam! Er ligt sneeuw! Dan is het geen twintig graden!" lachte Jake. "Ja, ja, dat snap ik ook wel. Nou ja, ik ga in ieder geval naar binnen, want ik bevries."

Afbeelding
Binnen warmde ik me op bij de openhaard. "Heerlijk..." mompelde ik. Tot nu toe was dit de beste kerst die ik ooit heb meegemaakt. Gezellig in een vakantiehuisje met Jake en Seattle in de sneeuw.

Afbeelding
Afbeelding
Rond vijf uur stond ik weer in de keuken. Deze keer met schort en al, keihard werkend voor een heerlijk diner. Jake was buiten met Seattle aan het spelen. Ja, die twee hadden de grootste lol samen.

Afbeelding
Uiteindelijk konden we geniet van een goed gelukte herfstsalade als voorgerecht. "Hmm, yummy mam!"

Afbeelding
Helaas was het hoofdgerecht een minder succes. Het moest trouwens pasta carbonara voorstellen. Jake vond het wel heel lekker. "Dit smaakt beter dan die gewone in de Bistro hoor mam," zei hij toen ik erover zeurde, "Deze is wat knapperiger en daar houd ik van!"

Afbeelding
Het nagerecht bestond uit een nieuw soort wafelrecept, die gelukkig niet aangebrand was, maar goed smaakte. Yaay!

Afbeelding
"Mam, dit is de beste kerst ooit!" zei Jake. Hij gaf me een knuffel. "Nou, gelukkig maar liefje. Dat was wat in wenste, dat jij een mooie kerst als herinnering had." Een traan stroomde over mijn wang, blij dat Jake gelukkig was.

Afbeelding
Seattle lag in haar mand, wetend dat er iets ergs zou gaan gebeuren, binnenkort. Wacht maar, wacht maar tot na de reis...
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: My Inner Beauty - Kerstspecial online!

Ben benieuwd ;o
En ik vind het heel grappig dat er bij zo'n keukenfoto een raam is en als je daar door heen kijkt dat er geen sneeuw ligt xD
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: My Inner Beauty - Update hoofdstuk 4.4

Update 4.5
------------------
Afbeelding
Afbeelding
We naderden het prachtige landschap van Champs Les Sims, een rustig dorpje vlakbij Parijs.

Afbeelding
"Kijk! Mam mam!" riep Jake. Ik zuchtte. "Jake, in plaats van dat je naar allerlei activiteiten kijkt is het beter dat je me helpt met de koffers."

Afbeelding
Natuurlijk luisterde hij niet en rende meteen weg. "Jake! Kom terug, nu!" riep ik. "Anders cancel ik de reis hoor!" Gelukkig kwam hij daardoor terug. "Geintje mam!" lachte hij. Ik keek hem geirriteerd aan. "Heel grappig." zei ik sarcastisch. "Help me nu met die koffers, want die vrouw daar doet het niet voor ons."

Afbeelding
(Trema's werken niet bij mijn toetsenbord, daarom zul je geen accenten etc. zien tijdens Franse gesprekken, sorry! En excuses voor fouten in het Frans, zo goed ben ik niet, want ik ben pas eerstejaars :sweatdrop )
Nadat we alle spullen hadden uitgepakt en neer hadden gezet, gingen we naar oude vrienden van mijn moeder. "Bonjour! Oh, tu es Sterre!" zei de man, genaamd James. "Bonjour, James! Oui, je suis Sterre. C'etait il y a longtemps!" zei ik.


Afbeelding
Afbeelding
James knikte. "J'aime France! J'aime Champs Les Sims!" zei ik enthousiast. "Oh, et il est mon enfant, il s'appelle Jake." vertelde ik. "Oui, bonjour Jake! Je m'appelle James et je suis un ami de ta mere."

Afbeelding
We kletsten nog even verder over koetjes en kalfjes, dus was het erg gezellig. "Ou est ta femme?" vroeg ik. "Oh! Eh, elle est dans le centre commercial." Ik knikte. "C'est dommage."

Afbeelding
Verder leerde James me nog een Frans liedje uit Champs Les Sims. Uiteindelijk was het al vier uur 's middags geworden. Jake verveelde zich ook enorm dus besloten we maar om naar de markt de gaan. "Au revoir James!" "Au revoir" "Bye." mompelde Jake. "Jake! Dan zeg je 'au revoir'. Niet 'bye!'" Sprak ik hem toe.

Afbeelding
De markt was erg leuk. We bezochten als eerst een warenhuis, waar ze veel verschillende, schattige spulletjes hadden.

Afbeelding
Daarna bestelden we heerlijk Frans eten in een dichtstbijzijnde cafe. "Serieus mam, kikkerbilletjes zijn echt lekker, hoor!" Ik verafschuwde het. "Ja ja, dat zal best." mompelde ik.

Afbeelding
Uiteindelijk bezochten we nog de boekenwinkel, want ik was natuurlijk schrijfster en een paar Franse boeken meenemen is altijd handig. Verder hield ik van de Franse literatuur.

Afbeelding
En toen, na een lange dag vol avontuur en gezelligheid, ging ik slapen. Morgen was het weer tijd voor andere leuke Franse dingen.

Afbeelding
"Hmm, die ziet er wel lekker uit..." mompelde ik. We waren vroeg opgestaan om de nectarbrouwerij te bezoeken.

Afbeelding
Je mocht er gratis wijn proeven en zelfs maken. Deze smaakte trouwens wel erg lekker, maar ook een beetje apart en zurig.

Afbeelding
Het was natuurlijk wel een goed idee om ook een paar flessen te kopen voor thuis. "Bonjour." "Bonjour." "Je voudrais ceci et cela." "Oui, je vais juste les saisir." "Merci. Au revoir!" "Au revoir!"

Afbeelding
En eh, alles moet je een keer geprobeerd hebben. Zo ook je eigen nectar maken. Alleen was het niet heel geslaagd, want ik was zo'n drie keer in die vieze drap gevallen. Yay!

Afbeelding
Uiteindelijk had ik wel mijn eigen wijn! Ook al smaakte hij nou niet bepaald heerlijk, maar we laten dat even achterwege.

Afbeelding
Helaas was de vakantie toen alweer voorbij. Na drie dagen heerlijk te hebben genoten, was het nu tijd om te vertrekken. In het donker wachtten we op de taxi die ons naar het vliegveld zou brengen. "Au revoir, Champs Les Sims!"

@Kiwifan: Ja he, dat vond ik ook! :D
Trouwens, gisteren bestond My Inner Beauty alweer een maand! :woot

Laatst gewijzigd door Monstermummie op wo 28 dec 2011, 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie