Update 1.1: New Home
--------------------------

Ik liep samen met Seattle door de straten van Twinbrook. Ook hier floten de vogels gezellig. Het was niet druk op straat; je zag bijna geen mensen.

Ik zuchtte vermoeid toen Seattle voor de zoveelste keer stilstond. 'Seattle, kom nou!' mompelde ik. Het enige wat ze deed was wild blaffen. 'Kom, we zijn er bijna!' Ik trok aan haar halsband. Gelukkig gaf ze toen toe.

Terwijl Seattle helemaal uit haar dak ging in het park, plofte ik neer aan de rand van de fontein. Het was best rustig in het park, blijkbaar kwamen de mensen hier niet vaak buiten.

Toen ik Seattle wilde halen om weg te gaan, kwam er een man in uniform naar me toe. 'Hoi, maak je geen zorgen, ik geef je geen bekeuring.' zei hij. Het was een wat oudere man, dat kon je zo zien. Tussen de veertig en de vijftig, schatte ik. 'Oke, mooi.' zei ik. Ik was best verlegen, dus ik wist niet precies hoe ik nou moest reageren.

'Maar eh, ik heb jou nog nooit eerder gezien in Twinbrook, terwijl ik hier best lang woon.' merkte de man op. Ik knikte. 'Dat kan kloppen, ik woon hier sinds kort.' 'Hoezo ben je verhuisd dan, als ik vragen mag?' 'Ik heb een ziekte aan mijn gezicht, zoals je wel kunt zien en daardoor wilden mijn ouders me niet of zoiets. Ik had het niet erg naar mijn zin dus ben ik verhuisd.' De man knikte. 'Waar woonde je eerst?' 'Sunset Valley.' mompelde ik. 'Die buurt ken ik, daar woont mijn oma!' Hij begon te lachen.

De man vertelde nog wat grappen en we kletsten nog even, totdat het erg laat was en hij weg moest. Ook ik vond het nu wel genoeg en Seattle zag er al aardig moe uit, dus was het tijd om terug te gaan.

'Kom, Seattle.' Ik deed de riem bij haar om en we liepen naar huis. Zoals gewoonlijk stond ze weer driehonderd keer stil, waar ik me erg aan ergerde. 'Seattle, schiet nou eens op. Je hoeft echt niet aan alles te snuffelen hoor!'

De volgende morgen werd ik vroeg wakker. Ik hoorde Seattle blaffen. Het was pas acht uur 's ochtends. Nou ja, had ik genoeg tijd om aan mijn boek te beginnen.

Ik douchte me en at wat brood met jam. Daarna ging ik naar mijn 'kantoor', waar ik eindelijk aan mijn boek kon beginnen. Mijn droom was om schrijfster te worden dus zou ik daar meteen aan beginnen. Toen ik de computer opstartte, klikte ik per ongeluk op internet. Er verscheen een advertentie van een gratis schrijfcursus in het zakenkantoor van Twinbrook. Hmm, misschien de moeite waard?

Ik besloot het te doen en daarna zou ik me meteen als zelfstandige aanmelden in het gemeentehuis. Daardoor was ik erg laat thuis, maar de schrijfcursus was leerzaam en nu had ik tenminste een baan.

Seattle was blij dat ik thuis was. Ik gaf haar een knuffel. 'Hallo, Seattletje!' zei ik liefkozend. Ik gaapte en bedacht me dat het slim was om te gaan slapen. 'Welterusten, Seattle.' zei ik tegen de hond.
Oke, de eerste updates zijn meestal saai, sorry. Toch hoop ik dat jullie hem leuk vinden
@Liza: Dat kan ik begrijpen ja

@Djon Black: Dankjewel!

@Alan Stanley: Ja, maar dat is weer zo zielig en het moest nog een beetje realistisch blijven

Bedankt dat je het leuk vindt
Laatst gewijzigd door Monstermummie op zo 27 nov 2011, 20:59, 3 keer totaal gewijzigd.