Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie is de enige echte Robinson volgens jou?

Luca
2
8%
Brandon
0
Geen stemmen
Suzy
4
16%
Sebastian
1
4%
Lauren
3
12%
Izea
5
20%
Samuel
3
12%
Giselle
3
12%
Finn
2
8%
Shannon
2
8%
Totaal aantal stemmen: 25

539 berichten • Pagina 1 van 27

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Expeditie Robinson

Expeditie Robinson

Afbeelding
'Welkom bij de allereerste editie van Expeditie Robinson. Ik ben Mitch Post en ik presenteer het programma samen met mijn lieftallige collega; Laura Estavich.' 'Dat klopt, maar om een wedstrijd te organiseren hebben we natuurlijk wel deelnemers nodig! Dus denk jij dat je een echte Robinson bent? Kun jij overleven op een onbewoond eiland, jezelf van voedsel voorzien en misschien nog wel belangrijker: kun jij een tactisch spel spelen? Twijfel dan niet en geef je op en wie weet verwelkomen Mitch en ik je binnenkort op het eiland!'

Meedoen? Vul onderstaand formulier dan snel in en PM het naar Mikese!
Naam: (Voor- + achternaam!)
Leeftijd: (Minstens 18)
Beschrijving van het uiterlijk:
Beschrijving van het karakter:
Waarom is jouw deelnemer een echte Robinson:

Forumleden:
Bridget - Ayumii
Mark - Refurb
Izumi - Liza
Jef - Nona
Moos - davevanleeuwen
Alice - Snooki

Laatst gewijzigd door Mikese op ma 26 aug 2013, 22:23, 14 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Expeditie Robinson

Deelnemers
Afbeelding
Lauren Ashaf

Afbeelding
Suzy Bell

Afbeelding
Izea Bloemzak

Afbeelding
Samuel Boggel

Afbeelding
Brandon Courts

Afbeelding
Giselle Ducrot

Afbeelding
Luca Flores

Afbeelding
Sebastian Mayson

Afbeelding
Finn Sanders

Afbeelding
Shannon West

Ex-deelnemers
Afbeelding
Bridget Smith

Afbeelding
Mark Sheehan

Afbeelding
Izumi Lantern

Afbeelding
Jef van Leeuwen

Afbeelding
Moos Koningsbrugge

Afbeelding
Alice Morningroses

Laatst gewijzigd door Mikese op vr 02 mar 2012, 17:00, 25 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Expeditie Robinson

Proef 1

Wat doen de kandidaten?
De makers van het programma hebben twee kampen samengesteld; kamp Noord en kamp Zuid. Ze hebben in beide kampen een brief opgehangen met de namen van de kandidaten die daar thuis horen. De kandidaten moeten naar een kamp rennen en hopen dat ze in het goede belanden, dit is dus een pure gok. Belanden ze niet in het goede kamp, dan moeten ze helemaal naar het andere kamp rennen. Het eerste kamp dat compleet is wint de proef en krijgt fruit. De verliezers gaan naar de eilandraad.

Wat doen de forumleden?
De forumleden achter de kandidaten sturen een PM naar mij met daarin: 'Ik ren naar kamp Noord/Zuid.' Ik stuur ze een PM terug of ze goed of fout zitten en dan kunnen ze naar mij sturen dat ze naar het andere kamp rennen indien ze fout zitten.. Als ze goed zitten krijgen ze dat ook te horen en hoeven ze niets meer te doen. Ik heb alle forumleden/kandidaten in kampen ingedeeld en als alle acht forumleden die bij elkaar horen in het goede kamp zitten winnen ze. De anderen verliezen en gaan naar de eilandraad.

Proef 2

Wat doen de kandidaten?
Elke ronde kiest de kampleider een kandidaat uit zijn/haar team. Deze kandidaat gaat het moeras in, samen met de kandidaat van het andere kamp. Zij zoeken daar naar een oude, koperen lantaarn die op de bodem kan liggen of misschien wel dicht bij de kant ligt. De kandidaat die als eerst een lantaarn vind wint de ronde en verdient een punt voor het team. Het kamp dat op het laatst de meeste lantaarns heeft wint. Het andere kamp moet dus naar de eilandraad.

Wat doen de forumleden?
Ik overleg met de forumleden achter de kampleden wie er tegen wie gaat strijden. Dan is het de beurt aan de andere forumleden die mee doen, inclusief de kampleiders, exclusief het ene forumlid wat voor één keer niet mee mag doen. Hieronder zie je een kaartje van de vijver.
Afbeelding
De forumleden sturen mij een lijstje met 20 coördinaten. Bijvoorbeeld: A2, B7, E3 enz. enz. Ik heb voor de tijd besloten waar de lantaarns liggen en ik kijk welke kandidaat als eerst (ik kijk het lijstje van boven naar beneden af) van de twee een goed coördinaat heeft genoemd en die wint de ronde.

Proef 3

Wat doen de kandidaten?
De kandidaten moeten één voor één zo snel mogelijk via de houten paal het plateau opklimmen. Eenmaal boven lezen ze de instructies op het kaartje dat op één van de voorste tonnen ligt. Daarna lopen ze via de achterste tonnen terug. Wat ze bij die achterste tonnen doen word pas bekend als ze de instructie gelezen hebben. Het kamp met de snelste tijd wint de opdracht.

Wat doen de forumleden?
De forumleden hebben niet veel meer te veranderen aan de beklimming van de paal en hun snelheid. Ik heb van elke kandidaat al een tijd gegeven die ze bezig zijn met de opdracht op basis van hun beschrijving en fysieke gesteldheid. Zoals gezegd lezen de kandidaten boven een instructie. Die instructie luidt: Achter je liggen twee tonnen met gouden munten, immuniteitsmunten. Elke munt staat voor een positieve stem op jezelf. Deze kun je inzetten tijdens een eilandraad. Een eventuele negatieve stem tegen jou word hiermee ongedaan gemaakt. Je mag er één pakken, maar hiervoor staat een straf voor je kamp. Jouw kamp krijgt hierdoor namelijk 10 strafminuten voor deze opdracht. Loop nu langs de tonnen terug en besluit of je een munt meeneemt. Je hoeft dit aan niemand te vertellen. Aan het eind van de opdracht word bekend gemaakt hoeveel munten er per kamp zijn gepakt, niet wie ze heeft gepakt. Kom je helemaal niet omhoog of weiger je mee te doen aan de opdracht, dan kost het je kamp 30 minuten. Het enige wat de forumleden doen is naar mij sturen of ze een munt pakken of niet!

Proef 4

Wat doen de kandidaten?
De kandidaten gaan samen overleggen en discussiëren over wie zij het meest vertrouwen als kamp. Hier krijgen ze een uur de tijd voor. Diegene gaat mee met Laura of Mitch. Laura en Mitch nemen de kampleiders mee naar een andere plek waar later de kandidaten zullen arriveren. Op deze plek krijgen zij te horen dat ze diegene die ze het meest vertrouwen hebben gekozen als nieuwe kampleider. Deze kampleiders mogen uit de overige groep kandidaten steeds om de beurt een nieuw kamplid kiezen tot er één over blijft. Die laatste kandidaat is de afvaller. Er volgt dus geen eilandraad.

Wat doen de forumleden?
Alle forumleden die in het spel zitten sturen naar mij een PM met de naam van diegene die zij het meest vertrouwen. Op jezelf stemmen mag niet! Diegene met de meeste stemmen word de kandidaat die het meest vertrouwt word. Deze twee personen krijgen een belangrijke taak, zij worden namelijk de nieuwe kampleiders. Zij stellen een lijstje samen met wie zij het liefst in hun kamp willen van de eerste plaats tot de elfde plaats. Zij mogen hierbij uit alle kandidaten kiezen, behalve de afvallers en de kampleiders zelf. Dan houd ik de lijstjes er bij en geef om de beurt beide kampen één nieuw kamplid, natuurlijk begin ik bovenaan bij wie zij het liefst willen. Is de kandidaat al gekozen, dan kijk ik naar wie zij daarna het liefst willen. Uiteindelijk blijft er één iemand over en diegene zal afvallen.

Laatst gewijzigd door Mikese op wo 15 feb 2012, 15:03, 7 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Expeditie Robinson

Dankje Hikari en davevanleeuwen! Ik heb, zoals jullie zien, twee inschrijvingen goedgekeurd! Er is dus nog plaats voor zeven mannen, zeven vrouwen! Bij de inschrijvingen heb ik ontzettend veel negentienjarige meisjes, dus het zou leuk zijn als er ook een wat oudere dame in zit en wat meer heren! Als je nog niet in het rijtje staat betekent dat niet dat je er ook niet in zult komen, maar ik wacht nog even op andere inschrijvingen om te kijken wie er het best in past! :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
kiwifan
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
451
Lid geworden op:
zo 20 feb 2011, 16:19

Re: Expeditie Robinson

moeilijk idee, ben benieuwd hoe je het gaat doen

edit: serieus, dat is wel erg lief dat je dat zomaar weg geeft aan de winnaar

Laatst gewijzigd door kiwifan op zo 27 nov 2011, 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Expeditie Robinson

Dank jullie!
Ik zal het ook even in de 1e post zetten, maar de hoofdprijs, dus het forumlid achter het personage dat wint, is 500 Simpoints! :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Expeditie Robinson

Haha leuk, ik ga weer volgen ;D

edit; euhh... hoe ga je 16 sims in een huishouden stoppen? :sweatdrop

Laatst gewijzigd door Matthieu op zo 27 nov 2011, 12:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Just be kind.
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Expeditie Robinson

Ik heb een mod waarmee ze allemaal in een huishouden kunnen, maar in principe is dat niet nodig, want er zijn twee kampen. Dus twee huishoudens van 8 Sims is ook goed genoeg eigenlijk. ;p

En Nina, ik ben zelf ook heel benieuwd hoe ik dat moet gaan doen haha.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Expeditie Robinson

Ben benieuwd! :3
Ik kijk wel of ik mee doe :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Expeditie Robinson

Bedankt allemaal! Dit duurt veel minder lang dan de Gouden Kooi, maar het is wel handig als je het bijhoud als je meedoet! Het insturen van een personage duurt vast niet zo lang en je kunt 500 simpoints winnen! Je kunt dus altijd een gokje wagen en natuurlijk is het ook hartstikke leuk om mee te doen! (denk ik/hoop ik)
Afbeelding
Gebruikersavatar
kiwifan
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
451
Lid geworden op:
zo 20 feb 2011, 16:19

Re: Expeditie Robinson

Krijg je ook te horen of je er in zit. of moet je gewoon telkens in dit topic kijken?

Edit: dankje voor de snelle reactie

Laatst gewijzigd door kiwifan op zo 27 nov 2011, 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie