Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie is de enige echte Robinson volgens jou?

Luca
2
8%
Brandon
0
Geen stemmen
Suzy
4
16%
Sebastian
1
4%
Lauren
3
12%
Izea
5
20%
Samuel
3
12%
Giselle
3
12%
Finn
2
8%
Shannon
2
8%
Totaal aantal stemmen: 25

539 berichten • Pagina 16 van 27

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Expeditie Robinson

Thank you allemaal!
De volgende up is onderweg! Daarin zullen jullie de eilandraad zien, wie gaat er vertrekken uit kamp Noord?
Wat denken jullie? Ben benieuwd naar jullie verwachtingen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Expeditie Robinson

2.5 De tweede eilandraad

Afbeelding
Kamp Noord liep naar de plek waar ze Laura zagen staan. Daar moesten ze zijn. Iedereen zag er tegen op. Suzy liet het niet merken, maar ze was bang voor haar positie. Zij en Shannon hadden voor een vreselijke spanning in het kamp gezorgd en aangezien er niet op Shannon gestemd mocht worden dacht Suzy dat dit wel eens haar eerste en laatste eilandraad kon zijn. Ook Izea voelde haar zelf niet veilig. Ze had nog niet echt een band met haar kampgenoten, behalve met Shannon dan. Sebastian was de enige die een lantaarn wist te pakken tijdens de tweede proef, maar voelde zich, zo als altijd, erg onzeker. 'Neem plaats op de kratten,' zei Laura tegen de kampgenoten en ze volgden haar aanwijzingen op.

Afbeelding
'Fijn dat jullie er zijn,' zei Laura. 'Voor jullie is het uiteraard niet zo prettig, maar dit is jullie straf voor het verliezen van de proef.'

Afbeelding
'Ik zal jullie nu uitleggen hoe het in z'n werk gaat. Jullie lopen zo één voor één de stenen trap op. Bovenaan vinden jullie een prachtige urn, stukken papier en houtskool. Met de houtskool schrijven jullie op het stuk papier de naam van de kandidaat die jullie weg willen hebben. Als iedereen gestemd heeft haal ik de urn op en tel ik de stemmen. Diegene met de meeste stemmen vertrekt. Begrijpen jullie het?' Iedereen knikte. 'Shannon, jij mag beginnen. Loop maar naar boven.'

Afbeelding
Iedereen liep één voor één naar boven de stenen trap op.

Afbeelding
Bovenaan verantwoordden ze hun stem voor de camera en liepen terug naar beneden.

Afbeelding
Laura haalde de urn op toen iedereen klaar was en liep de stenen trap weer af. De ogen van de kandidaat weken geen seconde van de urn af. In die urn zat het antwoord, het antwoord op de vraag wie er vanavond het kamp zou moeten verlaten. Laura viste het eerste papier uit de urn.

'De eerste stem is voor.. Mark.' Mark keek raar op. Waarom zou iemand op mij stemmen, dacht hij.

Afbeelding
'Mark, ik stem op jou. Ik heb afgesproken met een ander kamplid op jou te stemmen, omdat we alvast een paar sterke kandidaten kwijt moeten. Zie het niet persoonlijk. Het spijt me.'

'De tweede stem is voor.. Sebastian.' Sebastian knikte alsof hij al wist dat deze stem voor hem was.

'De derde stem is voor jou.. Izea.'

Afbeelding
'Ik heb geen idee op wie ik moet stemmen, maar jij bent vaak afwezig. Ik weet dat je voedsel voor ons probeert te zoeken en zo, maar ik denk dat veel mensen op jou gaan stemmen dus stem ik op jou om mijn positie zeker te stellen.'

'De vierde stem is voor Mark.'

De vijfde stem is voor Giselle.'

Afbeelding
'Damn, ik had zo graag Shannons naam op willen schrijven, maar aangezien dat niet kan moet ik maar op jou stemmen.'

'De zesde stem is ook voor jou, Giselle.'

'De zevende stem is voor Izea. Dit betekent dat Mark, Giselle en Izea twee stemmen hebben. Sebastian heeft één stem. Deze laatste stem kan beslissend zijn.

De laatste stem is voor.. en ik kan jullie vertellen dat hij inderdaad de knoop door hakt. Deze stem is voor Mark. Mark, jij verlaat nu de expeditie.'

Afbeelding
Mark leek eerst een beetje geschrokken, maar dat trok snel weg. 'Het zij zo..' zei hij. De rest kwam om hem heen staan om hem te troosten. 'Jammer, jongen,' zei Luca die hem een handdruk en omhelzing gaf. Mark leek nog niet helemaal te beseffen dat hij echt moest vertrekken. 'Het moet nog even landen,' zei hij, 'ik begrijp nog niet helemaal waarom jullie op mij gestemd hebben.' Niemand antwoordde. 'Mark, je mag vertrekken,' zei Laura toen. Snel nam hij nog even afscheid.

Afbeelding
Mark liep weg en verliet als tweede de expeditie.'

Laatst gewijzigd door Mikese op wo 18 jan 2012, 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Expeditie Robinson

Het forumlid achter Mark is, net als het forumlid achter Bridget (Ayumii) een heel bekend 'ex-GoudenKooier'. Hij haalde de finale niet maar zat er heel lang in. Het is een heel leuk forumlid en ook erg actief. Ik weet zeker dat jullie hem allemaal kennen! Hij mag zichzelf bekend maken, maar ik denk dat jullie nog maar een paar opties over hebben na deze tips? :p
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Expeditie Robinson

Leuke update, al was dat niet voor Mark.. :p
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Refurb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1106
Lid geworden op:
zo 12 sep 2010, 19:57

Re: Expeditie Robinson

Markieeeeeee! :(
Ja, ik zat achter Mark.
Wel wat minder lang als in de Gouden Kooi met Joe.

En hoezo actief forumlid Mike? :P
Na mijn project, dagboek en Expeditie Robinson ben ik werkloos geworden op Simsnieuws! :P
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Expeditie Robinson

Omdat ik je overal zie, Refurb! Maar je bent wel een beetje saai nu inderdaad. Na mee gedaa nte hebben met deze twee spellen en je project en je dagboek wat is afgesloten kun je beter je account laten opheffen door hiki hoor! Haha, nee grap! Suprleuk dat je weer meedeed en eigenlijk 'grappig' dat twee van de publieksfavorieten in de Gouden Kooi er nu als eerst uitgaan in de Expeditie. Ok, in de Gouden Kooi was je op het laatst geen publieksfavoriet meer, het publiek had volgens mij een hekel aan Joe haha.

Binnenkort de derde proef, ik zal in de titel zetten dat de derde proef is begonnen zodra die online staat, dus jullie krijgen geen PM ofzo! Goed opletten dus! :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Refurb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1106
Lid geworden op:
zo 12 sep 2010, 19:57

Re: Expeditie Robinson

Mikese schreef:Omdat ik je overal zie, Refurb! Maar je bent wel een beetje saai nu inderdaad. Na mee gedaa nte hebben met deze twee spellen en je project en je dagboek wat is afgesloten kun je beter je account laten opheffen door hiki hoor! Haha, nee grap! Suprleuk dat je weer meedeed en eigenlijk 'grappig' dat twee van de publieksfavorieten in de Gouden Kooi er nu als eerst uitgaan in de Expeditie. Ok, in de Gouden Kooi was je op het laatst geen publieksfavoriet meer, het publiek had volgens mij een hekel aan Joe haha.

Binnenkort de derde proef, ik zal in de titel zetten dat de derde proef is begonnen zodra die online staat, dus jullie krijgen geen PM ofzo! Goed opletten dus! :)
Haha, oke, nou helemaal werkloos ben ik ook niet echt.
Zolang Expeditie Robinson maar doorgaat :thumbsup
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Expeditie Robinson

Dacht al dat hij het was na Mike's bericht :p
Najaa, jammer in elk geval :p
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Refurb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1106
Lid geworden op:
zo 12 sep 2010, 19:57

Re: Expeditie Robinson

Haha, achja..
Mark was een sportieve jongen, maar niet zo sociaal dus daarmee heb ik hem opgegeven.
Het asociale zal wel zijn kop hebben gekost :scared
Maar goed, hij liet me net weten dat hij weer terug is in Riverview en geniet van een stevig etentje met zijn kat :thumbup
Afbeelding Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie