Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

97 berichten • Pagina 5 van 5

Gebruikersavatar
JayLenax
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
41
Lid geworden op:
zo 01 nov 2009, 01:55

Re: My [imaginary] Friend. || Done.

@FranSor;
Komt goed, sorry ervoor.

@davevanleeuwen;
Mmm.. De oorspronkelijke versie heb ik ooit geschreven op de middelbare school ik was een jaar of 14/15. Ik schreef toen nog alles op papier. Maar ben de papieren kwijt geraakt.
Maar net als ieder verhaal dat ik ooit bedacht, heb, ooit geschreven heb. Zit het nog groten deels in mijn hoofd.

De oorspronkelijke versie is eigenlijk een verslag. Een stap voor stap, dag voor dag verslag vanuit Logan's oogpunt. Meer in stijl als;
xx-yy-zzzz Maandag ochtend, Miracle keek mijn kant op maar rechtstreeks door mij heen. Ze ziet me nog steeds niet.
xx-yy-zzzz Maandag middag, ik hoorde Miracle's ouders ruzie maken. Het lijkt er op dat ze uit elkaar gaan. Miracle heeft precies drie uur gehuild. Ik heb 373 tranen geteld in die tijd. Ik weet niet eens of ze wel door heeft wat er gaat gebeuren.

En tja.. een 'vaag' verhaal is misschien wel altijd geweest. Zo heeft het ook nooit een happy end van mij mogen krijgen. Maar als je iets specifiek niet snapt, vraag maar en dan kan ik hopelijk een duidelijker antwoord geven.
Afbeelding
SIMS CONFESSIONS 282 every one of my sims has a story, whether i tell it or not. _x x
Gebruikersavatar
JayLenax
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
41
Lid geworden op:
zo 01 nov 2009, 01:55

Re: My [true] Friend. || Proloog.

Afbeelding

Ik ben de dochter van de beroemde Brichee's, een koppel dat geboren was onder de fans die ze graag samen wilde zien, maar ook een koppel dat vele fans hun dromen waar maakte door echt te een koppel te worden.

Mijn moeder, Caitlyn Laine Brichee is de actrice die onder andere bekend is van 'Just for every Sim™' en 'Seventh Sanctum', hoewel ik haar eigen dochter haar series en films eigenlijk nooit heb gezien.
Na mijn geboorte is ze met een vervroegd pensioen gegaan. Het verhaal was dat ze voor haar pas geboren dochter wilde zorgen, gewoon genieten van het ouderschap. Dit was slechts een verhaal voor de pers, moeder leed aan een postnatale depressie. Ik was de schuldige dat haar Hope was gestorven. Dank je mam.

Afbeelding

Mijn vader is dan natuurlijk niemand anders dan Johnathon Brichee, de gitarist en leadzanger van de beroemde 'Mystic Nights' band. Ik ken hem, weet dat hij mijn vader is maar eigenlijk is hij meer de man die het vlees snijd op zondag bij het diner. De workaholic dat het is.

Hij is nooit gestopt met zijn celebrity leven. De rest van de band was samen met mijn ouders van Bridgeport naar Appaloosa Plains verhuist, sterker mijn ouders hadden het huis naast ons speciaal gekocht voor de band.

Afbeelding

Samen met mij hun kleine 'wondertje' zijn we uit Bridgeport vertrokken en verhuist naar het rustige Appaloosa Plains.
Dit zodat we allemaal tot rust konden komen. Zodat moeder kon 'genezen', vader minder hoefde te werken en ik,
in alle rust buiten het licht van de pers kon opgroeien.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
De start van Miracle's kant, de info van dit verhaal staat in de allereerste post die is geüpdatet!
En ter info, Hope is de naam van Miracle's dode tweelingbroer.
Afbeelding
SIMS CONFESSIONS 282 every one of my sims has a story, whether i tell it or not. _x x
Gebruikersavatar
JayLenax
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
41
Lid geworden op:
zo 01 nov 2009, 01:55

Re: My [true] Friend. || Chapter One

Ik weet weinig van mijn peutertijd, het is iets wat ik altijd verdrongen heb.
De vrolijke dagen die ik toen had, hadden nooit zo mogen zijn.
Afbeelding
Ik herinner vaag dat ik hem voor het eerst zag. Eerlijk gezegd ik dacht dat het een kind van vrienden van mijn ouders was. Ik zag zo vaak vreemde mensen, mijn ouders gaven graag feestjes. Dit was de eerste keer echter dat er iemand van mijn eigen leeftijd ontmoete, ik was zo blij, eindelijk een speelmaatje.
Ik zat boven in de speelkamer, toen hij er ineens was, ik was geeneens verbaasd. Het was bijna alsof ik hem altijd al had verwacht had, het was gewoon logisch dat hij er was.
"Wie ben jij?" de vraag was al over mijn lippen voor ik had doorhad, maar ik wilde het graag weten.
"Ik heb geen naam"
Ik was echt boos toen hij me dat vertelde, ik stak mijn wijsvinger op klaar om hem de les te lezen. "Dat kan niet."
Hij begon te giechelen, lachte hij me nou uit? "Toch is het zo."
Ik kan me de irritatie bijna nog proeven "Logan!" riep ik bijna uit terwijl ik na de teddybeer wees die verderop op een stoel zat.
Afbeelding
"Miracle, kijk eens een maatje om mee te spelen als papa en mama er niet zijn. Dit is je nieuwe vriend Logan."
De beer is altijd een favoriet van mij geweest, zelfs later als tiener sliep ik ermee in mijn armen. Maar toen ik hem als een iet wat wilde peuter bijna sloopte, was hij meteen buiten mij bereik gezet. Mama was woest de dag dat ze de beer vond, bijna in brokken. Ik mocht hem niet meer aanraken tot bijna 3 jaar later.
Afbeelding
Logan was sinds die ene dag bij het poppenhuis altijd bij me, hij was er eigenlijk altijd. Iets wat ik doodnormaal vond. Ik deelde alles met Logan, hij was de grote broer die ik nooit had gehad, maar altijd had willen hebben. Alsof het zo had moeten zijn.
Logan deed alles wat ik hem vroeg, hij sliep dus ook vaak genoeg bij mij in de wieg. Dit zorgde voor veel spanning in mijn kleine leven. Logan sloop altijd naar binnen als ik naar bed was gebracht en mijn ouders de kamer uit waren. Klom in wieg, en sliep dan naast me. 's Ochtends omdat we eigenlijk nooit op tijd wakker waren, verstopte ik hem altijd achter de spullen die ik in mijn wieg had, knuffels, dekens, alles waar ik mijn handen op kon krijgen.
Ik kwam er pas later achter dat ze hem gewoon echt niet zagen en niet gewoon het spelletje mee speelde.
Afbeelding
Mijn leven was na mijn idee op dat moment perfect, mijn ouders waren dol op mij en ik had Logan. Mijn eigen geheime vriend die alles voor me wilde doen.
Terug kijkend, beter wetend weet ik nu dat het eigenlijk allemaal het begin van het einde was. Wie had ooit kunnen denken dat zulke simpele dagen zulke grote gevolgen zouden hebben?
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
• Miracle geeft de naam Logan eigenlijk heel simpel aan hem, dit ook meer doordat het de enige naam was de ze goed en wel wist. Miracle is Miracle, papa is papa en mama is mama. De rest die ze tegen kwam hadden eigenlijk geen namen voor haar.
• Miracle is hier geïrriteerd in het eerste stuk terwijl Logan het idee had ze geintreseed was. Iemand verkeerd aflezen wat betreft emoties komt ook zat voor als we volwassen zijn, dus waarom niet als we peuter zijn?
• Ja Miracle spreekt tegen Logan en ja Logan verstaat haar en vervolgens brabbelt ze? Ik geloof dat peuters elkaar verstaan dus vandaar.
• Laten we zeggen dat ze beer kreeg toen ze een maand of 10, toen ze 2 jaar was had ze de beer bijna gesloopt en uiteindelijk toen ze 5 jaar was mocht ze beer terug hebben.
• Moeder had toch een postnatale depressie? Klopt en je kan ook 'genezen' of gewoon beter dagen hebben. Of misschien was het eigenlijk geen postnatale depressie maar gewoon haar werkelijke persoonlijkheid.

Stille volgers zijn ook volgers, het maakt mij weinig uit of mensen wel of niet wat zeggen. Mijn computer is zelf immers ook altijd een hele stille volger terwijl die echt heel veel leeswerk van mij heeft gehad. Nooit een complimentje of wat ook, niet na al die jaren.
Afbeelding
SIMS CONFESSIONS 282 every one of my sims has a story, whether i tell it or not. _x x
Gebruikersavatar
Lisaav
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
344
Lid geworden op:
di 08 dec 2009, 13:30

Re: My [true] Friend. || Chapter One.

heb net alles gelezen. je schijft zooo goed! ik ben echt jaloers!
ik hou ook van schrijven maar ik maak nooit wat af.. een stomme gewoonte van me waar is heel graag vanaf wil!

ik hoop dat het verhaal snel verder gaat! :)
Gebruikersavatar
JayLenax
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
41
Lid geworden op:
zo 01 nov 2009, 01:55

Re: My [true] Friend. || Chapter One.

Een korte foto/screen update. Ik ben de save al een paar keer verloren en ben nou opnieuw bezig het huis te maken. Ik ben bijna klaar en dus een paar foto's/screen's om te laten zijn hoe ver ik ben en om te laten zien dat ik nog steeds met het verhaal bezig ben.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik heb jammer genoeg niet veel tijd om te simmen dus het gaat langzaam, maar als het aan mij ligt komt het af.
Zoals op de eerste foto/screen te zien is, is er een grote open ruimte die nog moet en ik ben nog niet klaar met de voortuin. Als die twee klaar zouden zijn zou het huis (eindelijk) af zijn. En kan ik dus weer veder gaan met foto's/screen's maken voor het verhaal.

De save is trouwens op drie plekken geback-upt. Ik heb jammer genoeg gewoon een paar keer problemen gehad dat alle save's corrupt waren.. Of dat ik zoveel versies achteruit moest.

Sorry dat het zo lang duurt.
Afbeelding
SIMS CONFESSIONS 282 every one of my sims has a story, whether i tell it or not. _x x

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie