Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

97 berichten • Pagina 1 van 5

Gebruikersavatar
JayLenax
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
41
Lid geworden op:
zo 01 nov 2009, 01:55

My [true] Friend. || Chapter One.

Afbeelding

Dit is mijn verhaal, maar toch nog wel het meest haar verhaal. Dit is het verhaal over ons. Over mijn bestaan, haar problemen en onze vriendschap.

Ik ben altijd al bij haar geweest, altijd aan haar zijde, zoals als zij aan de mijne was. Ik heb alles met haar mee gemaakt, zij is immers de reden van mijn bestaan. Ik was er altijd voor haar, zoals een vriend dat hoort te zijn.

Zij is de reden van mijn bestaan, mijn wereld, mijn alles. Alles wat ik ben zijn slechts haar gedachten en dromen.

Dit is mijn verhaal, zoals het is, omdat het niet anders kon. Hoe graag ik dat ook wilde.

Afbeelding
][ PROLOOG ][ CHAPTER ONE ][ CHAPTER TWO ][ CHAPTER THREE ][
][ CHAPTER FOUR ][ CHAPTER FIVE ][ THE END ][ EPILOOG ][ EXTRA INFO ][

Afbeelding

Dit is mijn verhaal, maar toch nog wel het meeste zijn verhaal. Dit is het verhaal van ons. Over mijn bestaan, zijn gebrek aan bestaan en mijn speciale vriendschap die nooit had kunnen zijn.

Ik ben de helft van een tweeling, maar hij, hij heeft het nooit gered. Mijn ouders hadden op een baby gerekend, een jongetje. Hun perfecte engeltje. Maar hij kwam dood ter wereld. Mijn ouders waren verslagen, het leven was uit hun wereld gehaald en toen kwam ik er achter aan. Een wonder.

Hij is mijn grote voorbeeld, hoewel ik hem nooit heb leren kennen leef ik zijn schaduw. Want hij had hier moeten zijn, niet ik.

Dit is mijn verhaal, zoals het is, omdat het niet anders kon. Hoe graag ik dat ook wilde.

Afbeelding
][ PROLOOG ][ CHAPTHER ONE ][.......

Laatst gewijzigd door JayLenax op do 10 mei 2012, 17:04, 21 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
SIMS CONFESSIONS 282 every one of my sims has a story, whether i tell it or not. _x x
Gebruikersavatar
JayLenax
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
41
Lid geworden op:
zo 01 nov 2009, 01:55

Re: My [imaginary] Friend.

Afbeelding
Mijn dame is de dochter van de beroemde Brichee's. Caitlyn Laine Brichee, de actrice die onder andere bekend is van 'Just for every Sim™' en 'Seventh Sanctum'. Is met een vervroegd pensioen gegaan zodra haar dochtertje geboren was. Vele fans diep teleurgesteld achter latend.
"Ik wil me gewoon vol op het moederschap richten en niks van dit avontuur missen" liet de ex-actrice weten.
Afbeelding
En Johnathon Brichee, (vooral bij zijn fans bekend als 'Joey') de gitarist en leadzanger van de beroemde 'Mystic Nights' band. Hij is druk bezig met het opnemen van zijn nieuwe album en alvast aan het voorbereiden is voor de promotie tour daarvan.
"De band is gewoon mee verhuisd, ze zijn immers net zo'n groot deel van de familie als Laine, Miracle en ik" liet de zanger weten wat betreft de plannen rond om zijn nieuwe album.
Afbeelding
Samen met hun kleine 'wondertje' zijn ze uit Bridgeport vertrokken en verhuist naar het rustige Appaloosa Plains. Voor de rust, de natuur maar vooral om samen te zijn zoals ze zelf beide zeiden.
Afbeelding
Afbeelding


Afbeelding
Oké dit 'hoofdstuk' (ik wil het eigenlijk geeneens een hoofdstuk noemen) is echt niet meer dan een introductie van het gezin. Ik ben niet blij met hoe het geschreven is en wat niet, maar na echt een heleboel rotzooien is dit het geworden en heb ik besloten het zo te laten. Misschien dat ik het 'eens' update maar voor nu is dit het.
Binnenkort begint Logan zijn verhaal te vertellen over hoe hij nou precies aan Miracle's zijde is gekomen.

Laatst gewijzigd door JayLenax op di 10 apr 2012, 13:59, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
SIMS CONFESSIONS 282 every one of my sims has a story, whether i tell it or not. _x x
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: My [imaginary] Friend.

Erg leuk tor nu toe, en ook erg goed geschreven.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
JayLenax
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
41
Lid geworden op:
zo 01 nov 2009, 01:55

Re: My [imaginary] Friend.

Afbeelding
Ik? Ik ben er altijd al geweest, net zolang als dat zij er was. Ik ben altijd aan haar zijde geweest, zelfs toen zij dat nog niet door had. Wat ik ben? Ik ben niet meer dan dat zij wil dat ik ben. Ik ben haar vriend, haar 'lucht' vriendje zoals ze me noemde.
Afbeelding
"Wie ben jij?" ze hield haar hoofd iets scheef terwijl ze me aankeek, haar ogen ondeugend alsof ze toen al door had dat ze iets zag wat ze niet hoorde te zien.
"Ik heb geen naam" vertelde ik haar terwijl ik haar aankeek. "Dat kan niet" vertelde ze me terwijl ze haar wijsvingertje opstak. "Toch is het zo" ik giechelde even terwijl ik haar aankeek. Ik zag haar denken, hoorde bijna haar hersens kraken. "Logan!" zei ze triomfantelijk terwijl ze wees naar haar teddybeer die verderop op een stoel zat.
Afbeelding
"Miracle, kijk eens een maatje om mee te spelen als papa en mama er niet zijn. Dit is je nieuwe vriend Logan."
Het was haar favoriet, zo erg zelfs dat ie al scheuren begon te vertonen. Mama vond dit zonde en had de beer voor de veiligheid van Logan (de beer) dus maar buiten bereik gezet.
Afbeelding
Vanaf die dag had ik een naam en had mijn leven een reden gekregen. Ik was altijd bij haar, omdat ze dit wilde, omdat ik niet anders kon. Alles moest ik horen, alles moest ik weten van haar. Haar ouders vonden het in het begin prachtig dat ze zoveel aan brabbelen was. Zoveel moeite deed om kennelijk haar spraak te ontwikkelen.
Afbeelding
Haar leven was goed, voor zover ik dat zag en ik zag immers alles, omdat ik altijd bij haar in de buurt was. Maar toch, toch kon ze mij nu zien. Dus de eerste scheuren in haar wereld waren er gekomen en daarom zag ze mij nu. Zodat ik de kans kreeg om haar te kunnen beschermen en dat gat wat zich aan het vormen was op te vullen.
Afbeelding
Afbeelding


Afbeelding
Het eerste hoofdstuk mensen~ Ik hoop dat het bevalt, en dat het verhaal nu al in ieder geval iets duidelijker is. Zo niet;
Het gaat over Logan. Miracle's denkbeeldige vriendje en zijn leven met haar.
Na dit hoofdstuk komt het verhaal pas echt op gang, maar ja dit moest immers wel gebeurd zijn.

De laatste drie foto's zijn van 'een gelukkig gezinnetje'. Samen met zijn drietjes in bad, met mama in de klerenkast spelen en met papa een dutje doen (haar arm ligt onder het kussen mensen! Doe ik zelf ook altijd, hihi).

Voor de rest, aan alle lezers (zowel de stille als de sprekers) bedankt! En nogmaals ik hoop dat het bevalt.


EDIT 18 NOVEMBER 2011; der vervangen door haar en een kleine spelling error verbetert.

Laatst gewijzigd door JayLenax op vr 18 nov 2011, 14:56, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
SIMS CONFESSIONS 282 every one of my sims has a story, whether i tell it or not. _x x
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: My [imaginary] Friend. || Chapter One.

Leuke foto van het gezinnetje in bad en die van het slapend kind naast haar papa is ook lief. Voor de rest ben ik heel benieuwd hoe het verder gaat.

Oh ja, 'wauw' is niet correct Nederlands en storend in wat verder goed geschreven is en daarom des te meer opvalt. Spreektaal b.v. : hij wou niet naar huis (kan je prima gebruiken) of hij wilde niet naar huis (iets formeler).
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: My [imaginary] Friend. || Chapter One.

Top! Lekker geschreven ook en mooie screens! Zoals Franniewee al zei: gebruik alsjeblieft 'wauw' niet meer maar wilde. xD

Voor de rest blijft ik deze zeker volgen! (Ik denk alleen niet dat er altijd een authors note nodig is???)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: My [imaginary] Friend. || Chapter One.

Er mooie foto's en een geweldige tekst <3
Bewerkt jij die foto's of niet? :x
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie