De dood heeft ons. We zijn Vampieren. Veel mensen zijn bang voor ons. En als we ze aanspreken rennen ze weg of blijven ze staan van de shock. Het is niet makkelijk om vampier te zijn. Je hebt altijd dorst naar mensen bloed. En je bent allergisch voor de zon. Dus geen mooie bruine huid. En je familie wil je niet eens zien omdat ze bang zijn dat je ze gaat bijten! Het leven is rot maar ook leuk. Laat ik mijn verhaal maar veder gaan vertellen als je er klaar voor bent.
Nee ik stop niet met de ander maar ik heb de sims nu op 2 PC's.
Dus ik kan nu vanaf 2 verschillende plaatsen een dagboek maken.
Ik hoorde ook dat er zo'n naam al bestond als dagboek?
Dit is geen namaak!
Laatst gewijzigd door SnoepxStok op di 17 jan 2012, 21:07, 11 keer totaal gewijzigd.
Ik was een gewone jongen die in Bridgeport kwam wonen. Het leven was fijn. Ik had een mooi appartementje. Het was niet veel, maar iets. Er moest nog veel gebeuren aan het appartement. Dat zou ook veel gaan kosten. Daarmee kwam ik in de problemen. Eerst ging ik gokken maar toen op een dag kwam ik Jenifer tegen. Ze was rijk, dus ging ik haar versieren.
Het was gelukt om een relatie met haar aan te gaan. Maar ze had 1 groot geheim. Ze was een vampier. Ze nam me mee in haar kamer en beet in me nek. Ik rende haar huis uit en ging naar mijn appartement. Ik opende een raam om naar buiten te springen.
Dit wilde ik niet. Ik wilde geen monster zijn! Ik dacht ´Als ik hier zelf een einde aan maak zal het allemaal goed komen´ Mijn familie zou gaan rouwen. ´Dat maakt nu niet meer uit!´ Schreeuwde ik. Ik deed mijn benen door het raam. Dan mijn middel, en dan de rest. Daar stond ik dan. Op het randje van mijn leven. Ik keek naar beneden. Ik aarzelde, maar ik ging toch.
Ik viel naar beneden. ´Dit is het einde´ zei ik. En ik sloot mijn ogen.
Het geluid van de wind suisde langs mijn oren. Ik ging super hard naar beneden. Tot opeens…
´Wat doe jij nou!´ Zei iemand. Ik lag in Jennifers armen. ´Zelfmoord plegen, omdat je een vampier wordt´ zei ze.
Laatst gewijzigd door SnoepxStok op di 18 okt 2011, 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
´Wat doe jij nou!´ Zei iemand. Ik lag in Jennifers armen. ´Zelfmoord plegen, omdat je een vampier wordt´ zei ze. ´Wil je dan geen vampier worden dan?´ Zei ze. Ik hield mijn mond en klom uit haar armen. Ik keerde mijn rug naar haar toe en zei ‘Waarom, waarom koos je mij om een vampier te worden?’. ‘Omdat…’ En ze viel stil. ‘Als je niks kan zegen vind ik het ook goed hoor!’ Zei ik tegen haar met tranen in mijn ogen. ‘Omdat ik van je houd’ Zei ze nog snel.
‘Wat?’ Zei ik. ‘Ik zeg het geen 2 keer!’ Schreeuwde ze uit. ‘Ik ben vroeger toen ik klein was gebeten, nu ben ik onsterfelijk, Tenminste dat zeggen ze dan’ Zei ze. Ik pakte haar hand en nam haar mee naar binnen. ‘Ik wil wel een leven met jou opstarten’ Zei ik. Ze ging zitten op de bank met een diepe zucht. ‘Ik voel ook iets voor jou! ’Johnny wordt een beetje emotioneel. Hij pakt een briefje. En schrijft…
Hij pakt zijn briefje en geeft het aan Jennifer. ‘Lees maar’ Zeg ik. Ze keek er naar, pakte een potlood en schreef erop. ‘Wat zou ze gaan schrijven?’ Dacht ik. ‘Zou ze boos zijn zal ze blij zijn…’ Als ik wil veder denken komt ze naar me toelopen ze geeft het briefje met een vraag…
‘Ja zei ik’ Met een smile. Ze stond op en zei ‘Ga naar bed, je transformatie is bijna voltooid’ Ik stond op en liep naar bed. Ik ging naar de badkamer om mijn tanden te poetsen. Ik zag al dat ik slachttanden had! ‘Dat gaat ook snel!’ Zei ik. Toen ik klaar was met tandenpoetsen liep ik naar de slaapkamer. Het werd erg wazig voor mijn ogen. Opeens zag ik een zwartrode wolk voor me.
Het draaide om me heen. Ik werd er duizelig van. Stralen kwamen uit mijn ogen. Mijn huid verbleekte. Alles veranderde!
‘De transformatie is gelukt’ Zei Jennifer. Ik was blij. Ik dacht dat het veel meer pijn zou gaan doen! Blijkbaar niet.
Johnny zoent Jennifer op haar mond. ´Je bent de mooiste vrouwelijke vampier in heel de wereld!´ Zei hij. ´En jij bent de op een na mooiste mannelijke vampier´ Zegt ze grinnikend. ´WHAAAAAAAT!´ Schreeuwde hij uit. ´Grapje, grapje!´ Zei ze. ´Dan is het goed hoor´ En hij geeft haar een dikke smakkerd op haar wang. Johnny loopt naar de keuken en pakt de krant en begint te lezen.
´Jennifer! Kom snel!´ Jennifer kwam de keuken in lopen en zag Johnny zitten met de krant in zijn handen. ´Wat is er?´ Vroeg Jennifer. ‘Kijk een leuk appartementje in Bridgeport’ Zei Johnny vol blijdschap! ‘Wat is er mis met dit appartement dan?’ Vroeg Jennifer. ‘Te veel, Het lijkt wel of dat dit gemaakt is in de jaren 50’ Zei Johnny geïrriteerd. ‘Komop dan! We gaan kijken’ Zei Jennifer. Ze gingen met de lift naar beneden pakte hun auto en gingen naar het appartement.
‘Dit gebouw ziet er al een stuk beter uit dan die van ons!’ Zei Jennifer. ‘Inderdaad, Dit is meer 2011’ Zei Johnny. Ze stapte naar binnen om te kijken hoe de lobby er uit zag.
Het was nogal oud. Maar dat maakte hun niks uit als het appartement een stuk beter was! Ze stapte de lift in en ze gingen naar boven. Toen ze boven waren stapte ze uit en hun ogen konden het niet geloven!
Het was de hal! ‘Als de hal al zo mooi is zal de rest ook super mooi zijn!’ Zei Johnny. Ze liepen de hoek om naar het appartement. Ze deden de deur open en waren stil van de shock! Het was zo mooi! Dit hadden ze niet kunnen dromen. De muren waren super! De vloer glimde! De keuken geweldig!
De slaapkamer kon wel beter en de grote kale ruimte ook wel. Maar daar was nog wel geld voor over. ‘Wat vind je er van, schat?’ Vroeg Johnny. ‘Ik vind het geweldig!’ Zei ze. ‘Ik kan misschien nog wel wat van de prijs af smokkelen!’ Zei Johnny. Hij liep naar de eigenaar en nam hem mee naar de badkamer. Een harde gil kwam uit de kamer. ‘Het appartement is van ons!’ Zei Johnny die zijn hand voor zijn mond haalde.
‘Vertel me alsjeblieft niet wat er gebeurt is in die kamer’ Zei Jennifer met een gemene lag. ‘Oké, zal ik niet doen’ Zei Johnny met een gemene lag!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bedankt voor de reacties
\/ Ja hier is de link Klik Je moet als je er hout op wil hebben veranderen met kleurenpaneel
Laatst gewijzigd door SnoepxStok op wo 19 okt 2011, 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.
‘Zal ik ook niet gaan doen’ Zei Johnny. De verkoper kwam uit de kamer lopen en zei ‘Nou als jullie even het geld op mijn rekening storten dan mogen jullie het hebben’. Hij liep het appartement uit en ging de lift in. Jenniffer liep naar de computer en begon het geld te storten naar de rekening van de man. ‘Johnny, wil jij even naar de bouwmarkt gaan voor wat gipsplaten!’ Zei Jennifer. ‘Waarom?’ Was het antwoord.
‘Om in de grote lege kamer vol te maken sukkel!’ Schreeuwde Jennifer. ‘Oke Oke, Ik ga al’ Zei Johnny bang. Hij liep door de deur naar buiten en stapte in de lift. ‘Zo, nu kan ik hem gaan verassen’ Dacht Jennifer. Jennifer gooide lelijke meubels de deur uit en ging naar beneden om ze bij het grof vuil te zetten. Ze belde een taxi op en ging naar de winkel om voor Johnny een supergaaf cadeau te kopen. Het is ook echt een cadeau omdat het eigenlijk super groot is!
Als de taxi gestopt was bij de winkel liep ze naar binnen. Ze liep naar de handelaar en zei ‘Doe maar de duurste en de mooiste die heeft!’. De handelaar liep diep de winkel in en kwam aan met een plaatje. ‘Mevrouw, weet u zeker dat u zo veel wilt uitgeven aan een piano?’ Vroeg de meneer. Er gingen even veel gedachtes door Jennifers hoofd. Maar ze stond er op dat ze die piano zou gaan kopen! ‘Ja ik wil die!’ Schreeuwde ze uit vol blijdschap. ‘Nou, Oke dan!’ Ze liepen naar achteren voor de piano. De piano was in een boedelbak geladen voor het vervoer. Ze reden naar huis om hem te plaatsen.
Gelukkig was Johnny er nog niet. Ze hadden de piano neergezet met een doek er over heen. Als Jennifer net wil gaan zitten horde ze dat er een sleutel in het deurgat werd gestoken. ‘Hoooooi! Ben er weer’ Zei Johnny met een smile. Hij stapte naar binnen met een hoop rollen behang en gipsplaten. ‘Maar je had toch geen geld bij je?’ Vroeg Jennifer. ‘Inderdaad’ Zei Johnny toen hij zijn mond voor zijn tanden hield. ‘Awwww, Jij lief monstertje van me!’ Zei Jennifer op een verliefde manier. ‘Noem me niet zo’ Zei Johnny op een geïrriteerde manier. ‘Kijk is wat ik voor je heb gekocht’ Zei Jennifer met een big smile. ‘O MIJN GOD! Dat is de Grand Maestro X4487’ Zei Jognny met een openstaande mond. Hij ging achter de piano zitten en begon te spelen.
‘Ohhh, DAT KLINKT ZO F*CKING MOOI!!!!!!!!!!’ Schreeuwde ze allebei keihard uit.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dit is het einde van H2.
Veel plezier met lezen :3