Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

603 berichten • Pagina 13 van 31

Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: 10G Dumonceau - 2.10 -Leugentje om bestwil (22-01-'12)

Boeiend

Afbeelding

Toen ik op een dag tegen de avond thuis kwam, was Jess in de keuken eten aan het maken. Ze neuriede zachtjes terwijl ze melk in een kom gooide.
"Heey, mevrouw Dumonceau," zei ik vrolijk.

Afbeelding

"Rémy!" riep ze verschrikt, en ze keek op de klok. "Wat ben je vroeg! Het eten is nog lang niet klaar.."
Ik omhelsde haar voor ze nog verder kon babbelen. "Ik heb de zaak opgelost!" riep ik blij. "Ze gaan me zeker weten promoveren!"

Afbeelding

"Dat is geweldig!" riep Jess enthousiast. "Ik heb mijn nieuwe boek ook bijna klaar, nog maar een paar pagina's en dan de controle enzovoorts."
Ik kuste haar vluchtig. "Fantastisch, lieverd, je wordt echt bekend!"
Ze glimlachte.

Afbeelding

"Ik wilde je nog iets vragen.." ging ik verder.
Jess keek me verwachtingsvol aan.
"Ik heb mijn partner beloofd -hij drong aan- dat we na het oplossen van onze missie naar Bridgeport zouden gaan om het te vieren.. Vind je dat goed?"
Mijn hoofd werd rood bij de leugen, zoals het altijd deed, maar ik kon Megan's woorden niet uit mijn hoofd krijgen, dat vrouwen het niet leuk vonden als hun man een vrouwelijke partner had..

Afbeelding

"Natuurlijk!" zei Jess snel. "Dat is prima.. Als je maar niet op één of ander Bridgeporterig meisje valt.."
Ik lachte. "Natuurlijk niet. Dank je, Jess, je bent geweldig."

Afbeelding

"... en ze leefden nog lang en gelukkig. Behalve Cora dan, want die was nog steeds zoek."
Ik keek naar Mike. Hij had al lang en breed liggen slapen voordat ik de derde zin had gelezen, maar ik wilde per se het verhaaltje afmaken.

Afbeelding

"Weltrusten, jongen," fluisterde ik zacht. Ik gaf hem nog een nachtkus en liep toen naar buiten, waar Megan op me zou wachten.

Afbeelding

En Megan was er.. Duidelijk... Ze had zichzelf in één of ander rood jurkje gehesen -ik moest toegeven, ze zag er... goed uit- en ze had haar haar in een hoge staart.
"Rémy!" riep ze blij toen ze me zag. "Wat zie je er geweldig uit!"

Afbeelding

Ze trok me meteen in een knuffel.
"Dank je, jij ziet er ook goed uit."
Ze giechelde. "Bedánkt," zei ze overdreven flirterig. Ze hield me ook iets te stevig vast naar mijn smaak...

Afbeelding

"Ik rij! Ik weet waar het is!" verkondigde ze enthousiast en ze stapte in mijn auto voor ik ook nog maar kon protesteren.
"Oké.." mompelde ik, en ik ging naast haar zitten.

Afbeelding

Later die avond stonden we in Bridgeport in één of andere bizarre disco. Het soort waar ik niet meer was geweest sinds mijn tienertijd.. En tijdens die tijd eigenlijk ook al niet.
"Haii," begon Megan flirterig tegen de uitsmijter. "Kunnen mijn vriend en ik naar binnen?" Ze knipperde met haar ogen.

Afbeelding

De man keek even van Megan naar mij en schudde toen zwijgend zijn hoofd. Megan zuchtte en pakte wat geld uit haar décolleté. Ik schrok serieus bijna toen ze dat deed.. Was dat niet iets voor vrouwen uit de middeleeuwen? Oké, ik kende ook wel vrouwen die hele telefoons in hun beha propten, maar géld?
In ieder geval nam de man het aan en maakte nors het poortje open.

Afbeelding

Megan liep meteen doelbewust naar de bar en trok de aandacht van de barman.
"Haii? Hallo, ik wil graag twee van je beste drankjes voor mij en mijn vriend."
De manier waarop ze "mijn vriend" zei, beviel me niet.

Afbeelding

Echter, na een paar van die smaakloze, maar toch smaakvolle, gele drankjes, boeide het me helemaal niets meer hoe ze me noemde. Ergens in mijn hersenen wist ik dat ik stomdronken was, maar dat boeide me ook al niet.

Afbeelding

Ik had moeten weten hoe erg het was toen ze mij zover kreeg te gaan dansen. Dánsen?!
Het begon allemaal heel erg onschuldig, een beetje giechelend van die drankjes wiegend op de muziek..

Afbeelding

... maar na een tijdje begonnen we met wedstrijdjes wie de meest bizarre dansbewegingen kon maken. Nu was ik geen ervaren danser, en zij wel -ongeveer- dus het was niet heel erg eerlijk.. Maar alweer, dat boeide me niet. Stomdronken, weet je wel?

Afbeelding

Ik weet niet meer hoe het kwam -alles was een zwart gat- maar plotseling greep ik haar, of zij mij. Ik wist wel dat het slecht was dat ik er mee instemde, maar je weet het.. het boeide me allemaal niet.

Afbeelding

Alweer, alles was een groot zwart gat. Ik weet nog wel dat ze ons uit elkaar moesten trekken toen de disco ging sluiten, tot onze hilariteit.

Afbeelding

We renden terug naar het appartement dat Megan hier in Bridgeport had gekocht, vergetend dat we een auto bij ons hadden. Megan rende op haar hoge hakken, dus ze kwam niet zo heel snel vooruit. Uiteindelijk deed ze die uit en liep ze op blote voeten..

Afbeelding

Het liep al tegen zonsopgang aan tegen de tijd dat we bij het appartement kwamen. Megan begon me meteen gepassioneerd te zoenen, en ik had niet echt de wilskracht om haar tegen te houden.

Afbeelding

Binnen een mum van tijd stonden we in de slaapkamer. In ons ondergoed.
Toen ging er een belletje rinkelen.

Afbeelding

"Wacht, Megs.." Dat was mijn nieuwe bijnaam van haar "Dit kan ik echt niet doen... Ik ben getrouwd.. We hebben een kind, ik kan niet vreemdgaan!" Het klonk waar in mijn oren, maar ik was even vergeten waarom dat niet kon.

Afbeelding

"Luister," zei Megan geduldig. Ze gooide haar haar onwillekeurig naar achteren en kwam dichtbij me staan. Ik kon gewoon niet achteruit stappen..
"Als je met mij naar bed gaat, dan ga je eigenlijk niet vreemd," begon ze. "Ik ben niet op zoek naar een relatie. Ik vraag je niet het uit te maken met je vrouw, ik wil gewoon met je naar bed. Ik hou niet van je."

Afbeelding

Dat klonk me vaag in mijn oren. "Hou je niet van me?" vroeg ik warrig.
Megan giechelde en duwde me zacht op het bed. "Vannacht wel," fluisterde ze, en ze begon me te zoenen.
"Oké," fluisterde ik nog.

----------------------------------------------------------------

Ik vind dit geen leuke update :sweatdrop

Hope you like anyway 8-)

Laatst gewijzigd door nonnieven1 op do 26 jan 2012, 10:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: 10G Dumonceau - 2.11 -Boeiend (25-01-'12)

Arme Rémy, Megan heeft hem he-le-maal in zijn greep!

Ik vind het vet leuk, en ik denk dat ze zwanger raakt van hem, maarja wie ben ik om dat te zeggen! ;)

Edit: Om die foto waar ze aan het drinken waren ging ik echt stuk, hij is zo grappig de houding hoe ze staan, en ze staat ook nog eens met haar arm in de bar! XDDDD
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: 10G Dumonceau - 2.11 -Boeiend (25-01-'12)

Thanks y'all n_n

Jaa, ik vind Rémy ook een beetje een meloen, maar het is wel Megans schuld. Best wel typisch dat dit Rémy overkomt, omdat hij de karaktereigenschap "Goed" heeft x'D

^ Hihi, jaa, ik heb ze in deze update heel vaak over de kavels verplaatst.. En toen zette ik Megan per ongeluk half in de bar :sweatdrop
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: 10G Dumonceau - 2.11 -Boeiend (25-01-'12)

Een drama

Afbeelding

Die middag liep ik met hoofdpijn het poortje door. Megan had afscheid van me genomen; ze was in Bridgeport gebleven en zou de week erna teruggaan naar Twinbrook. We zouden elkaar nooit weer zien. Dat maakte me aan de ene kant verdrietig, en aan de andere kant opgelucht. Jess zou hier nooit van hoeven weten.

Afbeelding

Ze zat met een ongeruste blik op haar gezicht naar de deur te staren toen ik binnen kwam.
"Rémy!" riep ze opgelucht. "Waar zat je? Ik was doodongerust?!"

Afbeelding

"Ik... Het werd laat, we besloten daar te blijven slapen in plaats van dronken naar huis te rijden.."
"Oh.. Oké," glimlachte Jess. "Ik moet je iets vertellen.." Ze klonk vreemd opgewonden.

Afbeelding

"Ik ben zwanger!" riep ze blij.
Wat? Wát?! Mijn vrouw was zwanger en ik was zojuist vreemd gegaan... Wat was ik voor een vreselijk persoon?

Afbeelding

"Rémy?" vroeg Jessica geschrokken. "Rémy, is er iets mis? Vind je het niet leuk?"
Ik antwoordde niet. Ik moet het haar vertellen, dacht ik, maar het zou haar hart breken..
Nee, het was beter voor haar om de waarheid te kennen...

Afbeelding

"Rémy?" probeerde Jess nog een keer. "Wat is-"
"Ik ben met iemand anders naar bed geweest, oké?" gooide ik eruit. Misschien niet de beste manier om zoiets te zeggen.. Of het beste moment..

Afbeelding

"Je wat..?" vroeg Jessica ongelovig. "Je.. Je.. Wat?" Tranen welden al op in haar ogen, hoewel ze het nog niet eens geloofde. Dit ging niet goed.

Afbeelding

"Ik loog tegen je.. Mijn partner is - was - een zij. Megan. Ze... Ze wilde per se dat ik meeging naar Bridgeport.. Maak je geen zorgen, ik heb het al afgebroken. Of dat heeft zij gedaan.. Ik weet het eigenlijk niet..." Het werd me plotseling duidelijk dat ze niets gezegd had. "Zeg alsjeblieft iets..?"

Afbeelding

Ze had haar hoofd afgewend, in de hoop dat ik haar tranen niet zou zien. Valse hoop, zij wist het ook.
"Wat valt er te zeggen?" vroeg ze fluisterend.

Afbeelding

"Zeg dat je me vergeeft.. Alsjeblieft?" smeekte ik. "Ik hou van je, van Mike, van ons ongeboren kind.. Het was een domme fout, vergeef me?"
"Sorry, Rémy.." fluisterde ze. Ze kon me niet vergeven... Die wetenschap sneed in me als een slagersmes..

Afbeelding

"Maak.. Maak je het uit?" stotterde ik. We waren nu allebei aan het huilen, wat een blijde aankondiging van het nieuwe leven. "Ga je van me weg?"

Afbeelding

Jess schudde haar hoofd. "Als eerste ging jij van mij weg, toen je vreemdging me één of andere... vrouw. En ik ga niet van je weg.. Niet omdat ik je vergeef, of omdat ik van je hou, maar omdat ik niet wil dat Mike gescheiden ouders heeft."

Afbeelding

Ik haalde adem om iets te zeggen, maar ze schudde haar hoofd mismoedig en rende door de deur naar buiten.

Afbeelding

Het duurde zeker tien minuten tot ik me weer kon bewegen.. Ik stond daar maar met een verdrietige uitdrukking op mijn gezicht die mijn innerlijk weerspiegelde.

Afbeelding

Vanaf dat moment sliep ik op de bank. Jess kon niet in hetzelfde bed slapen als ik zonder telkens hysterische huilbuien te krijgen, dus ik ging vrijwillig.

Afbeelding

En zo zat ze haar hele zwangerschap uit.. Niet pratend met mij, slecht slapend zonder mij, slechter slapend met mij... Het was een drama.

------------------------------------------------------------


:cry Hope you like.

Laatst gewijzigd door nonnieven1 op zo 29 jan 2012, 19:16, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: 10G Dumonceau - 2.12 -Een drama (29-01-'12)

Bedankt voor de reactie's iedereen, erg snel weer x'D

Ik vind het ook zielig.. Hoop ook dat ze het goedmaken.. Deze foto's waren trouwens supermoeilijk om te maken, want Jess had in het spel al uitgevonden dat Rémy vreemd was gegaan, dus hij kon het haar niet meer vertellen, en omdat ze nog maar net zwanger was kon zij dat hem niet vertellen.. En toen verbrak zij opeens de relatie, en toen had ik echt zoiets van 0_o
En het duurde 3 dagen voor ze uberhaupt weer met elkaar konden praten zonder te gaan schreeuwen... Stomme sims, ze doen nooit wat je wil dat ze doen.. =(

^ Hihi, weet ik.. Mijn sims hoeven nooit te eten of relaties op te bouwen door die cheats, superhandig. (A) Maar Rémy had de gemoedstoestand "hart gebroken" of zo, dus hij kon geen romantische dingen doen bij Jess, en als Jess iets bij hem deed wees hij haar af. Niet leuk :sweatdrop
Dat was dus al nadat ik hun relatie weer goed had gemaakt.
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie