Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

603 berichten • Pagina 18 van 31

Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: 10G Dumonceau - 2.22 Een anonieme donatie (14-03-'12)

Ik heb net héél je verhaal gelezen (gosh, ik ben er bijna de hele middag mee bezig geweest). En dit vind ik echt het leukste verhaal tot nu toe!

Ik stem trouwens op Chase, want bij hem kun je denk ik het leukste verhaal verzinnen. (ik kon niet zien hoe hij eruit zag, want bij die foto's stond er een wit vakje met: forbidden 403 in? )
Afbeelding
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: 10G Dumonceau - 2.22 Een anonieme donatie (14-03-'12)

^ Haha, bedankt :$

Ja, ik weet het van die forbidden-dinges.. Ik had wat problemen met imageshack dus ze zijn me kwijtgeraakt als vaste uploader.. Ik ben overgeschakeld naar photobucket, maar nu moet ik dus nog al die foto's heruploaden. Ik ga in ieder geval bezig met een Chase-update, dus dan kun je zien hoe hij eruit ziet, haha =D
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: 10G Dumonceau - 2.22 Een anonieme donatie (14-03-'12)

Paardrijles

Afbeelding

"Sweet, sweet girl.." mompelde ik zacht. "Nee, dat is niet goed. Sweetest girl, so sweet..? Ook niet."
Ik zuchtte diep. Waarom was het schrijven van een liefdesliedje zo lastig? Helaas moest ik ze schrijven, want Ralph kon niet componeren en Daniel voelde geen liefde dus kon er niet over schrijven.

Afbeelding

Oké, dat is misschien overdreven. Waarschijnlijk zat er ergens diep in hem wel een vleugje liefde, misschien voor pap. Weer zuchtte ik; ik dwaalde af.
"Don't you want to be... my girl?"

Afbeelding

Toen de avond viel hoorde ik plotseling hoefgetrappel achter me. Ik draaide me om en zag een zwart paard met zadel en al op me af rennen. Ik sprong overeind en deinsde achteruit. Misschien was ik een kléin beetje bang voor paarden.

Afbeelding

"HELP!" hoorde ik een vrouwenstem plotseling roepen. "Vang haar!"
Het paard denderde langs me heen, en ik slaakte een korte zucht voor ik achter het aan sprintte.

Afbeelding

Uiteindelijk wist ik het beest aan de andere kant van het meertje te vangen. Hijgend greep ik de teugels. "Ho!" riep ik, omdat ik niets anders wist. Wonder boven wonder luisterde het dier naar me en het kwam tot stilstand. Ik grijnsde uit voldoening en aaide het over zijn neus.

Afbeelding

Na een tijdje kwam het meisje aangerend. "Shadow!" riep ze opgelucht en ik stapte achteruit zodat ze haar paard kon knuffelen. "Ik was zo bezorgd, doe dat nooit meer!"

Afbeelding

Toen draaide ze zich naar mij. "Heel erg bedankt dat je haar hebt kunnen vangen. Ze zag een slang op de weg en sloeg op hol.. Ze is bang voor slangen, denk ik."
Ik grijnsde schaapachtig. Phwiew, wat een meid. Ik stak mijn hand uit. "Graag gedaan. Ik ben Chase Dumonceau."

Afbeelding

Ze pakte aarzelend mijn hand aan. "Diana van der Hout."
"Dus.. Ik heb je nog nooit eerder gezien? Zit je niet op school?"
Diana keek naar de grond. "Um.. Ik ga naar een privéschool en ik woon hier eigenlijk nog maar net.."

Afbeelding

"Aah, een privéschool.. Cool." Diana glimlachte een beetje. "Mag ik je telefoonnummer?" vroeg ik, heel direct en open. Meisjes houden daarvan.
Ze staarde me aan alsof ik gek was. "Ik geef niet zomaar mijn nummer aan elke jongen die mijn paard vangt. Sowieso, ik had eigenlijk al thuis moeten zijn, dus doei, Chase!"

Afbeelding

Diana steeg op en zette haar hielen in Shadows zij. Met wapperende haren vloog ze ervandoor, maar ik staarde haar langer dan ik haar kon zien na.
Ik zuchtte diep en pakte toen mijn spullen om naar huis te gaan: ook ik moest al bijna thuis zijn. Gedurende de hele weg bedacht ik manieren om Diana weer te kunnen zien..

Afbeelding

"Mam?" vroeg ik de volgende ochtend.
"Chase?" antwoordde ze afwezig.
"Ik wilde je iets vragen.." Mam zuchtte en stond op.

Afbeelding

"Nou, wat wilde je vragen?"
"Tja.. ik zag laatst een... wild paard toen ik een liedje aan het schrijven was, en het gaf me zoveel... inspiratie! Dus ik bedacht me, misschien moet ik maar een paardrijles nemen!"

Afbeelding

"Jij? Paardrijden? Ik dacht dat je bang was voor paarden?"
"Ben ik niet! En anders, dan helpt deze les me daar mooi overheen.. Wat is het probleem? Waarom mag het niet?"

Afbeelding

"Natuurlijk mag het wel, lieverd! Ik vind het een heel leuk idee, ik vind het altijd al heel jammer dat ik het nooit heb gedaan.."
"Yes! Oké, dank je, mam!" Ik rende er meteen vandoor om zo snel mogelijk bij de manege te zijn.

Afbeelding

Een klein kwartiertje later stond ik voor de manege met een bonkend hart. Ik wist niet precies waarom ik dit deed.. IJdele hoop dat ik Diana tegen zou komen, misschien.. Of iets over haar te weten komen.

Afbeelding

Na een teleurstellende les over op- en afstijgen probeerde ik mijn geluk een tweede maal bij de trainingsbaan. Ik had weinig hoop dat ik Diana tegen zou komen, maar dit was de enige plek die ik nog kon bedenken.

Afbeelding

Vreemd genoeg bleek ze hier echt te zijn, werkend aan haar springvaardigheden. Toen ze mij zag was ze net bezig met een sprong, maar ze schrok blijkbaar zo van mij dat ze de gehele muur omstootte. Goed begin van de tweede ontmoeting..

Afbeelding

Om het goed te maken liep ik naar de hindernis en tilde met veel kracht - serieus, dat ding was zwaarder dan je zou denken - het muurtje weer omhoog.

Afbeelding

Diana kwam rustig op Shadow naar me toe en keek even naar de hindernis. "Dat had ik ook wel zelf gekund, hoor," mompelde ze.
"Sorry.. Ik dacht dat het mijn fout was dat het ding om ging, dus ik vond dat het mijn verantwoordelijkheid was om het weer overeind te krijgen."

Afbeelding

Diana zuchtte en steeg af. "Wat doe je eigenlijk hier?" vroeg ze, mij niet aankijkend.
"Ik.. Wilde Shadow nog een keer zien," ze ik schijnheilig. "Mag ik misschien op haar rijden?"

Afbeelding

"Kun je rijden?" vroeg Diana verward. Ze stapte achteruit om plaats voor mij te maken en ik liep lichtelijk zenuwachtig naar Shadow toe.
"Ik.. heb een paar lesjes gehad.." Ik zuchtte diep en bedacht me dat ik in ieder geval kon opscheppen met mijn opstijg-kunsten.

Afbeelding

Afbeelding

Helaas kwam ik tot de conclusie dat er in het echt géén trappetje bij het paard stond.. "O lieve help," mompelde Diana zacht toen ze zag hoe ik prutste met de stijgbeugels.

Afbeelding

Uiteindelijk kreeg ik het voor elkaar mijn voet goed te krijgen en ik zwaaide mijn been zoals ik had geleerd over het paard heen.

Afbeelding

Echter... Helaas.. Ik had te vroeg gejuicht.

Afbeelding

Diana begon zacht te lachen. "Weet je zeker dat je les hebt gehad?" vroeg ze giechelend.

Afbeelding

"Ha ha, heel grappig," grijnsde ik terwijl ik goed ging zitten. In ieder geval had ik haar aan het lachen gemaakt, nietwaar?

Afbeelding

Toen zat ik met mijn tweede probleem: Wat nu?
Ik klopte het paard op zijn hals, zoals ik dat een ruiter ooit had zien doen. "Braaf paard," zei ik, alsof ik wist waar ik het over had.

Afbeelding

Ik steeg pas weer af toen het al donker was geworden. Helaas ging dit net zo goed als het opstijgen, zonder dat leuke trappetje om mijn voeten op kwijt te kunnen.

Afbeelding

Diana lachte weer en klapte (sarcastisch) in haar handen. "Goed gedaan.. Voor een beginner," grinnikte ze.

Afbeelding

"Ja, lach maar," grijnsde ik terwijl ik naar haar toe liep. "Ik heb één les gehad, vanochtend.. Ik wilde indruk op je maken voor het geval dat ik je nog eens zou zien.." zei ik, lichtelijk beschaamd.

Afbeelding

Ze glimlachte. "Nou, een indruk heb je zeker gemaakt.. Ik denk niet dat ik het moment dat je erachter kwam dat je achterstevoren zat ooit zal vergeten.." Ze lachte weer.

Afbeelding

"Dus.." begon ik zenuwachtig. "Ik heb over een tijdje een eindbal of iets dergelijks en we moeten een date meenemen.. Het mag ook een introducée zijn, van een andere school en zo.. Dus ik vroeg me af of jij met me mee wilde gaan?"
"D-dat lijkt me.. leuk," zei Diana verlegen.

Afbeelding

"Super!" zei ik blij. "Dan kom ik je vrijdagavond ophalen bij jouw huis..?"
Diana keek me geschrokken aan. "Mijn vader! Helemaal vergeten.. Hij wil niet dat ik uit ga met... 'openbare' jongens.."

Afbeelding

"Maak je geen zorgen! Vaders vinden mij aardig, geloof me. Alles komt goed, ik zal doen wat ik kan om een goede indruk op hem te maken."
"Oké," glimlachte Diana en ze gaf me een knuffel.
Zucht, ik denk dat ik verliefd ben..

----------------------------------------------------------------


Sorry dat de update's zo langzaam komen, ben een beetje gestresst op het moment.. Maar om het goed te maken: een heeeele lange update :sweatdrop
Hope you like

Laatst gewijzigd door nonnieven1 op do 22 mar 2012, 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie