Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

De beste teletubbie is;

Tinkiewinkie
1
4%
Dipsy
6
25%
Lala
0
Geen stemmen
Po
8
33%
Regenboogtubbie
9
38%
Totaal aantal stemmen: 24

701 berichten • Pagina 30 van 36

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Gwen's 100 kleine hooligans ~ Hoofdstuk 20 {5/1/12}

Nou, óf je kon die bloem niet aanpassen, of ik heb hem grijs gemaakt en hij lijkt op blauw.. Een van de twee, denk de eerste..

Ik heb trouwens een site van Gwen gemaakt, nayaa, die had ik al, want daar schrijf ik de update's en dan kopieër ik ze naar hier, maar ik heb hem nu gepubliceerd.. Je kan alle kinderen met hun eigenschappen vinden, maar ook alle update's + aanmaak datum's staan erop.. Hier kun je de site vinden :)

En eigenlijk wil ik als speciale update een keer een interview doen, maar dan heb ik wel vragen nodig. Dus als een paar mensjes zo aardig willen zijn om een paar gestoorde vragen te sturen (a)

Laatst gewijzigd door Simsfreak op do 05 jan 2012, 23:13, 4 keer totaal gewijzigd.

Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Gwen's 100 kleine hooligans ~ Hoofdstuk 20 {5/1/12}

Mmm, de link doet vaag.. Kun je er via deze link op komen? http://100littles.weebly.com/

Afbeelding
Speciaal voor Matthieu heeft Gwen nieuwe kleren genomen, zonder een blauw bloemetje die achteraf toch grijs bleek te zijn :/
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Gwen's 100 kleine hooligans ~ Hoofdstuk 20 {5/1/12}

^ ja die werkt wel, maar je moet zeker geen blauwe smileys pakken bij de chatbox, oooh, je bent een verrader van Gwen, onthul je maar! je bent zeker een smurf of nog erger een springende wc-pot op een trampoline die word aangemoedigd door lennie's en tunkabouters! Of je bent gewoon Simsfreak en kan je die smileys niet veranderen...

V hih nou klopt mijn post neit mer maarja.

ik denk 2 jongen en meisje

Laatst gewijzigd door Deetui op do 05 jan 2012, 23:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Gwen's 100 kleine hooligans ~ Hoofdstuk 20 {5/1/12}

Nu zijn ze geel :p

En ik hoop echt dat er dadelijk een niew kind/nieuwe kinderen geboren worden :D
Ik heb de tweede drieling ook al het huis uit geschopt, so :p


En wat voor iets krijgt Gwen deze keer? Krijgt ze een kind, of misschien wel meer? En meisjes of jongens? Raad maar, ik ben zelf ook benieuwd! :)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie