Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

295 berichten • Pagina 11 van 15

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 10G Henderson ~ Generatie 2 ~ Hoofdstuk 5

Hoofdstuk 6
Afbeelding
Zachtjes legde ik hem neer in de wieg. 'Slaap maar lekker kleine schat.' Zei ik en wreef zacht over zijn gezichtje. Het was zo zacht.

Afbeelding
Ik aaide over zijn buikje. Ik voelde me warm van binnen, ik voelde me een echte moeder. Ik deed het hek van de wieg omhoog en bleef even staan. Ik keek naar Thomas' gezichtje. Zijn oogjes vielen langzaam dicht.

Afbeelding
'Boe.' Ik schrok. Lyle's armen kwamen om mijn buik. 'Is hij niet prachtig?' Zei ik. 'Ja, echt wel.' Zei Lyle en pakte mijn hand. 'Ons prachtig zoontje.'

Afbeelding
Ondertussen vloog een jaar snel voorbij, Thomas werd alweer bijna peuter en dat betekende dat de DNA-test steeds dichter bij kwam en dus ook dat ik weer na een jaar met Levi moest praten. Ik bleef gewoon het beste hopen, hopen dat Lyle de vader was.

~

Saai, klein upje waardoor jullie nog niets weten. :$
Maar, ik ben bezig met de volgende up n_n
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 10G Henderson ~ Generatie 2 ~ Hoofdstuk 6

Hoofdstuk 7
Afbeelding
'Goedzo Thomas!' Zei ik toen Thomas het blokje in het goede gat stopte. Hij lachte naar me en pakte het volgende blokje. 'En in welk gat moet je die stoppen?' Thomas keek me aan alsof ik Spaans sprak. Ik wees naar het goede gat. 'Hierin Thomas.' Thomas keek een tijdje naar het gat en stopte het blokje er toen in. Blij keek hij me aan. 'Slimme jongen!' Zei ik en aaide Thomas over zijn bol.

Afbeelding
Lyle kwam de kamer opgelopen. Thomas kroop naar hem toe en Lyle pakte hem op. Hij gooide Thomas in de lucht. 'Wat hoor ik van mama, ben jij een slimme jongen?' Thomas giechelde. Ik keek naar mijn twee mannen. Lyle was zo begaan met Thomas... Wat als na de DNA-test hij nou toch de vader niet was... Die kans was groot, want Thomas had bruin haar, dat had hij of van Levi geërfd, of van mijn vader. Allebei geen geweldige mannen, maar dan had ik natuurlijk liever dat het van mijn vader was.

Afbeelding
De volgende dag was het zover. Lyle en ik hadden ons netjes aangekleed. Hand in hand liepen we naar de auto. Lyle had Thomas op zijn arm. Ik was erg zenuwachtig, ik trilde de hele autorit.

Afbeelding
We kwamen bij het ziekenhuis aan. Bij de balie zeiden we onze naam en vroegen waar we naartoe moesten. We werden naar een wachtkamer op de tweede verdieping gestuurd.

Afbeelding
Toen we aankwamen was de wachtkamer nog leeg maar al snel kwam Levi aangelopen. Hij zei niets en ging een stoel verder zitten, zodat hij niet helemaal naast me zat. 'Word eens volwassen.' Dacht ik. Alseerste kwam een vrouw Thomas halen. Daarna haalde ze Lyle en daarna Levi. In een halfuurtje was het al klaar.

Afbeelding
Toen we op het punt stonden om te gaan kwam Levi naar me toe. 'Nou, tot nooit meer ziens dan.' 'Ik hoop het wel.' Zei ik eerlijk. 'Maar als hij van mij is, dan hoor je weer van me over een week en dan ben je me nog lang niet kwijt.' Ik slikte. 'Oké.' Ik pakte Lyle's hand vast en liep snel met hem en Thomas het ziekenhuis uit. Dat die man me eerst warme gevoelens gaf, nu krijg ik de kriebels van hem.

Afbeelding
Het was ondertussen alweer een week later. Ik ging de post halen. 'Rekening, reclame, rekening.' Zei ik in mezelf. 'Reclame, reclame, brief van... Het ziekenhuis!' Snel maakte ik de brief open en ik begon snel te lezen. Mijn ogen gleden over de woorden, ze hadden geen toegevoegde waarde voor me, ik wou een naam zien. Ik las en las, uiteindelijk kwam ik bij de naam, ik stopte met lezen en las het over. Las ik het nou goed?

Laatst gewijzigd door Marit. op za 26 nov 2011, 18:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie