Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

295 berichten • Pagina 13 van 15

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 10G Henderson ~ Generatie 2 ~ Hoofdstuk 9

Hoofdstuk 10
Afbeelding
Warm lag ik in Lyle's armen. Ik luisterde naar de wind die door de bomen ging, het gekraak van de wip en de twee lachende schatjes. 'Mama, papa, duw ons op de schommel!' Schreeuwde Elodie en spring van de wip af. Malissa kwam hard op de grond neer. 'Elodie! Wat doe je nou! Dat doet pijn!' Ja, Elodie was snel op d'r teentjes getrapt, maar d'r boosheid ging snel weer weg.

Afbeelding
We duwde ze zo hoog, zodat ze schommel bijna oversloeg. De meisjes hadden veel plezier en gilde onder het schommelen.

Afbeelding
Thomas bakte ondertussen wafels. Bakken en koken waren zijn hobby's. Soms maakte hij het avondeten en hij bakte elke week wel iets.

Afbeelding
Naast bakken en koken zat hij dag en nacht achter zijn computer spelletjes te spelen en te chatten met vrienden. Ik had er geen problemen mee, dat deed elke puber tegenwoordig.

Afbeelding
Malissa schilderde, ze had een ezel op hun kamer staan. Vaak als Malissa weer haar zoveelste schilderij maakte zat Elodie achter haar bed wat voor zich uit te staren. Vaak zat ze afwezig op bed met een blije blik, verdronken in d'r eigen gedachtes.

Afbeelding
Als ze dat niet deed was ze wel buiten te vinden, in haar eentje of met Malissa in de speeltuin aan het spelen. Dat deed ze het liefst tot 's avonds laat.

Afbeelding
Alledrie waren ze schatten van kinderen met allemaal hun eigen dingen. Allemaal waren ze hartstikke lief voor ons en we deden vaak dingen samen, zoals zwemmen. Ja, we zijn echt een happy family.

~

Ik weet, saai. Geen drama, dat wordt wachten tot de volgende generatie. :P
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie