Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

295 berichten • Pagina 12 van 15

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 10G Henderson ~ Generatie 2 ~ Hoofdstuk 7

Hoofdstuk 8
Afbeelding
Las ik het nou goed? Ik las nog een keertje. De blijdschap borrelde in mijn buik.
Het DNA van Thomas en Lyle kwam overeen.
Die zin veranderde mijn leven. Mijn angst was in één klap voorbij.

Afbeelding
Ik rende naar binnen. 'Lyle, Lyle!' Riep ik. Ik voelde tranen in mijn ogen prikken. Tranen van blijdschap. Ik rende naar boven. 'Lyle!' Riep ik nog eens.

Afbeelding
Ik vloog hem om zijn nek. 'Je hebt een zoon! Het is je zoon!' Een dikke traan rolde over mijn wang. 'Je hebt een zoon! Hij is van jou!' Snikte ik.

Afbeelding
Ik pakte Lyle's hoofd vast en wreef door zijn haren. Ik lachte. 'Jij bent de vader, het is jouw zoon. Thomas is van jou!' Lyle keek me dromerig aan. 'Dus, je bedoelt dat ik de vader ben?' Ik knikte. 'Ik ben de vader...' Zei hij afwezig. 'Ik ben de vader!' Riep hij toen blij, het drong tot hem door.

Afbeelding
Lyle zoende me. 'Het is ons kind!' Zei hij. 'Geen Levi meer, geen angst meer.' Zei ik. De tranen kwamen nu ook bij Lyle. 'Ik hou zoveel van jou!' Zei Lyle.

Afbeelding
Lyle rende naar Thomas die vrolijk zat de spelen. Lyle tilde hem op en drukte hem tegen zich aan. Ik liep erachteraan en bleef staan in de deur opening. Ik liet mijn hoofd hangen en keek hoe Lyle Thomas knuffelde.

Afbeelding
'Ik hou van je zoon.' Zei Lyle en er rolde een dikke traan over zijn wang. 'Ik ben je vader Thomas, jij bent mij zoon en niets kan dat veranderen.' We konden nu eindelijk een normaal gezin zijn zonder zorgen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: 10G Henderson ~ Generatie 2 ~ Hoofdstuk 8

Aaah, dat dacht ik al nadat je zei dat ze het negatief of positief kon opvatten.. Normaal zou je van negatief uitgaan, maar daarom dacht ik positief :p
Geweldig en cute <3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 10G Henderson ~ Generatie 2 ~ Hoofdstuk 8

Hoofdstuk 9
Afbeelding
Het was alweer twee jaar geleden sinds Lyle me ten huwelijk had gevraagd. We waren vrijwel direct getrouwd, met alleen familie.

Afbeelding
En wat hoort d'r bij een huwelijk? Juist, zwangerschap. Ik was zwanger van ons tweede kindje... En het derde. Want ja, ik was in verwachting van een tweeling.

Afbeelding
Onze andere baby was al geen baby meer. Kleine jongetjes werden groot. Hij was toen ik zwanger was, opgegroeid tot een kind.

Afbeelding
Een lieve, stoere jongen die graag speelde in onze eigen speeltuin. Hij was erg blij dat hij twee nieuwe broertjes of zusjes kreeg, dan had hij iemand om mee te spelen.

Afbeelding
Ik kreeg een twee eiige tweeling die bestond uit twee prachtige meisjes, Elodie en Malissa. Elodie heeft bruin haar en Malissa heeft blond haar.

Afbeelding
Verder was Thomas een nette jongeman, die altijd zijn huiswerk maakte. Of het nu direct na school was of net voordat hij ging slapen, hij had het altijd af en dan zorgde voor goede punten.

Afbeelding
Met onze carrière ging het ook goed, nou ja, mijn carrière stond stil. Dat begon wel weer als Elodie en Malissa ook een kind waren.

Afbeelding
Verder was er niet meer veel bijzonders. We waren eindelijk een normaal, blij gezin, die veel dingen samen deden. Met Elodie en Malissa erbij was het plaatje gewoon compleet.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie