Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie wil jij als stamhouder van generatie 3?

Peiling eindigde op wo 22 feb 2012, 15:54

Plasma
2
18%
Dust Storm
2
18%
Bloody Mary
7
64%
Totaal aantal stemmen: 11

239 berichten • Pagina 8 van 12

Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: De Maccon Rainbow Legacy! ~ Hfdst. 2.2!

^ Klopt :D

Bedankt allemaal, ik hoop dat ik morgen een update zet, maar dat ligt aan de omstandigheden..
Ik vind trouwens ook dat PB echt mooi is geworden :D

v Wow, thanks :D

Laatst gewijzigd door Luna op ma 24 okt 2011, 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: De Maccon Rainbow Legacy! ~ Hfdst. 2.2!

Ik vrees dat er ten vroegste maandag een up komt, en wss krijg ik dan BB, dus wie weet ga ik die eerst uittesten, maar ik heb iig vakantie vanaf zaterdag dus het komt wel goed. Ik ben sowieso weg vrijdag tot zondag. :( Sorryworry people.
Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: De Maccon Rainbow Legacy! ~ Hfdst. 2.2!

Ik heb een stamboom gemaakt op familyecho net als jij, sorry dat ik na aap, maar dat is veel handiger als wat ik nu heb, maar hoe krijg ik de link van mijn stamboom, want bij mijn stamboom staat er in de sitebalk gewoon http://www.familyecho.com dus nou kan ik hem niet kopiëren.
Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: De Maccon Rainbow Legacy! ~ Hfdst. 2.2!

OMG ik laat dit echt in de steek :o
Sorry daarvoor, maar de laatste tijd had ik echt geen zin om up te daten...
Maar dat komt door verschillende redenen, o.a. omdat ik nu helemaal weg ben van de band One Direction en ik wordt er echt door in de greep gehouden :P Ook nadat ik BB had geinstalleerd was er iets mis met de graphics van mijn dieren, dus dat was ook niet bepaald leuk. Ook opende ik onlangs mijn spel en waren al mijn downloads weg, dus ik had ff niet de moed om al die terug bijeen te krijgen... En als laatste heb ik het heeeel druk voor school en beginnen maandag mijn examens, wat betekent dat ik nul tijd heb om te simmen. Ik hoop dat ik er weer aan gaan kunnen (en willen) beginnen in de kerstvakantie. (Sowieso zal er dan wel veel meer tijd zitten tussen de updates) Als dat niet het geval is, zal ik helaas een punt moeten zetten achter dit dagboek... Maar dat zie ik dan wel weer. Ik zie dat jullie wel nog steeds trouw zijn aan mijn dagboek, en bedankt daarvoor! <33

PS. Weet er iemand vanwaar ik het kapsel van Slowpoke heb? Haha ;P
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie