Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

353 berichten • Pagina 18 van 18

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De familie Shadows - Gen 9: Lilith - H1, 14/9/12

Ik houd van de Shaddies. Yup. En ik wil niet dat ze stoppen. Nope.
Maar ik wíst dat Josh niet klopte. Het is niet liefig dat hij Adler doodnegeert omdat die zogenaamd zijn vrouw heeft vermoord. Waarschijnlijk was Adler niet eens op de hoogte van de creepy stalker van zijn moeder.
En nooo, ze moeten Josh niet verlaten, helemaal Adler niet. Wegrennen voor je problemen lost helemaal niets op ^^ Toch denk ik dat Lilith meegaat, hoewel ik het niet zeker weet.
Ik houd niet van korte en slecht inhoudelijke reacties, zeker niet als ik ze zelf geef :c
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De familie Shadows - Gen 9: Lilith - H1, 14/9/12

@Bubble; Ehm, ik ken die naam echt al jaren, geen idee waarvan. Maar ik kwam hem tijdens het True Blood kijken weer tegen, en toen heb ik besloten hem te gebruiken. :P

Dankje allemaal!

En btw, ik heb zelf ook nog géén enkel idee van wie blijft, gaat etc xD
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De familie Shadows - Gen 9: Lilith - H1, 14/9/12

Haaaai Eloisje. Ben je al bang wat voor preek je nu krijgt? Ik hoop het, yup, want dat is natuurlijk wel mijn levenstaak en alles.
Nee, oké. Beschouw dit ook maar als een goedmakertje voor mijn vorige reactie, die echt ew was.
Lang leve quoten, yup schreef:Maar goed, wat ik dus wilde vragen is of er nog een update komt en of je Sims nog normaal doet. En dit is niet als een zeurderige fan zooi, omdat ik écht wel wacht, maar dat je weet dat ik je dagboek niet vergeet c:
Maar stiekem ben ik heel slecht met wachten ok :')
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De familie Shadows - Gen 9: Lilith - H1, 14/9/12

Nee nee, ik ben het zeker niet vergeten! Ik heb éindelijk een verhaallijn bedacht en ik hoop een van deze dagen het volgende hoofdstuk te kunnen maken. Het probleem is alleen dat mijn sims een beetje vaag bezig was, en ik nu niet zeker weet of die save het nog doet.. Dus zo niet, dan moet ik Adler, Lilith en Gracie even opnieuw maken. Maar nee, ik ben het zéker niet vergeten. :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De familie Shadows - Gen 9: Lilith - H1, 14/9/12

Na een lange tijd heb ik toch weer een update haha. Ik had eerder willen updaten, maar ik heb het zelf heel erg druk gehad en ik ben de save kwijtgeraakt, so yeah. Ik moest dus die sims en alles overnieuw maken, wat echt ew is, en nu lijken ze er ook niet echt meer op. Maarja, het is tenminste een update right? Geef Marlinde maar de schuld, van haar moest ik updaten haha. Ik zal btw binnenkort screens van de sims online zetten, zodat het nog enigszins volgbaar is wie wie is. En ew sorry voor de afschuwelijke screens btw. :')
------------
Hoofdstuk 2, generatie 9
Afbeelding
Het was met voorsprong de moeilijkste keuze in mijn leven geweest, maar hier stond ik dan. Ik klopte een keer zacht op de deur van mijn vaders werkkamer, maar zoals zo vaak kwam er geen antwoord. Even stond ik op het punt om me om te draaien en naar beneden te lopen. Was ik echt van plan om mijn vader achter te laten? Triest genoeg was het antwoord ja. Ik hield van mijn vader, en als ik keek naar hoe hij eraan toe was wist ik dat ik bij hem moest blijven. Hij was al zoveel kwijtgeraakt, en nu moest ik hem vertellen dat hij het enige beetje familie dat hij nog had ook zou verliezen. Ik haatte mezelf voor de keuze die ik had gemaakt. Ik moest wel met mijn broer en zus mee, ze zouden het alleen nooit volhouden. Mijn zus, die nooit de consequenties van haar acties in zag, die mensen makkelijk met hun fouten zou confronteren. En dan mijn broer, die altijd een soort triestheid uitstraalde, die in tegenstelling tot mijn zus liever alleen was en die zo snel in woedend geschreeuw zou uitbarsten. Ze hadden me nodig.

Afbeelding
Voordat ik me kon bedenken liet ik mijn hand zachtjes op de klink rustten en opende de deur. 'Pap?' Even dacht ik dat hij er niet was, de grote, leren stoel achter zijn bureau leeg, zijn computer uit, maar toen spotte ik hem. Hij stond met zijn rug naar me toegekeerd, starend uit het grote raam die gewoonlijk bedekt werd door dikke gordijnen die je van het uitzicht onttrokken. Ik liep zachtjes naar hem toe, en al draaide hij zich niet om, hij wist dat ik er was. Een lange tijd durfde ik niets te zeggen, maar de stilte werd langzaam onverdraaglijk. 'Pap, ik.. we-' Mijn stem brak, een brok in mijn keel die het onmogelijk maakte om de woorden uit mijn mond te krijgen.

Afbeelding
'Jullie gaan.' Het was geen vraag, slechts een constatering. Ik kon alleen maar naar de grond staren. Het kostte me veel moeite om mijn tranen tegen te houden, maar ik zou niet huilen. Niet hier, niet recht voor mijn vader. 'Ja' fluisterde ik. Er viel niet veel meer te zeggen. Al voordat ik de kamer was binnengekomen had ik geweten dat het geen uitbundig afscheid zou worden. Gracie was gisteren even geweest, en Adler zou helemaal niet komen. Even stond ik in tweestrijd. Ik wilde de kamer uitlopen, hem achterlaten, maar ik kon het niet. Toen draaide Josh Shadows zich in een keer om, en staarde me recht in de ogen met die donkerbruine kleur die ik van hem had geërfd.

Afbeelding
Hij omsloot een van mijn handen met de zijne, en keek me recht aan. Ik weet niet wat ik verwacht had, maar er blonken tranen in zijn ogen. Het verwarde me. Mijn vader had zoveel meegemaakt, maar nog nooit had ik hem zien huilen. Ik herinnerde me de begrafenis van mijn moeder, hoe we buiten stonden, een koude wind die onze haren om onze hoofden deed dansen en de bladeren aan de bomen deed afwaaien. Zelfs toen hij had zich niet laten instorten, en opeens besefte ik me waarom. Hij had een laatste belofte aan zichzelf gemaakt. Een belofte die hij niet had kunnen waarmaken, en nu zag ik de spijt in zijn ogen. Het verdriet, niet alleen om zichzelf, maar om mij, om Gracie, om mijn moeder en bovenal om Adler. 'Het spijt me' fluisterde hij, maar ik antwoordde niet. Ik veegde mijn eigen tranen weg en deed een stap achteruit, staarde nog een laatste keer en liep toen de deur uit.

-----------------
k, de screens falen echt omfg.
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De familie Shadows - Gen 9: Lilith - H2, 21/4/13

Dat laatste over de screens kwam echt heel raar over.
Oké, eigenlijk zou ik een korte reactie achter moeten laten, maar goed, het zijn wel de Shadows. Ik kan niets beloven omdat ik toch echt een reactie vandaag wil achterlaten, lang of kort, maar ik doe mijn best :')

Volgens mij heb ik eerder nog niet echt iets over de tekst gezegd gisteravond, so yeah, laat ik daar maar eerst over beginnen. Wees maar bang hoor, hehe.
Ik heb het geloof ik al eerder gezegd, maar ik houd van Lilith's karakter. Ze neemt wel de keuze die genomen moet worden - voor de verhalenlijn en voor de geloofwaardigheid van het verhaal - maar ze blijft wel menselijk. Niet zo'n irritant persoontje dat haar vader haat, iets wat ook nog zonder reden zou zijn. Naja, het is dus fijn dat je haar een soort spijtgevoel en lichte twijfeling hebt gegeven, haha.
Ik herinnerde me de begrafenis van mijn moeder, hoe we buiten stonden, een koude wind die onze haren om onze hoofden deed dansen en de bladeren aan de bomen deed afwaaien.
Deze omschrijving is dus echt heel mooi. En sowieso dat je even kort de begrafenis terug laat komen, zonder er een heel hoofdstuk van te maken. Oui.
Hij had een laatste belofte aan zichzelf gemaakt. Een belofte die hij niet had kunnen waarmaken, en nu zag ik de spijt in zijn ogen. Het verdriet, niet alleen om zichzelf, maar om mij, om Gracie, om mijn moeder en bovenal om Adler. 'Het spijt me' fluisterde hij, maar ik antwoordde niet. Ik veegde mijn eigen tranen weg en deed een stap achteruit, staarde nog een laatste keer en liep toen de deur uit.
En deze, Elisa, wauw. Kijk, ik kan een heel kletsverhaal gaan houden en er desnoods nog heel OV bij gaan halen, maar goed, waarschijnlijk snap je het wel. Deze zinnen zijn zó geweldig.
En dat stukje over zijn verdriet, awh awh. Van alle hoofdpersonen in deze generatie, is Josh wel degene met wie ik het meest medelijden heb. En dat gefluisterde 'Het spijt me.' Dat vond ik zo zielig.
En ja hoor, nu heb ik toch nog redelijk wat gekletst over die zinnen :')

En ehm tja, screens. Ik zei wel heel stoer dat ik zou beginnen met de tekst, maar ik heb echt geen idee wat ik zou moeten vertellen over de screens :')
Ze zijn inderdaad wel wat minder dan normaal, maar die eerste vind ik dan wel weer heel mooi. Maar goed, dat is dan weer mijn stijl en mening, op SN zijn er een heleboel die er waarschijnlijk zinnigere dingen over kunnen vertellen.

So yeah, ga maar verder schrijven, ok. Eerst Shaddies/GOT, dan BD - dat ga ik ook gewoon op jouw bord schuiven hoor, mij lukt het echt niet meer - en dan Silent Scream enzo. En nog een duoverhaal met mij :')
Update maar weer snel c:
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: De familie Shadows - Gen 9: Lilith - H2, 21/4/13

^Een korte reactie is zo te lezen niet gelukt :P

Je schrijft echt mooi, en is daarom ook erg leuk om te lezen.
En wat ik even wil zeggen is dat ik het heel knap vind dat je al bij Generatie 9 bent, mijn complimenten daarvoor :klap

Edit
V En weer een lange reactie

Ze vertellen het wel erg goed ;)

Laatst gewijzigd door Koen op ma 22 apr 2013, 13:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: De familie Shadows - Gen 9: Lilith - H2, 21/4/13

Um, wow ofzo? Dit is zo, anders. Ik weet niet, ik moet het even goed gaan verwoorden.

Buiten het feit dat je de save kwijtgeraakt bent, wat erg jammer is, vind ik het echt een super goed hoofdstuk. Je schrijft echt geweldig goed, zoals marlinde duidelijk maakt. Tja, wat kan ik daar nog meer over zeggen. Lilith is een cool personage, Josh ook trouwens. Je beschrijft echt mooi wat er gebeurd, je gebruikt mooie woorden als 'van het zicht omtrokken', zoiets. Dat vind ik mooi.

De screens zijn, anders. Volgens mij is er een revolutie in jouw spel gaande geweest en zien je sims er heel anders uit als voorheen. Nouja, dat weet ik wel zeker dat ze er anders uit zien. Ze lijken niet echt meer op de Shadows, vind ik dan, maar het gaat om het idee. Waarschijnlijk vond je de vorige Shadows ook niet mooi meer ofzo en heb je gewoon weer eens awesome sims gemaakt. De screens zijn wel gewoon gemaakt, niet heel uitgebreid of iets, maar ze zijn prima.

Nu je toch een nieuwe save hebt enzo, en niet meer de echte mensen, kan je de laatste twee generaties net zo goed lekker uitgebreid maken, in plaats van een paar hoofdstukjes. Dat lijkt me gewoon vet, want ik vind het leuk om jou dagboeken te lezen, wat ik tegenwoordig niet meer doe, omdat er niets te lezen valt.

Voor marlinde: zorg alsjeblieft dat Elisa haar dagboeken blijft updaten.

Oja, en dankzij jou heb ik nog meer zin om mijn dagboek opnieuw te beginnen. Je schrijft inspirerend waardoor ik dus ook inspiratie krijg om te schrijven. Thanks.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De familie Shadows - Gen 9: Lilith - H2, 21/4/13

@SimsMeid; Nah, die 10 generaties lukt vast wel. idk, 10 generaties halen is echt niet zo moeilijk. :')

En dankje allemaal, ik moet alleen even kijken wanneer ik verder kan gaan, ik ga ook nog weg in de vakantie so yeah. :')
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie