Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

56 berichten • Pagina 1 van 3

Gebruikersavatar
Simsisleuklol
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
36
Lid geworden op:
do 23 aug 2012, 15:16

verhalen Lucky Palms - HOOFDSTUK 9!!!! Update 31/10! pg.6!!

Afbeelding


Ik ga dus aan mijn eerste dagboek starten, het zal 24 hoofdstukken bevatten en vooral over de standaard families van Lucky Palms gaan. Ik doe dit omdat ik Lucky Palms een zeer mooie stad vind en omdat de verhaallijnen ook heel erg leuk zijn. In elk hoofdstuk zullen één of twee families centraal staan, maar dit betekend niet dat die families de enige families zijn die in het hoofdstuk voorkomen. Het kunnen nog meer hoofdstukken worden, maar het is een test voor mij, aangezien dit mijn eerste dagboek is. Ik wil het af maken, dus er komen zeker 24 hoofdstukken, maar er komt enkel nog een serie hoofdstukken als het goed meevalt en jullie het dus leuk vinden. Commentaar en opbouwende kritiek is altijd welkom, omdat het mijn eerste dagboek is. De eerste 5 hoofdstukken zijn al zo goed als af en ik kan al bekend maken wanneer de eerste twee online komen. De eerste komt dus straks, en de tweede zaterdag. De volgende 5 worden nog gemaakt, en 14 ben ik nog aan het schrijven. Het is de bedoeling elke week 1 keer te posten, maar het kan ook zijn dat per week 2 keer gepost wordt of zelfs 3 keer. Hier de geplande hoofdstukken die ik al helemaal heb uitgeschreven: (veranderd telkens als er een nieuwe update komt)


Hoofdstuk 1: Shaw , geplaatst (het volgende bericht)
Hoofdstuk 2: Geliefden? , geplaatst (pagina 2)
Hoofdstuk 3: Dreamer / Shaw, deel 1 geplaatst (Pagina 3) deel 2 (Pagina 3)
Hoofdstuk 4: Lancaster / Geliefden?, geplaatst (pagina 4)
Hoofdstuk 5: Shaw , geplaatst (Pagina 4)
Hoofdstuk 6: Dreamer / Mataplin, geplaatst (Pagina 5)
Hoofdstuk 7: Lancaster / Irwin, geplaatst (Pagina 5)
Hoofdstuk 8: Geliefden?, geplaatst (Pagina 6)
Hoofdstuk 9: Dreamer / Matlapin, , geplaatst (Pagina 6)
Hoofdstuk 10: Shaw / Dreamer / Matlapin
Hoofdstuk 11: Lancaster / Geliefden?
Hoofdstuk 12: Sparks
Hoofdstuk 13: Shaw
Hoofdstuk 14 - 24: geheimpje

Laatst gewijzigd door Simsisleuklol op wo 31 okt 2012, 00:10, 31 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simsisleuklol
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
36
Lid geworden op:
do 23 aug 2012, 15:16

Re: verhalen van Lucky Palms

Afbeelding

Ik ben Yolanda Shaw, sinds 6 jaar woon ik in Lucky Palms. Ik had nooit gedacht te verhuizen naar een plek waar elke dag de zon op je huid brand en waar je heel de tijd bijna hijgt van de hitte, maar de mannen zijn hier zo leuk. Ik flirt erg graag en deins er niet voor terug om met een onbekende man in bed te duiken. Ik ben altijd al zo geweest, mijn ouders beschuldigde me er al van toen ik nog maar 13 was. In ieder geval hadden we een goede band, vooral met mijn moeder klikte het goed. Mijn jeugd in Riverview was leuk, maar er was nooit veel te doen en meestal was het nogal saai. Het was een boerengat, zo zeg je dat tegenwoordig. Als mijn ouders er niet waren geweest dan was ik al op mijn 13de weg gelopen. En op mijn 14de verjaardag gebeurde iets verschrikkelijk dat me voorgoed weg nam uit mijn vroegere leven, mijn ouders kwamen om in een auto ongeluk op weg naar huis om mijn feestje te plannen. Sinds dien storte mijn wereld in, ik vond mijn troost in mannen. Zij gaven me de aandacht en liefde die ik zo miste van mijn eigen ouders. Ik verhuisde naar een tante in Bridgeport, waar ik mijn studies als verpleegkundig afronde toen ik 21 was. Maar mijn tante overleed en zo veel vond ik nu ook niet meer aan dat drukke stadsleven, ik was tenslotte volwassen geworden. Nu ja, volwassen… Toen vond ik mijn jeugdvriendin uit Riverview op Simsbook, ze was een jaar na mijn vertrek verhuist naar een prachtige plek, Lucky Palms. Ik besloot mijn boeltje te pakken en kocht met de erfenis van mijn ouders en mijn tante, een prachtige villa. Hier ben ik gelukkig, het enige wat ik nodig heb is mijn gitaar, een prachtig zwembad, en een of andere knappe man die me een fantastische avond bezorgd. Zo gaat dat nu al 6 jaar. Maar de laatste tijd voel ik dat er iets niet klopt… Het begon allemaal een paar maanden terug.

Afbeelding
Mijn work out ging goed, ik mocht mijn mooie lijf niet verliezen, ik moest in ieder geval succes blijven hebben en een kans maken om met Darren Dreamer in bed te duiken.

Afbeelding
Toen voelde ik plots een hevige buikpijn en begon ik misselijk te worden… Dit had ik nog nooit meegemaakt.

Afbeelding
En toen kieperde ik mijn hele lichte griekse biologische salade er uit, die trouwens zeer belangrijk was voor mijn dieët. Ik wist het niet zeker… Wat was er met me aan de hand? Zou ik zwanger zijn? Ik nam mijn pil niet altijd even correct…
Ik besloot er een nachtje over te slapen, maar die nacht was het weer zo ver…
Afbeelding
Afbeelding
Ik besefte dat ik zekerheid nodig had, en de volgende ochtend belde ik mijn beste vriendin, Lina Lancaster op. Ik wou met haar praten en legde uit dat ik gewoon zin had in een meidendag, ze hoefde het nog niet meteen te weten. We spraken af bij de hipste tent, Lina was rijk getrouwd, dus dat kon er wel van af.
Afbeelding
We ontmoete elkaar op de parking en Lina had al meteen door dat er iets niet klopte en dat ik onrustig was, ze vertelde me te kalmeren en we gingen samen naar binnen.
Afbeelding
“Waarom wilde je mij nu zo dringend spreken?” vroeg Lina met een gezicht alsof ze helemaal geen zin had om met me te praten vandaag. “Ik denk dat ik zwanger ben” antwoorde ik snel. Angstig keek ik naar haar gezicht om haar reactie te zien. Het was alsof het uren duurde voor ze ging antwoorden. “Wie is de vader?” antwoorde Lina koeltjes. Ik schaamde mij diep, hoe kon ik haar vertellen dat er geen 2, zelfs geen 3, maar maar liefst 12 potentiële vaders waren? Aan mijn gezicht was te lezen dat ik het niet wist en Lina had het ook door. “Het maakt mij niet uit hoeveel het er zijn” antwoorde ze alsof ze mijn gedachten kon lezen. “Ik weet alleen dat je er snel moet achter komen wie het is, en wat je met het kind gaat doen”. Haar woorden schokte me diep, waarom deed ze zo onverschillig? Ze deed zelfs geen moeite om me te troosten of me te steuen. “Ik ben 27” antwoorde ik op mijn beurt nogal bits. Ik zal wel voor een kind kunnen zorgen. “Wie zegt dat je daar volwassen genoeg voor bent?” antwoorde ze alsof ze weer mijn gedachten kon lezen. Het was duidelijk dat ze me dom en smerig vond, en dat was allemaal de schuld van dit stomme kind. Ze zou mij beginnen haten, en weg was mijn vriendin van 23, die me een jong gevoel bleef geven en waarbij het leek alsof de leeftijd 30 nog jaren op zich ging laten wachten. Maar door mijn domme daad zou ik haar verliezen, en samen met oude taarten beginnen zeuren over onze kinderen. Bij die gedachte ging er een rilling langs mijn lijf. Ik hoopte vurig dat ik toch niet zwanger was.

Laatst gewijzigd door Simsisleuklol op wo 19 sep 2012, 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simsisleuklol
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
36
Lid geworden op:
do 23 aug 2012, 15:16

Re: verhalen van Lucky Palms

slimpie rh schreef:Leuk! :D
alleen staat er twee keer dat haar tante is overleden, in de zin Maar mijn tante overleed en zoveel vond... en ... van mijn ouders en tante, die ook overleden was.
Je had daarover dus al verteld (A)
Bedankt! :D
En ja ik lees het net ook, heb het aangepast. ;)
Gebruikersavatar
Simsisleuklol
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
36
Lid geworden op:
do 23 aug 2012, 15:16

Re: verhalen van Lucky Palms

Bedankt allemaal!, zeer aardige reacties en positieve commentaar. Zaterdag komt het 2de hoofdstuk, en het zal om een van de populairste families gaan, de Geliefden? Maar ook Shaw en nog een aantal families zullen er in voor komen.

Laatst gewijzigd door Simsisleuklol op do 20 sep 2012, 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simsisleuklol
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
36
Lid geworden op:
do 23 aug 2012, 15:16

Re: verhalen van Lucky Palms

Hoofdstuk 2

Afbeelding
Na mijn afspraak met mijn beste vriendin, Yolanda Shaw, reed ik woedend naar huis. Ik had me nog net kunnen inhouden. En ik die dacht dat ik een vriendin had, ik wist bijna zeker wat haar plan was. Ik geloofde niet meer in vriendschap, ik was mijn vertrouwen in de mens verloren. Dat had ik al veel eerder gedaan. Niemand was te vertrouwen, ook niet een jeugdvriendin uit Riverview. Ik had haar over Eli (mijn man) kinderwens verteld lang geleden. En ik wist bijna zeker dat ze met hem had geslapen. Het was allemaal gebeurt 2 maanden geleden, bij een feest in onze villa. Ik was nog even met mijn moeder mee gegaan, en zij was zo zat als een patat bij ons gebleven. Er moest toen iets gebeurt zijn. Want toen ik terug kwam deed Eli zo anders, hij deed afstandelijk en alsof hij iets te verbergen had. Yolanda had ik aangetroffen in de logeerkamer, halfnaakt. Eli had het ontkent in een van onze hevige ruzies. Maar volgens mij was er toch iets gebeurt. Ik wist bijna zeker dat het Yolanda’s plan was om Eli een kind te geven en zo zijn liefde te winnen. Ze was altijd al lui geweest en was denk ik niet van plan om voor haar geld te werken. Ik moest ook zwanger worden, eerst had ik dat nooit gewild, ik had het niet zo voor kinderen. Maar ik besefte dat ik mijn heel fortuin kon mislopen. En dat na al die nachten bij een oude pee in bed door te brengen. Natuurlijk wist ik dat Yolanda wel vaker een vreemde man bij haar liet slapen, maar ze gebruikte condooms en de pil. Die had ze altijd in haar toiletkastje staan. Ze had expres dit bedacht, en had haar pil niet genomen en Eli geen condoom laten gebruiken. Er was trouwens nog een bewijs dat ik bijna zeker wist dat ze dit van plan was, ik had haar slipje gevonden onder het bed van Eli. Om verdere ruzies te voorkomen, had ik het in de vuilbak gegooid. Het enige wat ik nu ging doen was afwachten, want als ik nu al Yolanda confronteerde, dan zou ze weer een ander plannetje bedenken.

Afbeelding
Toen ik thuis kwam was Eli aan het zwemmen, ik riep hem uit het zwembad en hielp hem er uit te komen. Ik moest zo vriendelijk mogelijk zijn, dan kon ik er deze avond meteen werk van maken.
Afbeelding
Ik maakte hem een verse salade en nadat hij zijn kleren had aangetrokken aten we samen aan tafel. We praten over vanalles en nog wat. Hij vertelde over de golfclub en zijn dokter. “Hij wilt dat ik weer nieuwe pillen slik” zei hij zuchtend. “Het is ook goed voor je schat, wil je soms sterven?” doe maar gewoon wat de dokter zegt. “Pffff dokters” was zijn antwoord. Afbeelding
Gelukkig bleef het daarbij en na het eten ging hij boven zijn middagslaap doen. Ik had intussen alle tijd om mij op te maken. Ik moest er zo verrukelijk mogelijk uitzien. Ik stak mijn haren mooi op. Daarna volgde een leuke lingerie. Ook een dikke laag make-up kon niet ontbreken. Mijn pil nam ik niet, mischien zou het al van de eerste keer raak zijn, al durfde ik er niet op te hopen.

Afbeelding
Dit was het moment, misschien werd ik straks door de wonderen der natuur bevrucht.
Afbeelding
Toen hij mij zag viel zijn mond open, hij zat in zijn zetel en aan zijn gezicht kon ik zien dat hij er overdonderd mee was. Het was al weken geleden. Ik zag de uitdrukking op zijn gezicht, hij had er zin in. Ik showde mezelf en voelde me ergens heel goedkoop, ik was een meisje van 23, die gewoon iets normaal deed met haar man van 61, dat prentte ik mezelf in. Maar ik zag de gezichten, ik hoorde het gefluister. Het was wel duidelijk dat iedereen over me roddelde, maar het interesseerde me niet, ik was rijk. Een slechte reputatie was de prijs voor mijn luxe leven.
Afbeelding
Meer kleren gingen uit, en ik besefte dat hij bang was, hij was bang om me teleur te stellen. Had de arme staker dan niet door dat ik nergens van hem hield? Dat het mij enkel om zijn geld ging. Had hij niet door dat als ik zwanger was alles weer zo zou worden als vroeger? Ik die naast hem in bed kroop, maar hem van me afduwde.
Afbeelding
Toen ik de volgende ochtend wakker weg, was hij uit bed verdwenen. Waar zou hij zijn? Plots voelde ik me heel eenzaam, ik verlangde naar een man waar ik van hield, en die ook van mij hield. Eli hield niet van me, hij wou enkel jong gehouden worden. De klootzak. Maar ik zou hem dat kind geven, en dan was mijn toekomst verzekerd, ik zou nooit meer terug willen naar het armzalige leven dat ik vroeger leed met mijn moeder. Nooit...
wordt vervolgd...
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Het volgende Hoofdstuk volgt volgende week, de precieze datum wordt nog aangekondigd. Het zal terug over Yolanda gaan en over Darren Dreamer, die sommige onder jullie wel zullen kennen van de Sims 2, hij komt ook in Lucky Palms voor.
Gebruikersavatar
Simsisleuklol
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
36
Lid geworden op:
do 23 aug 2012, 15:16

Re: verhalen van Lucky Palms - UPDATE HOOFDSTUK 2!!!! PAGINA

Bedankt iedereen voor de leuke reacties! :D. Dat motiveert mij enorm. In het derde Hoofdstuk zal ik voor het eerst poseplayer gebruiken, dus weten jullie dat het derde Hoofdstuk nog beter zal worden als de eerste 2. Hij komt hoogstwaarschijnlijk Woensdag uit, en het vierde Hoofdstuk, zal weer over Lina Lancaster gaan, maar ook over haar moeder. Dit Hoofdstuk zal Zaterdag uit komen.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie