Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

244 berichten • Pagina 7 van 13

Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Heel erg bedankt voor de leuke reacties! Ik hou inderdaad ook erg van Sofie en Peter, die trouwens in het spel Parker heet, ik weet niet waarom, maar mijn hersenen hadden daar Peter van gemaakt. Ik kwam er pas achter dat hij parker heette toen ik hem tot leven wekte :lol. Ook Mike vindt ik erg leuk. En wie weet welke leuke sims er nog langs komen. Ik heb dan ook geen idee of het einde dat ik gepland had ook echt het einde gaat worden. We zien wel hoe het verhaal loopt ;). Dit weekend sowieso geen update meer, ben het hele weekend met mijn paard op stap, maar ik zal proberen jullie niet te lang in spanning te houden, wat betreft de ambrosia en of dat gaat lukken. Blijf vooral jullie leuke reacties en commentaar geven, dat motiveert mij enorm! En voor degene die het vroeg, die button van 15 baby's heb ik volgens mij nog steeds niet gekregen, nu speel ik niet altijd online, maar ik denk dat ik zeker wel 40 van mijn baby's heb gekregen terwijl ik ingelogd was. Mocht ik de button krijgen, dan laat ik het weten.

Fijn weekend alvast voor iedereen!
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Update 25: Ambrosia.

Ambrosia maken was moeilijker dan ik had gedacht, Peter had al een Doodsvis opgevist op het kerkhof, maar ik kon maar geen levensvrucht vinden, en het duurde erg lang voor mijn onbekende speciale zaadjes groot werden. Ik begon de moed al op te geven toen op een dag een kille angstaanjagende stem klonk: Sofieeeee....!

Afbeelding

Het was Magere Hein, hij begon rustig te spreken met zijn angstaanjagende stem: Sofie, ik weet waar je mee bezig bent! Jij wilt Ambrosia maken om Peter en je kinderen tot leven te wekken. Ik snap heel goed waarom en daarom zal ik je helpen, maar besef wel dat Peter zijn tijd is gekomen en zijn tot leven wekking dus maar tijdelijk zal zijn..... Galmde het en toen verdween hij. Op hetzelfde moment begon ik ineens te zweven en gebeurde er iets met me.

Afbeelding

Ik was altijd al half fee geweest, maar geboren als mens, Hein had mijn feeënkant versterkt en ik werd een fee!

Afbeelding

Maar ik had geen tijd om mijn feeënkrachten te gebruiken om de planten sneller te laten bloeien. De drieling gaf een feestje, ze groeiden op naar kind.

Afbeelding

Terrence kreeg daarbij de eigenschap Vriendelijk.

Afbeelding

Ursula werd Ambitieus.

Afbeelding

En Vance werd Excentriek.

Afbeelding

En Mike zijn tweeling groeide op naar Peuter, Wanda:

Afbeelding

En Xander:

Afbeelding

Peter hielp me ontzettend met de tweeling.

Afbeelding

We leerden ze lopen.

Afbeelding

En praten en we maakten ze zindelijk.

Afbeelding

Peter nam het meeste werk voor zijn rekening, terwijl ik eindelijk een Levensplant had gevonden en deze tot bloei liet komen.

Afbeelding

En de kinderen waren gek op Peter.

Afbeelding

En toen had ik eindelijk alle ingrediënten bij elkaar.

Afbeelding

En kon ik Ambrosia maken.

Afbeelding

Ik kende het recept inmiddels uit mijn hoofd.

Afbeelding

En ik kon niet wachten tot het klaar was.

Afbeelding

Het was me gelukt! Ik had Ambrosia gemaakt!

Afbeelding

Peter stond erop dat hij als eerste de Ambrosia zou proberen, hij wilde geen enkel risico nemen met de kinderen.

Afbeelding

Ik was zo zenuwachtig, terwijl Peter een hap nam.

Afbeelding

Hij had alles opgegeten en stond op, maar er gebeurde niets.

Afbeelding

Tot er plotseling allemaal kleurtjes om hem heen begonnen te zweven.

Afbeelding

We konden onze ogen niet geloven.

Afbeelding

Peter raakte overal zijn hele niet meer doorzichtige lichaam aan.

Afbeelding

Ik leef! Ik leef! Riep hij uit.

Afbeelding

Yes! Het is ons gelukt Sofie, het is ons gelukt, riep hij blij, terwijl ik opstond en mijn ogen niet kon geloven.

Afbeelding

Ik wilde hem vastpakken om te voelen of het echt was.

Afbeelding

Oh Peter, ben jij het echt, vroeg ik twijfelend.

Afbeelding

Ik zoende hem.

Afbeelding

En hij was het echt!

Afbeelding

Ik hou van je, fluisterde ik hem toe.

Afbeelding

Ik begon meteen aan nog drie porties Ambrosia en als eerste was Terrence aan de beurt.

Afbeelding

Afbeelding

En ook hij kwam tot leven.

Afbeelding

Ook Ursula kreeg Ambrosia.

Afbeelding

En kwam tot leven.

Afbeelding

En toen was het Vance zijn beurt.

Afbeelding

En weer werkte de Ambrosia.

Afbeelding

En nu was er niets meer wat Peter en mij ervan weerhield.

Afbeelding

We konden zoveel levende kindjes op deze wereld zetten als we zelf wilden, en we hadden er nog 50 te gaan..... En als ik Magere Hein mocht geloven, zouden we daar niet meer heel veel tijd voor krijgen...

Afbeelding



Baby 1: Annabel - Jongvolwassene - Humeurig/Genie/Houdt van buiten/Gedisciplineerd/Vegetariër - Vader: Stilles McGraw.
Baby 2: Bella - Jongvolwassene - Virtuoos/Excentriek/Kattenliefhebber/Bovennatuurlijke fan/Ambitieus - Vader: Xander Clavell.
Baby 3: Christiaan - Jongvolwassene - Neuroot/Genie/Excentriek/Ambitieus/Gedisciplineerd - Vader: Xander Clavell.
Baby 4: Daniëlle - Jongvolwassene - Gestoord/Vals/Bankhanger/Feestbeest/Bang voor water - Vader: Cyclon Sword.
Baby 5: Elise - Jongvolwassene - Genie/Virtuoos/Geluksvogel/Netjes/Einzelgänger - Vader: Cyclon Sword.
Baby 6: Ferdinand - Jongvolwassene - Atletisch/Virtuoos/Diva/Beeldige beeldhouwer/Avontuurlijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 7: Gea - Jongvolwassene - Opmerkzaam/Neuroot/Overemotioneel/Geweldige zoener/dapper - Vader: Peter Langerak.
Baby 8: Hally - Jongvolwassene - Hekel aan buiten/Lichte slaper/Fotografenblik/geluksvogel/Bovennatuurlijk scepticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 9: Ilse - Jongvolwassene - Humeurig/Artistiek/Makkelijk onder de indruk/feestbeest/bovennatuurlijk scepticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 10: Jessica - Jongvolwassene - Klunzig/Dapper/Nachtbraker/Hengelaar/Hopeloze romanticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 11: Kimberly - Jongvolwassene - Neuroot/Excentriek/Ambitieus/Avontuurlijk/Vriendelijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 12: Lennard - Jongvolwassene - Goed/Hekel aan buiten/Zuinig/Verliezer/Groene vingers - Vader: Peter Langerak.
Baby 13: Miranda - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Houdt van warmte/Overemotioneel/Hekel aan kunst/Net - Vader: Maikel Bartels.
Baby 14: Noud - Jongvolwassene - Houdt van warmte/Vriendelijk/Vals/Goed gevoel voor humor/Feestbeest - Vader: Maikel Bartels.
Baby 15: Omar - Jongvolwassene - Vriendelijk/Artistiek/Workaholic/Overenthousiast/Beeldige Beeldhouwer - Vader: VJ Alvi.
Baby 16: Priscilla - Jongvolwassene - Gestoord/Einzelgänger/Virtuoos/Vriendelijk/Bovennatuurlijke fan - Vader: VJ Alvi.
Baby 17: Quincy - Jongvolwassene - Gestoord/Slons/Technofoob/Kattenliefhebber/Klunzig - Vader: VJ Alvi.
Baby 18: Rosanne - Jongvolwassene - Neuroot/Artistiek/Overenthousiast/Goed/Geboren Kok - Vader: VJ Alvi.
Baby 19: Stefan - Jongvolwassene - Dapper/Vals/Nachtbraker/Groene Vingers/Virtuoos - Vader: Meteo Verrein Stuart.
Baby 20: Tineke - Jongvolwassene - Virtuoos/Klunzig/Overemotioneel/Geboren Verkoopster - Vader: Meteo Verrein Stuart.
Baby 21: Uweno - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Dapper/Kattenliefhebber/Dramatisch/Hopeloze Romanticus - Vader: Mike van Dorst.
Baby 22: Victor - Jongvolwassene - Dapper/Excentriek/Overenthousiast/Kattenliefhebber/Gestoord - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 23: Wouter - Jongvolwassene - Neuroot/Klunzig/Opmerkzaam/Flirtvrij/Nooit Naakt - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 24: Xavier - Jongvolwassene - Bankhanger/Houdt van Warmte/Hekel aan Kunst/Goed/Paardenliefhebber - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 25!: Ylena - Jongvolwassene - Hekel aan Buiten/Vriendelijk/Verliezer/Net/Nooit Naakt - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 26: Zachery - Jongvolwassene - Houdt van Warmte/Einzelgänger/Nooit Naakt/Geboren Kok/Goed Gevoel voor Humor - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 27: Anastacia - Jongvolwassene - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 28: Bobby - Jongvolwassene - Lichte Slaper/Slons/Geluksvogel/Sociale Vlinder/Onweerstaanbaar - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 29: Catharina - Jongvolwassene - Vals/Artistiek/Fotografenblik/Paardenliefhebber/Bindingsprobleem - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 30: Donny - Jongvolwassene - Houdt van Kou/Gestoord/Hengelaar/Vlotte Babbelaar/Hekel aan Kunst - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 31: Esther - Jongvolwassene - Artistiek/Bankhanger/Houdt van Buiten/Flirterig/Ambitieus - Vader: Hank Goddart.
Baby 32: Ferry - Jongvolwassene - Makkelijk onder de indruk/Dapper/Opmerkzaam/Vals/Kattenliefhebber - Vader: Miraj Alvi.
Baby 33: Gerda - Jongvolwassene - Dapper/Humeurig/Voertuigliefhebber/Flirtvrij/Houdt van Warmte - Vader: Miraj Alvi.
Baby 34: Henk - Jongvolwassene - Hekel aan Buiten/Vaste Slaper/Geen Gevoel voor Humor/Groene Vingers/Genie - Vader: Freek Pengel.
Baby 35: Irvin - Jongvolwassene - Excentriek/Makkelijk onder de indruk/Neuroot/Hopeloze Romanticus/Kleptomaan - Vader: Freek Pengel.
Baby 36: Jack - Jongvolwassene - Makkelijk onder de Indruk/Atletisch/Workaholic/Fotografenblik/Sociale Vlinder - Vader: Thornton Wolff.
Baby 37: Kevin - Jongvolwassene - Atletisch/Humeurig/Geen gevoel voor Humor/Houdt van Kou/Computernerd - Vader: Thornton Wolff.
Baby 38: Laura - Jongvolwassene - Lichte Slaper/Houdt van Kou/Artistiek/Net/Zuinig - Vader: Thornton Wolff.
Baby 39: Mirjam - Jongvolwassene - Dapper/Houdt van Buiten/Nooit Naakt/Fotografenblik/Bovennatuurlijk Scepticus - Vader: Freek Pengel.
Baby 40: Nienke - Jongvolwassene - Lichte Slaper/Overenthousiast/Slons/Verzamelaar/Geen Gevoel voor Humor - Vader: Freek Pengel.
Baby 41: Olivia - Jongvolwassene - Vaste Slaper/Humeurig/Virtuoos/Workaholic/Perfectionist - Vader: Maurice Ansari.
Baby 42: Paul - Jongvolwassene - Excentriek/Vaste Slaper/Snel Aangebrand/Virtuoos/Geluksvogel - Vader: Derek van Dorst.
Baby 43: Quinto - Jongvolwassene - Klunzig/Overenthousiast/Vals/Hekel aan Kinderen/Waaghals - Vader: Derek van Dorst.
Baby 44: Rianne - Jongvolwassene - Opmerkzaam/Genie/Bang voor Water/Hengelaar/Dramatisch - Vader: Peter Langerak.
Baby 45: Sanne - Jongvolwassene - Houdt van Warmte/Gedisciplineerd/Boekenwurm/Flirterig/Makkelijk onder de Indruk - Vader: Peter Langerak.
Baby 46: Terrence - Kind - Excentriek/Vals/Vriendelijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 47: Ursula - Kind - Neuroot/Vals/Ambitieus - Vader: Peter Langerak.
Baby 48: Vance - Kind - Dapper/Houdt van Buiten/Excentriek - Vader: Peter Langerak.
Baby 49: Wanda - Peuter - Neuroot/Slons - Vader: Mike van Dorst.
Baby 50!!!!: Xander - Peuter - Goed/Excentriek - Vader: Mike van Dorst.

Laatst gewijzigd door Simdessy op do 16 mei 2013, 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

We zijn verplaatst naar de actieve dagboeken joepie! Dit weekend weer een nieuwe update en ook nieuwe baby's?? Wie weet!
Simdessy
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
143
Lid geworden op:
di 18 sep 2012, 16:24

Re: De 100 Baby's van Sofie Bergendam

Ietsje later als gepland, maar wel een hele lange update!

Update 26: Peter en Sofie Bergendam.

Ik hield zo ontzettend veel van Peter. Hij was mijn grote liefde, de man waarmee ik oud wilde worden.

Afbeelding

Maar dit was niet de Peter waar ik eerder bijna mee getrouwd was geweest, deze Peter werd bij het minste geringste boos.

Afbeelding

Hij was humeurig.

Afbeelding

En dus hadden we regelmatig ruzie.

Afbeelding

Hij was ook niet zo open als de Peter van vroeger. Hij wilde niet praten over wat hem allemaal dwars zat, en er zat hem duidelijk een hoop dwars.

Afbeelding

Ook was hij ontzettend goed geworden in weglopen, wat hij dan ook bijna altijd deed na een ruzie.

Afbeelding

De eerste paar keer vond ik het vreselijk en was ik bang dat hij niet meer terug zou komen.

Afbeelding

Maar na een paar keer wist ik dat hij toch wel terug zou komen en ging ik dus gewoon verder met mijn leventje alsof het de normaalste zaak van de wereld was.

Afbeelding

Peter wilde achteraf nooit vertellen waar hij geweest was. Hij negeerde het hele probleem en deed net of hij nooit weg was geweest. In werkelijkheid ging hij naar het koffiehuisje in de stad en sprak daar af met zijn vrienden.

Afbeelding

En tegen de tijd dat de ochtend begon en de zon opkwam...

Afbeelding

Kwam hij meestal weer met hangende pootjes naar huis.

Afbeelding

En ik vergaf het hem, altijd.

Afbeelding

Tot op een ochtend alles veranderde...

Afbeelding

Ik kwam erachter dat ik zwanger was en we waren beiden dolgelukkig.

Afbeelding

Toch bleef het aan me knagen, het gevoel dat Magere Hein ieder moment kon verschijnen en Peter mee zou nemen. Door die gedachten sliep ik 's nachts maar heel weinig.

Afbeelding

Mike zijn tweeling was jarig, en doordat ik zo vermoeid was hadden we besloten het feestje alleen met het gezin te vieren. Maar onverwachts waren Mike en Uweno daar ineens.

Afbeelding

Wanda groeide op naar kind en werd een Einzalgänger.

Afbeelding

Mike hield zich voorzichtig afzijdig.

Afbeelding

Maar hij moest niet denken dat ik dit zou accepteren, ik had hem gevraagd hier weg te blijven.

Afbeelding

Xander groeide ook op naar kind en en werd een Technofoob.

Afbeelding

Ondertussen viel ik uit tegen Mike, wat doe je hier, heb je me soms niet begrepen vorige keer, tierde ik. Het was een combinatie van het gebrek aan slaap en de hormonen.

Afbeelding

Uweno riep me, hij keek ontzettend kwaad.

Afbeelding

Mam, ga je nu precies hetzelfde bij deze kinderen doen als je bij mij hebt gedaan? Ik vind dat ze het recht hebben om te weten dat Mike hun vader is! zei Uweno.

Afbeelding

Jij hebt geen flauw idee wat je vader allemaal voor ellende veroorzaakt heeft, houdt je er dus buiten, schreeuwde ik.

Afbeelding

H-Het spijt me, zei ik meteen. Ik ben moe en ik ben misselijk, die verdomde hormonen ook altijd. Ik ben zwanger Uweno, zei ik vermoeid. Uweno vergaf het me en ik beloofde hem om erover na te denken om Mike toe te laten in het leven van Wanda en Xander.

Afbeelding

Een paar dagen later stond Mike ineens laat op de avond voor de deur. Ik lag op bed te slapen en kreeg er niets van mee.

Afbeelding

Peter en Mike raakten aan de praat.

Afbeelding

En konden het eigenlijk best wel goed met elkaar vinden.

Afbeelding

Peter, zei Mike, neem me alsjeblieft niet weer mijn kinderen af, laat me dit keer deel zijn van hun leven. Smeekte Mike.

Afbeelding

Ik denk dat ik je kan helpen, maar ik moet je eerst wat vertellen. Hein was hier, ik heb niet lang meer te leven, je moet mij ook helpen Mike. W-wat? Zei Mike geschokt.

Afbeelding

Dit is maar tijdelijk, mijn tijd is gekomen en ik mag blij zijn met elke dag dat Hein me extra geeft, maar Sofie... Zei Peter. Oh nee, zei Mike. Sofie gaat hier kapot van zijn! En dat na alles wat ze al mee heeft moeten maken, zei Mike verdrietig.

Afbeelding

Beloof me, dat je na mijn dood voor haar zorgt, alsjeblieft, en ik zal ervoor zorgen dat je je kinderen kunt zien opgroeien, zei Peter. Beloofd, zei Mike.

Afbeelding

Maar nu moet je echt gaan, voor Sofie erachter komt, ik wil niet dat zij ooit iets van onze afspraak te weten komt, zei Peter. En Mike vertrok.

Afbeelding

Maar ik had niets gemerkt. Ik zou het pas veel later te weten komen. Ik leefde in een droomwereldje, ik was zo blij dat ik zwanger was van Peter, die eindelijk weer een mens was.

Afbeelding

Terwijl Peter in het geheim bezig was om een nieuwe man voor me te zoeken.

Afbeelding

Hij stelde me voor aan een goede vriend van hem.

Afbeelding

Het klikte meteen.

Afbeelding

Ik had niet door waar Peter mee bezig was en hoe verdrietig het hem maakte.

Afbeelding

Ik zag niet dat hij naar de badkamer rende.

Afbeelding

En dat hij doodziek werd van alle stress en het idee dat ik straks met een andere man verder zou gaan.

Afbeelding

Een paar maanden later was ik gelukkig niet meer zo moe, ik sliep wat beter en was niet meer misselijk, dus besloten we een groot feest te geven.

Afbeelding

De drieling zou opgroeien naar tiener.

Afbeelding

Terrence werd Rebels.

Afbeelding

Ursula kreeg de eigenschap Houdt van Kou.

Afbeelding

En Vance werd Vriendelijk.

Afbeelding

Ik had Rianne en Sanne ook uitgenodigd om Ambrosia voor ze te maken.

Afbeelding

Maar beiden weigerden ze.

Afbeelding

Ze waren gelukkig zoals ze waren en ik had ze ook geaccepteerd zoals ze waren.

Afbeelding

Peter zal er misschien niet achter staan, zei ik. Maar ik vind jullie prima zoals jullie zijn en het belangrijkste is dat jullie gelukkig zijn, zei ik.

Afbeelding

Ze overtuigden me ervan dat ze gelukkig waren.

Afbeelding

Toen het feestje was afgelopen kwam Peter naar me toe.

Afbeelding

We hadden al een hele tijd geen ruzie meer gehad.

Afbeelding

Er was iets veranderd, sinds ik zwanger was.

Afbeelding

Peter was zo lief voor me.

Afbeelding

Ik was zo blij dat hij er was, al wist ik niet voor hoe lang. Ook wist ik niet dat Peter ook wist dat hij niet lang meer hier zou zijn. Ik wilde hem niet ongerust maken.

Afbeelding

Hij masseerden mijn zere rug, ik was inmiddels hoogzwanger.

Afbeelding

En het zou niet lang meer duren voor de baby geboren zou worden.

Afbeelding

En inderdaad, nog geen half uur later begonnen de weeën.

Afbeelding

Ik liep naar de auto terwijl Peter mijn spullen bij elkaar zocht.

Afbeelding

En in het ziekenhuis beviel ik van een gezonde levende zoon, we noemden hem Youri en hij werd geboren met de eigenschappen Virtuoos en Bankhanger.

Afbeelding

Baby 1: Annabel - Jongvolwassene - Humeurig/Genie/Houdt van buiten/Gedisciplineerd/Vegetariër - Vader: Stilles McGraw.
Baby 2: Bella - Jongvolwassene - Virtuoos/Excentriek/Kattenliefhebber/Bovennatuurlijke fan/Ambitieus - Vader: Xander Clavell.
Baby 3: Christiaan - Jongvolwassene - Neuroot/Genie/Excentriek/Ambitieus/Gedisciplineerd - Vader: Xander Clavell.
Baby 4: Daniëlle - Jongvolwassene - Gestoord/Vals/Bankhanger/Feestbeest/Bang voor water - Vader: Cyclon Sword.
Baby 5: Elise - Jongvolwassene - Genie/Virtuoos/Geluksvogel/Netjes/Einzelgänger - Vader: Cyclon Sword.
Baby 6: Ferdinand - Jongvolwassene - Atletisch/Virtuoos/Diva/Beeldige beeldhouwer/Avontuurlijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 7: Gea - Jongvolwassene - Opmerkzaam/Neuroot/Overemotioneel/Geweldige zoener/dapper - Vader: Peter Langerak.
Baby 8: Hally - Jongvolwassene - Hekel aan buiten/Lichte slaper/Fotografenblik/geluksvogel/Bovennatuurlijk scepticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 9: Ilse - Jongvolwassene - Humeurig/Artistiek/Makkelijk onder de indruk/feestbeest/bovennatuurlijk scepticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 10: Jessica - Jongvolwassene - Klunzig/Dapper/Nachtbraker/Hengelaar/Hopeloze romanticus - Vader: Peter Langerak.
Baby 11: Kimberly - Jongvolwassene - Neuroot/Excentriek/Ambitieus/Avontuurlijk/Vriendelijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 12: Lennard - Jongvolwassene - Goed/Hekel aan buiten/Zuinig/Verliezer/Groene vingers - Vader: Peter Langerak.
Baby 13: Miranda - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Houdt van warmte/Overemotioneel/Hekel aan kunst/Net - Vader: Maikel Bartels.
Baby 14: Noud - Jongvolwassene - Houdt van warmte/Vriendelijk/Vals/Goed gevoel voor humor/Feestbeest - Vader: Maikel Bartels.
Baby 15: Omar - Jongvolwassene - Vriendelijk/Artistiek/Workaholic/Overenthousiast/Beeldige Beeldhouwer - Vader: VJ Alvi.
Baby 16: Priscilla - Jongvolwassene - Gestoord/Einzelgänger/Virtuoos/Vriendelijk/Bovennatuurlijke fan - Vader: VJ Alvi.
Baby 17: Quincy - Jongvolwassene - Gestoord/Slons/Technofoob/Kattenliefhebber/Klunzig - Vader: VJ Alvi.
Baby 18: Rosanne - Jongvolwassene - Neuroot/Artistiek/Overenthousiast/Goed/Geboren Kok - Vader: VJ Alvi.
Baby 19: Stefan - Jongvolwassene - Dapper/Vals/Nachtbraker/Groene Vingers/Virtuoos - Vader: Meteo Verrein Stuart.
Baby 20: Tineke - Jongvolwassene - Virtuoos/Klunzig/Overemotioneel/Geboren Verkoopster - Vader: Meteo Verrein Stuart.
Baby 21: Uweno - Jongvolwassene - Gedisciplineerd/Dapper/Kattenliefhebber/Dramatisch/Hopeloze Romanticus - Vader: Mike van Dorst.
Baby 22: Victor - Jongvolwassene - Dapper/Excentriek/Overenthousiast/Kattenliefhebber/Gestoord - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 23: Wouter - Jongvolwassene - Neuroot/Klunzig/Opmerkzaam/Flirtvrij/Nooit Naakt - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 24: Xavier - Jongvolwassene - Bankhanger/Houdt van Warmte/Hekel aan Kunst/Goed/Paardenliefhebber - Vader: Mateo Verrein Stuart.
Baby 25!: Ylena - Jongvolwassene - Hekel aan Buiten/Vriendelijk/Verliezer/Net/Nooit Naakt - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 26: Zachery - Jongvolwassene - Houdt van Warmte/Einzelgänger/Nooit Naakt/Geboren Kok/Goed Gevoel voor Humor - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 27: Anastacia - Jongvolwassene - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 28: Bobby - Jongvolwassene - Lichte Slaper/Slons/Geluksvogel/Sociale Vlinder/Onweerstaanbaar - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 29: Catharina - Jongvolwassene - Vals/Artistiek/Fotografenblik/Paardenliefhebber/Bindingsprobleem - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 30: Donny - Jongvolwassene - Houdt van Kou/Gestoord/Hengelaar/Vlotte Babbelaar/Hekel aan Kunst - Vader: Geoffrey Landgraaf.
Baby 31: Esther - Jongvolwassene - Artistiek/Bankhanger/Houdt van Buiten/Flirterig/Ambitieus - Vader: Hank Goddart.
Baby 32: Ferry - Jongvolwassene - Makkelijk onder de indruk/Dapper/Opmerkzaam/Vals/Kattenliefhebber - Vader: Miraj Alvi.
Baby 33: Gerda - Jongvolwassene - Dapper/Humeurig/Voertuigliefhebber/Flirtvrij/Houdt van Warmte - Vader: Miraj Alvi.
Baby 34: Henk - Jongvolwassene - Hekel aan Buiten/Vaste Slaper/Geen Gevoel voor Humor/Groene Vingers/Genie - Vader: Freek Pengel.
Baby 35: Irvin - Jongvolwassene - Excentriek/Makkelijk onder de indruk/Neuroot/Hopeloze Romanticus/Kleptomaan - Vader: Freek Pengel.
Baby 36: Jack - Jongvolwassene - Makkelijk onder de Indruk/Atletisch/Workaholic/Fotografenblik/Sociale Vlinder - Vader: Thornton Wolff.
Baby 37: Kevin - Jongvolwassene - Atletisch/Humeurig/Geen gevoel voor Humor/Houdt van Kou/Computernerd - Vader: Thornton Wolff.
Baby 38: Laura - Jongvolwassene - Lichte Slaper/Houdt van Kou/Artistiek/Net/Zuinig - Vader: Thornton Wolff.
Baby 39: Mirjam - Jongvolwassene - Dapper/Houdt van Buiten/Nooit Naakt/Fotografenblik/Bovennatuurlijk Scepticus - Vader: Freek Pengel.
Baby 40: Nienke - Jongvolwassene - Lichte Slaper/Overenthousiast/Slons/Verzamelaar/Geen Gevoel voor Humor - Vader: Freek Pengel.
Baby 41: Olivia - Jongvolwassene - Vaste Slaper/Humeurig/Virtuoos/Workaholic/Perfectionist - Vader: Maurice Ansari.
Baby 42: Paul - Jongvolwassene - Excentriek/Vaste Slaper/Snel Aangebrand/Virtuoos/Geluksvogel - Vader: Derek van Dorst.
Baby 43: Quinto - Jongvolwassene - Klunzig/Overenthousiast/Vals/Hekel aan Kinderen/Waaghals - Vader: Derek van Dorst.
Baby 44: Rianne - Jongvolwassene - Opmerkzaam/Genie/Bang voor Water/Hengelaar/Dramatisch - Vader: Peter Langerak.
Baby 45: Sanne - Jongvolwassene - Houdt van Warmte/Gedisciplineerd/Boekenwurm/Flirterig/Makkelijk onder de Indruk - Vader: Peter Langerak.
Baby 46: Terrence - Tiener - Excentriek/Vals/Vriendelijk/Rebels - Vader: Peter Langerak.
Baby 47: Ursula - Tiener - Neuroot/Vals/Ambitieus/Houdt van Kou - Vader: Peter Langerak.
Baby 48: Vance - Tiener - Dapper/Houdt van Buiten/Excentriek/Vriendelijk - Vader: Peter Langerak.
Baby 49: Wanda - Kind - Neuroot/Slons/Einzelgänger - Vader: Mike van Dorst.
Baby 50!!!!: Xander - Kind - Goed/Excentriek/Vriendelijk - Vader: Mike van Dorst.
Baby 51: Youri - Baby - Virtuoos/Bankhanger - Vader: Peter Langerak.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie