Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

9 berichten • Pagina 1 van 1

Tarinda
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
25
Lid geworden op:
zo 16 sep 2012, 17:31

5G Chelsea Rae Jensen

Hoi ik ben Chelsea Rae en net nieuw in Moonlight Falls. Ik was aan een nieuwe ervaring toe, en dacht waarom ook niet. Ik werk in de ordehandhaving en ben een boogschutter. Mijn levenswens is zwemmen in het geld, dus daar zal ik een tijdje voor moeten werken.
Afbeelding

Dit ben ik, let niet op mijn warrige hoofd, ik was net wakker :$

Afbeelding

Dit is mijn huisje net na de verbouwing, ik had nog erg weinig geld over, toen ik besloot in de ordehandhaving een baan aan te nemen. Via de chat kwam ik die dag Chester tegen. Ik wist toen nog niet dat hij mn partner was. Het klikte meteen.

Afbeelding

Ik besloot wat met hem af te spreken na dat we een tijdje op het werk hadden gekletst. Het was in het begin erg gezellig. We flirten eventjes toen hij zei dat hij daar niet van hield schrok ik wel.
Afbeelding

Hij flirtte toch met me of was ik nu gek? Maar even goed ging ik naar huis. Was best even teleurgesteld.
De volgende dag hadden we het super gezellig op het werk, en toen ik thuis was belde ik en vroeg of hij langs kwam.

Afbeelding
Het was erg gezellig en we kregen zelfs verkering. En toen ik hem kussen wou, werd hij boos. Ik kon wel huilen. Was alles nu voor niets geweest. Hij wou mn vriendje toch zijn?

Afbeelding

Ik kroop maar snel in bed, dat lag wel lekker warm. En dan voelde ik me minder eenzaam. Waarom vond Chester me zo raar? Ik snap het niet. Nu zal ik maar gaan slapen, want morgen loop ik hem weer tegen het lijf op het werk. Dan wil ik er toch wel fit uitzien.
Live, Laugh, Love.
Tarinda
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
25
Lid geworden op:
zo 16 sep 2012, 17:31

Re: 5G Chelsea Rae Jensen

Vandaag was de dag dat ik Chester weer onder ogen zou komen. Wat had ik hier geen zin in zeg. Het was echt een rot nacht, en ik had zo weinig slaap kunnen krijgen. Dus ik was erg moe.
Afbeelding
Toch moest ik mijn bed maar eens uitkruipen, ik had wel zin in een lekkere kom cornflakes. Ik liep naar de koelkast en keek of ik nog genoeg melk had staan en maakte en kom.
Afbeelding
Mijn gasfornuis was in de brand gevlogen, vandaar die vlek in mijn tapijt. Ik had al zo weinig geld en toen moest ik ook nog eens een nieuw fornuis. Het zit allemaal niet mee. Ik wil echt veel geld gaan verdienen, wat had ik zin om promotie te maken..
Na dat ik een douche had genomen besloot ik mijn inzicht een beetje bij te spijkeren dus kroop met mn boekje in mn werkkleding op de bank.
Afbeelding
Ik denk er aan, naar de sportschool te gaan. Dat lijkt me toch wel leuk om na het werk eventjes te doen. Zo blijf ik ook lekker fit!
Toen ik uit mn raam keek, zag ik dat mn carpool er was.
Afbeelding
Ik liep naar de auto, en toch wel erg nerveus. Ik wil zo graag dat Chester me echt leuk vind om wie ik ben, en niet omdat hij het anders zielig vind. En daarom maar ja zei op mijn boyfriend verzoek. Omdat hij het anders zielig zou vinden.

Op het werk gebeurde verder niet echt veel. Chester praatte bijna niet tegen me, en als ik wat tegen hem zei deed hij alleen kortaf. De baas riep me op het matje voor dat ik naar huis mocht, en vertelde me dat ik promotie had gemaakt. Ik was hem vreselijk dankbaar. Nu verdien ik iets meer en kan ik snel sparen voor een leuke date met Chester.


Toen ik thuis aankwam stond die gekke ijs wagen er weer. Man wat moest die vent toch van mij. Dit was nu al de derde dag dat hij voor mn huisje geparkeerd stond.
Afbeelding
Poeh wat een dag was dit. Ik ga nu maar lekker slapen. Misschien dat ik Chester morgen uitnodig om bij me te komen eten. Daar zal ik eens goed over na denken tijdens mn slaapje.
Live, Laugh, Love.
Tarinda
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
25
Lid geworden op:
zo 16 sep 2012, 17:31

Re: 5G Chelsea Rae Jensen

Vandaag doe ik eventjes een dubbele update, omdat ik nogal druk ben met school ^^ Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen. Feedback altijd welkom :D

Toen ik vanochtend opstond, had ik weer erg zin naar mn werk te gaan. Ik nam snel een douche. Maar hij was best een beetje frisjes. Misschien moet ik eens investeren in een nieuwe.Afbeelding
Ik at snel een broodje jam, en toen was het alweer werk tijd. Ik verheugde me op vanmiddag. Dan zou ik eindelijk Chester weer even bellen.
Afbeelding
Het was vrij rustig op het werk, dus het was een lekkere dag. Het ging snel voor bij en toen kon ik naar huis en belde ik Chester.
Afbeelding
Beep, beep.
"Hey dit is Chester."
"Heey Ches, Chelsea hier. Ik vroeg me af of je misschien zin hebt eventjes bij me langs te komen?"
"Ja natuurlijk Chels, ik kom er over 5 minuten aan. Tot zo"
"Tot zo schat"

Zo klusje geklaard, en hij komt. Ik hoop dat het gezellig word.
Afbeelding
Daar was hij al, en begroete me met een kus.
Chester: Hee lief, sorry van de laatste dagen. Ik was nog wel snel op mijn teentjes getrapt.
Ik: Geen probleem, ik kan wel wat hebben hoor.
Dat loog ik want stiekem ging ik kapot van binnen.
Chester: Mooi pop. Ik vind je echt leuk.
Ik kon zien dat hij bloosde, daardoor deed ik het ook.

Na een goed avond maal, besloot ik te chillen op mijn bed en Chester kwam ook.
Wat zie je er mooi uit door het maanlicht schat, zei hij. Ik werd verliefd van zijn mooie stem.

Ik begon te stammelen..
Zeg Ches, wil je misschien..
Chester vulde me al snel aan. En hij zei; Ja liefste ontzettend graag.
Toen gebeurde het...
Afbeelding
De rest is voor de hand liggend dus laat ik niet in details gaan vertellen.

Afbeelding
Toen vielen we samen heerlijk in slaap.
Live, Laugh, Love.
Tarinda
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
25
Lid geworden op:
zo 16 sep 2012, 17:31

Re: 5G Chelsea Rae Jensen

Afbeelding
Vandaag bij het opstaan was ik misselijk, ik had totaal geen zin naar mn werk te gaan. Maar ik ging toch wel. Chester had bij me geslapen vannacht dus ik moest snel voor werk want we versliepen ons. Ik zou hem na het werk wel bellen dacht ik.

Ik moest weer bij de baas komen vandaag, en tot mijn grote verassing had ik weer promotie gemaakt. Ik ben nu Verkeers Agente, hoe vet is dat! Nu hoef ik niet de hele dag meer op kantoor te blijven. Gelukkig had ik weer een beetje extra geld, nu kon ik een nieuwe douche kopen, of misschien een schaaktafel of een fitness machine. Moeilijk kiezen, maar aangezien ik de koude douche zat was koos ik daar voor.Afbeelding

Chester kwam zomaar op eens bij mn deur aanzetten en we hadden echt een vreselijk afspraakje. Het was saai en we zeiden bijde helemaal niets. Hij ging weer naar huis, ik wou dat hij bij me kwam wonen. Dan konden we samen de badkamer verbouwen. Dat leek me zo leuk.

Die avond, viel ik flauw en de ambulance kwam thuis. Ik moest naar het ziekenhuis. Ze deden bloedtests en ik bleek zwanger te zijn. Wat dat kon toch niet? We hadden het veilig gedaan. Hoe moest ik Chester dit nu weer vertellen.
Afbeelding

Chester zijn verjaardag was de volgende dag. Hij zou 50 jaar worden. Dit had hij me nog maar net verteld. Het maakte me niet uit. Ik hield van hem. Ik belde hem op en hij kwam naar me toe. We hadden een lang gesprek, erg lang.

Afbeelding
Ik zakte op een knie, en vroeg Chester of hij met me wilde trouwen, ik vertelde ook meteen dat ik in verwachting was van zijn kindje. We trouwden meteen want aangezien Chester al ouder was wou hij geen feestje meer.
We lieten die dag erna, de kinderkamer bij bouwen en we kochten een fitness machine. Ook de badkamer kreeg een grondige opknap beurt.
Afbeelding
Afbeelding
We bespraken nog een paar baby namen, Elaine voor een meisje, en Mason voor een jongen. Ik vond zwanger zijn zo akelig. Ik wou maar 1 kindje en dan gelukkig worden in ons kleine knusse huisje.
Nu ik klaar ben met de blog voor vanavond kruip ik lekker in bed. Ik moet goed uitrusten voor ons kleine wondertje.
Live, Laugh, Love.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie