Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

9 berichten • Pagina 1 van 1

Tarinda
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
25
Lid geworden op:
zo 16 sep 2012, 17:31

5G Chelsea Rae Jensen

Hoi ik ben Chelsea Rae en net nieuw in Moonlight Falls. Ik was aan een nieuwe ervaring toe, en dacht waarom ook niet. Ik werk in de ordehandhaving en ben een boogschutter. Mijn levenswens is zwemmen in het geld, dus daar zal ik een tijdje voor moeten werken.
Afbeelding

Dit ben ik, let niet op mijn warrige hoofd, ik was net wakker :$

Afbeelding

Dit is mijn huisje net na de verbouwing, ik had nog erg weinig geld over, toen ik besloot in de ordehandhaving een baan aan te nemen. Via de chat kwam ik die dag Chester tegen. Ik wist toen nog niet dat hij mn partner was. Het klikte meteen.

Afbeelding

Ik besloot wat met hem af te spreken na dat we een tijdje op het werk hadden gekletst. Het was in het begin erg gezellig. We flirten eventjes toen hij zei dat hij daar niet van hield schrok ik wel.
Afbeelding

Hij flirtte toch met me of was ik nu gek? Maar even goed ging ik naar huis. Was best even teleurgesteld.
De volgende dag hadden we het super gezellig op het werk, en toen ik thuis was belde ik en vroeg of hij langs kwam.

Afbeelding
Het was erg gezellig en we kregen zelfs verkering. En toen ik hem kussen wou, werd hij boos. Ik kon wel huilen. Was alles nu voor niets geweest. Hij wou mn vriendje toch zijn?

Afbeelding

Ik kroop maar snel in bed, dat lag wel lekker warm. En dan voelde ik me minder eenzaam. Waarom vond Chester me zo raar? Ik snap het niet. Nu zal ik maar gaan slapen, want morgen loop ik hem weer tegen het lijf op het werk. Dan wil ik er toch wel fit uitzien.
Live, Laugh, Love.
Tarinda
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
25
Lid geworden op:
zo 16 sep 2012, 17:31

Re: 5G Chelsea Rae Jensen