Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

143 berichten • Pagina 2 van 8

Gebruikersavatar
zoetje753
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
283
Lid geworden op:
do 05 jan 2012, 09:23

Re: Never accepted.. preview 17 september.

Update

Super bedankt voor alle reacties :knuffel :knuffel

Ze lopen nu al zeker een half uur achter me aan, je zou toch denken dat de grootste eikels ter wereld ook een leven hebben? Nou blijkbaar niet dus.
"Antwoord nou eens een keertje, ben je je tong verloren?!" Het klinkt nog steeds dwingend maar wel anders..
"Laat me met rust." Weet ik krampachtig te zeggen.
"Horen jullie dat? -spottend lachje- hij wil dat we hem met rust laten. En waarom zouden we dat doen?"
"Hé hallo ik vroeg je alweer wat!" Bijna ben ik bij de boom..
Dan gebeurt het.
Ze pakken met z'n alle mijn tas af en duwen mij tegen een boom aan, die jongen met z'n sigaret pakt de sigaret uit zijn mond en drukt hem uit op mijn bovenarm.
"Zo en gaan we dan nu wel netjes antwoorden op mijn vragen?" Ik reageer nog steeds niet, ik weiger gewoon. Inplaats daarvan doe ik één van de stomste dingen die je in die situatie kan doen, ik spuug in zijn gezicht en probeer los te komen. Maar net als ik bijna los ben, pakt een andere jongen mijn hoofd vast en trekt mij naar achter en slaat mijn hoofd tegen de boom aan. Zodra ze een man zien aan komen houden ze op en lopen lachend weg.
"Ik krijg je nog wel." Sist de jongen met z'n sigaret.

Ik voel aan de achterkant van mijn hoofd en ik val bijna flauw als ik voel dat het warm en plakkerig is. Rustig ademhalen. Probeer om helder te denken. Ik heb een behoorlijke brandwond op mijn arm en een gat in mijn hoofd. Als ik nu nog naar huis toe ga kan ik snel de verbanddoos pakken.. Ik berg de blikjes cola en het flesje water op in mijn tas en ga naar huis toe. Onderweg wordt ik veel aangekeken op straat. Tsja met blond haar zie je al dat bloed nogal al snel.

Wauw ik was echt van plan om een lange update te doen vandaag XD maar ik ben zó moe, vandaar een preview :p
x
~RAWR~
Gebruikersavatar
zoetje753
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
283
Lid geworden op:
do 05 jan 2012, 09:23

Re: Never accepted.. update 19 september.

heeiii

Nieuwe update enzoo

Als ik thuis kom kijk ik eerst op de klok, nog minimaal een half uur voor mam thuis is en nog 3 kwartier voor pap thuis is. Dit moet lukken. Ik loop naar de keuken en zie in de spiegel op de gang dat mijn gezicht helemaal onder het bloed zit. Als ik eerlijk ben weet ik niet wat ik moet doen, dus ik doe wat alcohol in de wond en verbind het met verband. Dit moet het wel een tijdje uithouden zo. Net op het moment dat ik de deur uit wil gaan staat Jamilla daar.

"Waar ga jij naar toe, Danny?"
"Ik moet wat voor school doen, ga aan de kant."
"Wat is er met je hoofd gebeurd?"
"Niks ga aan de kant."
"Niet als je niet verteld wat er is."
"GA GEWOON AAN DE KANT JAMILLA!"
"NEE!! Als jij mij niet verteld wat er is vertel ik mama dat jij armbandjes van mij gejat heb!"
"Als je het echt "moet" weten, met gym kreeg ik een speer tegen mijn hoofd."
"En daar heb je een verband voor nodig?"
"Er zit een heel gat hoor."
"Ja dus.."
"GA NU AAN DE KANT!"
" OKEE JE HOEFT NIET ZO BOOS TE DOEN!"
En ze gaat weg. Als ik haar boos omhoog hoor stampen bedenk ik dat ik nog één ding moet pakken, mijn dagboek. Nu heb ik zeker alles bij me.

Als ik het park ben kan ik alleen maar denken; tijd om te hardlopen. Als ik ga hardlopen voel ik me helemaal bevrijd, en ik val er natuurlijk door af daar is ook niks mis mee. Ik weet dat ik niet gezond bezig ben zo, maar als ik me er niet mee bezig hou voel ik me niet goed ofzo. Ik ben de hele dag door met bijna niets anders bezig dan: calorieën tellen, stiekeme trucjes om te bewegen, mezelf vergelijken met anderen etc etc.. En als ik dan teveel eet.. Moet het er weer uit. Het is zó slecht dat weet ik zelf ook, maar als ik dat niet doe dan krijg ik het idee dat ik niet mezelf kan zijn.. Of dat ik dingen fout, gewoon niet goed bezig ben. Even rusten. Als ik om me heen kijk in het park zie ik allemaal stelletjes rond lopen en ik denk; zal ik ooit op een dag ook zo zijn? Met een vriendin? Of ben ik dan gewoon uit de kast gekomen en loop ik rond met een vriend? Áls ik ooit uit de kast durf te komen.. Serena klaagt soms wel eens over de stad, dat het zo druk is enzo, ik zou denk ik niets liever willen dan met haar ruilen. Daar wonen waar het normaal is om homo te zijn, daar waar ik gewoon uit de kast zou kunnen komen. Ik zou het natuurlijk gewoon kunnen doen, weglopen. Het is niet zo moeilijk om naar Serena toe te gaan, ik ben wel vaker naar haar toe gegaan als ik haar uitleg wat er aan de hand is, zou het dan gewoon kunnen? Ik kijk meteen op me telefoon om te kijken of ze online is, natuurlijk niet. Er zijn natuurlijk ook andere opties om van m'n problemen af te komen, je leest er van alles over in boeken en in kranten en op tv.. Zelfmoord. Maar dat is zoiets dat ik natuurlijk nooit zou doen.

Einde updateeeee
~RAWR~
Gebruikersavatar
Guppie
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1944
Lid geworden op:
ma 09 jul 2012, 16:54

Re: Never accepted.. update 16 september.

Wow...

Hij heeft een heel dagboek bijgehouden zeg.
Het is goed dat mensen weten wat er precies speelde.
Als mensen die zelf ooit gepest hebben, of nu pesten dit lezen, hoop ik dat ze nu weten wat ze doen/gedaan hebben.
Gebruikersavatar
zoetje753
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
283
Lid geworden op:
do 05 jan 2012, 09:23

Re: Never accepted.. update 19 september.

Heeii
Er waren wat vragen, dus die heb ik beantwoord
Dave. schreef:Echt goed dat je dit doet, en dat hij het bijgehouden heeft. Het klinkt raar, maar ik wil gewoon weten wat er verder gaat gebeuren. :$

Nog een vraagje, waar kenden jullie elkaar eigenlijk van?
Nou ik heb een hele tijd lang veel op pro-ana sites gezeten. Voor mensen die niet weten wat dit is: pro-ana sites zijn sites waar eetstoornissen als boulimia en anorexia niet worden gezien als ziekte maar als levenstyle, en er staan allemaal tips om af te vallen op. Slechte manieren van afvallen. Overgeven allemaal pillen slikken extreem veel sporten etc.. Daar ken ik Danny van. Dat ging zo een paar jaar door, voor ons allebei. (wat er daarna gebeurd hou ik voor het dagboek :$ )
deetui schreef:Dit is echt heel erg heftig :O Ik vind dat je heel goed schrijft, of is het allemaal letterlijk uit het dagboek geschreven? En ik ben ook zeker benieuwd naar hoe het af gaat lopen!
Niet alles is letterlijk uit het dagboek geschreven, een hoop wel. Andere dingen die in zijn dagboek staan verwerk ik gewoon in het verhaal. En dan zijn er ook nog stukjes die hij gewoon eerder tegen mij gezegd heeft.

Trouwens als iemand anders nog vragen heeft, vraag het gewoon ik zal antwoord geven ;)
~RAWR~

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie