Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Welke naamsoorten?

Steden
8
32%
Fruit en groente
4
16%
Merknamen
5
20%
Beroemde popsterren
4
16%
Planten
0
Geen stemmen
Disneyfiguren
4
16%
Totaal aantal stemmen: 25

94 berichten • Pagina 4 van 5

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 5G Peeters - Generatie 1 Hoofdstuk 1- Poll aangemaakt!

Hoofdstuk 2

Afbeelding
Vandaag ben ik afgestudeerd, weg van die school, niet dat ik er de laatste tijd nog veel was, want spijbelen is natuurlijk veel leuker. Ik ben in mijn apenpakje naar school gegaan om daar een stukje papier op te halen. Toen ik thuis was heb ik maar gelijk dat papiertje weg gegooid.

Afbeelding
Ik ben maar gelijk gaan kijken in de krant of er vacatures waren in de baan van het misdaad. En die waren er, maar ik moest wel onderaan beginnen, dus de banken moeten nog even op mij wachten, en begin ik maar bij de kleine huishoudens.

Afbeelding
Misdaadlaan 13
Sunset Valley
Graag komen zonder gevolgd te worden!


Ik ben naar het adres gegaan zonder dat er iemand achter mij aanliep en ben naar binnen gegaan. Ik heb de baan gekregen!

Afbeelding
Ik ben gelijk naar het eerste huis gegaan die ik zag, om dingen te gaan stelen. Er deed een jongen open ‘VJ Alvi’ zei de jongen vriendelijk, en hij liet me binnen.

Afbeelding
We praatte over kattenkwaad, want blijkbaar was hij daar ook geïnteresseerd in, en over zaken die jullie lezers niet morgen weten. Ik was van plan om te zeggen dat ik naar de WC ging (alias, spullen stelen hier in huis) totdat…

Afbeelding
Ik in mijn ooghoek zag dat er een paparazzi voor het raam stond, dus als ik nu zou stelen, zou de hele wereld het straks weten, en dan is mijn carrière al helemaal vernageld.

Afbeelding
Zo snel als ik kon ben ik naar huis gegaan, maar ik heb er nu wel een goede vriend bij, waar ik later nog wel eens langs zal komen. En dan niet om te stelen.

-----------------
Daar ben ik weer, het is weer een saaie up, dus noem het maar een inkomertje :P
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 5G Peeters - Generatie 1 Hoofdstuk 2 -Jullie kunnen ste

Hoofdstuk 3

Afbeelding
Afbeelding
NIEUWSBERICHT
Vanochtend is in Simlaan 13 zijn twee oudere dood gevonden in hun appartement. Meneer en mevrouw Peeters waren de beide 76 jaar oud, en naar omstandigheden goed gezond. Waarschijnlijk gestorven door ouderdom.

Later die dag
Afbeelding
Vandaag kreeg ik een telefoontje van Carl. Een blij telefoontje was het niet, ik kreeg een rampzalig telefoontje binnen. Mijn beide ouders zijn overleden…

Afbeelding
Dat was een grote shock, ik moest er even bij gaan zitten. Mijn beide ouders kwijt. En de begrafenis was morgen.

Afbeelding
Ik ben maar meteen gaan liggen en ben op de bank in slaap gevallen, tot ik de volgende ochtend wakker werd.

De volgende ochtend
Afbeelding
Daar lagen ze dan, mijn beide ouders. In hun grafkisten rondom bloemen en struiken, de vliegende vlinders en vogeltjes. Alsof het een blije gebeurtenis was dat ze allebei niet meer op de wereld waren.

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Iedereen was gekomen op de begrafenis, mijn broers en zus en mijn tante Clothilde. Iedereen was in tranen en niemand kon het zich voor stellen dat ze er allebei niet meer waren.

Afbeelding
We kletsten naderhand nog even en troosten elkaar, totdat we allemaal weer weg moesten, terug naar het leven, hetzelfde leven, maar dan zonder twee personen.

Afbeelding
Hier liggen ze dan, alsof het altijd zo geweest was.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 5G Peeters - Generatie 1 Hoofdstuk 3 -Jullie kunnen ste

Hoofdstuk 4

Afbeelding
De dag na de begrafenis moest ik weer naar mijn werk toe. Ik stond op, en liep naar beneden. Mijn rug deed pijn, mijn bed is niet echt van goede kwaliteit, net zoals veel dingen in dit huis, het rijke leventje lijkt mij wel wat, dan dit stomme kleine krot, is dat ik het zelf heb gebouwd, want anders zou het nu al plat liggen.

Afbeelding
Ik besluit dat de woede helemaal geen zin heeft en pak het pak om eigen wafels te maken. Ik maak het pak open, mix het met eieren, boter en melk, en stop het daarna voor 10 minuten in de oven. Ik zet de TV aan, en zie dat er een misdaadgolf is in Sunset Valley. Gelukkig weten ze de bron niet van onze geheime schuilplaats. Dan piept de oven. Ik loop ernaar toe en ga aan tafel zitten, met deze lekkere wafels.

Afbeelding
Ik stond voor de ingang, totdat ik sirenes deze kant op hoorde komen. Het waren de sirene’s van een politieauto, zag ik toen ik de hoek om keek. Jammer genoeg zag de agente mij en ik moest mee naar het bureau. Ik stapte de wagen in, en keek de agente aan, en ze keek niet bepaald blij.

Afbeelding
Voor het politiebureau werd ik afgezet en moest ik naar binnen, de cel in. Daar waren andere ongure types, waar mee het best wel klikte. Mijn celdeur ging open, en zei dat ik de volgende dag al weer vrij mocht. Ik speelde nog domino in mijn eentje totdat ik ging slapen.

Afbeelding
De volgend ochtend stond ik weer voor de deur van het bureau. Ik had geen scheerapparaat bij mij, dus heb ik ongeschoren wangen. De bedden deden evenveel pijn als mijn bed, dus het zou best mijn tweede huis kunnen worden.

Afbeelding
Ik ben maar snel weer naar mijn werk gegaan, voordat ze mij gemist hadden. Maar toen ik binnen was kreeg ik meteen op mijn falie. Ze hadden het gehoord dat ik in de bak zat, en dat konden ze niet hebben, dus hebben ze me ontslagen. En het was de enige misdaad bedrijf in de buurt. Dus nu kan ik niet verder in de misdaad carrière.

Afbeelding
Totdat ik de auto van mijn baas zag was is ik erg verdrietig. Of niet verdrietig, een stoere jongen zoals ik kan niet verdrietig zijn, ik bedoel van slag. Ik kreeg meteen snode plannetjes en heb ze gelijk maar uitgevoerd. In vuur en vlam.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie