Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Welke naamsoorten?

Steden
8
32%
Fruit en groente
4
16%
Merknamen
5
20%
Beroemde popsterren
4
16%
Planten
0
Geen stemmen
Disneyfiguren
4
16%
Totaal aantal stemmen: 25

94 berichten • Pagina 3 van 5

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 5G Peeters - Generatie -1 Hoofdstuk 10

^ Ja, dat klopt, en onder andere Malcolm Landgraaf ook, ik weet niet precies wie die familie als uitdaging heeft, Alan Stanley volgens mij.


Allemaal bedankt voor die reacties, en die stemmen, zoals het er nu naar uit ziet, word Mich de volgende stamhouder, maar de poll sluit pas vandaag om 20:14 dus er kan nog van alles gebeuren :D
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 5G Peeters - Generatie -1 Hoofdstuk 10

Hoofdstuk 11

Afbeelding
‘We zijn hier nu met zijn 5en om te beslissen wie de volgende generatie Peeters word’ Zei Leander. ‘Het was onze wens om 5 generaties te krijgen in onze stamboom. We hopen dat degene die we uitkiezen daar erg blij mee zal zijn.’ Zei Maaike.

Afbeelding
‘Dat kan ik toch niet worden’ Zei Jonas sip. ‘Sorry Jonas, maar jij bent het inderdaad niet. Maar dat neemt niet af dat jij geen goede vader kan zijn, als je het zou willen.’ Zei Maaike. ‘Maham, zeg nou wie het word!’ Vroeg Suzanne ongeduldig, omdat elk moment haar vriendje Malcolm naar hun huis zou komen. ‘Oke, het is….’

Afbeelding
‘… Mich! Gefeliciteerd, jij mag onze naam voort zetten.’ ‘Yesssss!!’ Riep Mich en hij rende rondjes door de kamer.

Afbeelding
‘Dit was het dan, Leander, we hebben ons werk gedaan.’ ‘Ja, de dood kan ons elk moment overnemen en naar de hemel toe brengen. Veel succes Mich’ Zei Leander.


-------------------
Dit was het dan, het einde van generatie -1 XD. Het is een korte flut update, dus ja, geen idee wat ik nu moet typen :P Ik ben bezig om de stamboom een beetje in elkaar te zetten, hij is nog neit af, maar je kunt hem vinden op www.peeters-family.weebly.com .Graag uw reactie's~
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 5G Peeters - Generatie -1 Hoofdstuk 11

Generatie 1; Mich Peeters

Hoofdstuk 1

Afbeelding
De rest van de familie ging het huis uit, mijn oudtante Bertha Cornalia Katrina Peeters was overleden, en ze had de ‘Bertha Cornelia Katrine Peeters Filmstudio’s’ en van dat geld hebben ze mij een beetje gegeven en is de rest gaan verhuizen.

Afbeelding
Ze gaan voorlopig nog samenwonen, en ze zien wel waar het schip strand, we zullen nog wel contact houden.

Afbeelding
En het ouderlijk huis gaat plat, tegen de grond, foetsie, weg is huis. Er staan nu een krakkemikkige muren, bergen vol met puin en als je niet oppast valt er zo een stuk beton naar beneden.

Afbeelding
Ze zijn alweer bezig met de opbouw van een heel nieuw ander huis helemaal door mij ontworpen, met een aantal spullen die ik al gejat heb daarvoor heb ik mijn nieuwe inrichting al helemaal ingericht.

Afbeelding
En hier staat het huisje dan, in volle trots en glorie midden in de hete zon. De plek en gedachte van het oude huis zijn weg en hebben plaats gemaakt voor frisse en nieuwe ideeën.

Afbeelding
Het huisje is uiteraard ook meteen gebouwd voor een familie, dus als die er komt zullen we genoeg plek hebben. Je ziet al de schaal die gestolen is bij de Familie Won-Goddard, de TV komt van de Familie Hart, en boven hebben we nog lampen van de Familie Stanley, toen ik op bezoek ging naar Carl in Lucky Palms ging ik eerst door Bridgeport, en zodoende ben ik aan zijn lampen gekomen.

Afbeelding
En hier gaat de LOVE gebeuren, de kinderen worden gemaakt, de zieke dagen worden hier in doorgebracht, de nachtmerrie maar gelukkig ook de leuke dromen worden hier in voortgebracht en zodoende!


----------------
Dit is een inleidinkje van Generatie 1, ik ga op vakantie dus jullie zullen een tijdje niks van mij horen! Veel plezier!
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 5G Peeters - Generatie 1 Hoofdstuk 1

Ik had het idee over dat elke generatiekinderen een naam kregen dat bij een thema past, dus je kan kan nu kiezen om generatie 1: de kinderen, te laten noemen naar (je kan kiezen uit):

Steden
Bloemen/planten
Slecht Idee
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 5G Peeters - Generatie 1 Hoofdstuk 1

Ik had het even snel uitgelegd omdat ik weg moest

Ik wil elke generatie een Thema geven, dus de stamhoud(st)er zorgt voor kinderen met een naam die met het thema matcht,

Voorbeeld: Mich zijn thema is lichaamsdelen (die gaat niet komen, maar voorbeeld XD) Dan worden de kinderen van Mich genoemd zoals : Neusje, Elle Boog Peeters, enz.

Ik heb een paar thema's bedacht en je mag ook zelf bijvullen, als je een leuk thema weet, wel bij goedkeuring,

Ik heb nieuwe bedacht, dus wil ik Big Mama vragen om opieuw te stemmen als ze wilt..:
- Steden (New York, Miama...)
- Planten (Jasmijn, rozemarijn...)
- Merknamen (Nike, Star Bucks...)
- Groente & fruit (Apple, Melon...)
- Beroemde Popster (Madonna, Martin...)
- Disneyfiguren (Donald, Minnie...) ( Met dank aan Moeraseend)

Als je wilt voor gewone namen zoals Piet, Jan en Henk dan zeg je - Slecht idee

Duidelijk?

Laatst gewijzigd door Deetui op ma 23 jul 2012, 00:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie