Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

110 berichten • Pagina 5 van 6

Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: My Inner Beauty - Update hoofdstuk 4.5

Update 5.1: Het laatste hoofdstuk
-------------------------------------
Afbeelding
Ik was aan het werk, het was een rustige ochtend in Twinbrook. Tenminste dat dacht ik. Toen ging de telefoon.

Afbeelding
"Hallo, U spreekt met Sterre d'Armoire."

Afbeelding
"Echt waar? Oh, wat erg..."

Afbeelding
"Ja, ik zal het doorgeven. Fijne dag verder en veel sterkte. Tot ziens!"

Afbeelding
Met een nietszeggende blik liep ik de trap af. "Jake? Jake? Ben je hier?" riep ik.

Afbeelding
Toen ik de woonkamer in liep, werd ik eerst begroet door onze nieuwe hond, Sammy. "Hoi Sammy!" Ik aaide hem en liep daarna door op zoek naar Jake.

Afbeelding
"Jake, lieverd! Daar ben je!" zei ik opgelucht. "Ik kon je niet vinden." zuchtte ik. "Wat is er mam? Je kijkt zo eh, bezorgd?" Jake keek me verward aan. "Tja, daar kom ik ook voor, ik moet je wat vertellen." "Wat is er mam? Toch niets ergs he?" Hij zag de blik in mijn ogen. "Oh nee..." mompelde Jake.

Afbeelding
"Luister, Jake. Dit gaat hard aankomen, maar ik kan er niets aandoen en eigenlijk heb ik geen idee hoe ik dit moet vertellen. Maar goed, Finny ligt in het ziekenhuis. Ze is vergiftigd. De dokters vermoeden dat ze ergens een drankje heeft gedronken waar spul in zat. De barvrouw vond haar in discotheek De Pluim."

Afbeelding
"Finny? Vergiftigd?" Jake keek me eerst emotieloos aan. Daarna stormde hij het huis uit. "Jake, wacht!" riep ik nog.
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: My Inner Beauty - Update hoofdstuk 5.1

Update 5.2
------------
Afbeelding
Jake was ontroostbaar toen het bericht uiteindelijk kwam dat Finny was overleden. Hij was dagenlang op het kerkhof, ging soms niet naar school en maakte met moeite zijn huiswerk.

Afbeelding
Hij stond soms de hele dag te huilen voor Finny's graf. Ze was de enige die hem echt begreep en kende, op mij na dan. Hij wilde een leven met haar opbouwen, maar nu was ze weg.

Afbeelding
En ik, als moeder, was radeloos. Ik wist niet wat ik moest doen. Dagenlang praatte hij niet met me, hij leefde langs me heen. Ik wist het allemaal niet meer.

Afbeelding
Oh ja, Jake speelde ook gitaar. Was hij niet op het kerkhof, dan speelde hij gitaar. Altijd liedjes voor Finny.

Afbeelding
"Oh help, wat moet ik doen?" Jake was zo introvert en nu hij zo rouwde om Finny was er gewoon geen contact meer mogelijk. Hij moest afleiding hebben, maar ik kon helaas niets voor hem betekenen. Als ik tegen hem wilde praten, kapte hij me af met: "Mam, ik heb geen zin, laat me met rust." En dan vertrok hij naar het kerkhof om daar de rest van de dag te blijven.

Afbeelding
Maar op een dag veranderde het. Toen het schoolbal aanbrak, verplichtte ik hem om te gaan. En daar werd hij koning van het bal en hij ontmoette een meisje. Dat was het moment dat alles veranderde.
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: My Inner Beauty - Update hoofdstuk 5.2

Update hoofdstuk 5.3:
(Laatste update generatie 1)
-------------------------------------
Afbeelding
Jake groeide op tot een jongvolwassene. Hij ging uit huis en woonde tijdelijk bij zijn nieuwe vriendin tot ze een huisje gevonden hadden.

Afbeelding
Ik was blij geweest met haar komst. Ze had ervoor gezorgd dat Jake eindelijk die blije jongen was die ik hoopte dat hij werd. Finny was hij vergeten, zij was alles nu.

Afbeelding
Het was nog leuker geweest als ik haar ook mocht. Ik vertrouwde het niet, volgens mij wilde ze hem alleen maar door zijn reputatie aangezien hij beroemd was door de muziek die hij maakte. Nou ja, we zien het wel. Als Jake maar gelukkig is.
Dit is het einde van generatie 1.
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: My Inner Beauty - Update hoofdstuk 5.3

Update 6.1: Generatie 2
-------------------------------
Afbeelding
Afbeelding
Na een paar maanden konden we een heel mooi huis kopen. Het lag redelijk afgelegen, maar toch dicht bij het centrum.

Afbeelding
Natuurlijk moesten we nog wel de diploma-uitreiking bijwonen.

Afbeelding
Samen met mijn vriendin Emerald gingen we naar het gemeentehuis.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ik. Ben. Afgestudeerd!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie