Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

721 berichten • Pagina 36 van 37

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 7! ~Hoofdstuk1!~

^
Eigenlijk is dit de 700ste. Maar als je de eerste post erbij telt was jij het :)

Afbeelding

Jullie mogen er zelf dingen bij verzinnen ^-^
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simmielove

Ze wordt Jake vriendin niet en ook niet iets wat erop lijkt. c:
Anders zou ik zo'n foto niet posten, dat vind ik dan te makkelijk.
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Simmielove

Waarschijnlijk stop ik met 10G Jonshen, helaas. Ik kan mijn launcher niet gebruiken, en dus Riverview niet opnieuw installeren en via de Magic Launcher kan ik helaas geen werelden of patronen installeren. Sorry jongen! ):

De CC Magic heb ik gewoon van internet gedownload, zodat mijn game met downloads sneller speelt. Als ik de launcher (de "echte") pak werkt hij niet.
V
Afbeelding
Mier
Man met de buit Man met de buit

Awh, ik heb pas je hele dagboek gelezen en ik vond 't zo leuk :( Start jij je Sims op via Launcher op het internet, of via het 'Sims' tekentje ergens op je bureaublad? Als je via internet doet misschien is via bureaublad proberen? Zoniet, dan weet ik het niet.. :S

^ Awh, dan weet ik het niet. Zo jammer. Opnieuw installeren is misschien een hoop, maar alle downloads terug zoeken, daarbij verlies je hoop. :bored
Afbeelding
lobjed
Orgaandonor Orgaandonor

Ik ebruik ook cmagic en merk dat mijn gewone launcher het dan ook niet doet wat ik dan doe is het oude sims spel uit documenten halen en in een tijdelijke map zetten. Dan start ik de sims opnieuw op en dan doet de launcher het weer dan zet ik de oude bestanden terug in het nieuwe spel en alles werkt weer. wel voor alle zekerheid even een backup maken . Ik hoop dat het lukt want ik ben ook een volger van je dagboek. groetjes lobjed
Simmielove

^
Dat maakt helemaal niks uit. De launcher deed het vanaf het begin wel en voordat ik alles herinstalleerde werkte ze allebei wel gewoon samen ;)

^^
Ik heb 'm net een dag opnieuw geïnstalleerd, opnieuw installeren ga ik dus echt niet doen, ik kan geen werelden downloaden, dat is dan jammer.
Afbeelding
lobjed
Orgaandonor Orgaandonor

Je hoef hem ook niet opnieuw te installeren want als je de oude map weg haalt dan krijg je automatisch een nieuwe sims map en als je hier in je DCcache en installed worlds, saves enz terug zet ben je niets kwijt. maar heb je wel een nieuw spel zonder de fouten die erin zitten. Ik hoop dat het lukt zoniet laat het me even weten ik ga je proberen te helpen. Ik heb vaak dat de launcher niet werkt maar als ik dit doe dan lukt het wel. Toevallig had ik gisteren nog een oooo melding maar hij doe het nu weer wel.
Simmielove

Waarschijnlijk kan ik het probleem niet oplossen. Erg balen natuurlijk!
Ik heb sinds mijn launcher niet werkt alles al 3x opnieuw geïnstalleerd maar mijn launcher werkt nog steeds niet. Ik vind het vreselijk dat ik met de Jonshens moet stoppen, vooral na zo lang. Maar ik ben er wel trots op. 7 generaties, ik had het niet verwacht van mezelf.
Dit betekent natuurlijk niet dat er nooit meer een dagboek van mij komt. Voorlopig ga ik lekker voor mezelf simsen, en waarschijnlijk wanneer ik Jaargetijden heb, komt er wel wat nieuws. Misschien een nieuwe 10G. Wie weet. (Met Jaargetijden wordt alles een stuk realistischer vandaar). :knuffel
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie