Oke, laat ik het zo zeggen : Jij en Mikese hebben ervoor gezord dat ik voor een 100 bc zou doen. En dat emotioneert me... NEE GEINTJE . Maar het is gewoon een te leuk dagboek om te stoppen, en ik begrijp ook wel dat je liever lange zinvolle motiverende reacties krijgt, maar bij mij zijn het er een stuk of 3,4,5. waarvan er misschien 1, 1 regel schrijft. Volgens mij krijgt er iemand Sterallures
Ik heb trouwens besloten om tijdelijk te stoppen met updaten. Ik heb het nogal druk, en ben nogal vermoeid.. En nouja, iedereen die ik wat waard vind is nogal.. somber of heeft het moeilijk, dus ga ik liever tijd aan hun besteden.. Ik weet niet hoe lang deze pauze duurt, en ik ga wel door, maar ik post de update's nog niet hier.. Misschien dat als het over een maandje beter gaat dat ik het weer hier ga posten.. Ik hoop dat jullie er begrip voor hebben ^^
srry voor pp
Ik vind het heel jammer dat je tijdelijk gaat stoppen, want ik vind dit dagboek altijd heel leuk om te lezen . Maar ik snap het wel als je al heel erg druk bent en je graag aandacht wil besteden aan sommige mensen.
Ik hoop dat je weer doorgaat maar ik begrijp dat sommige dingen gewoon voorgaan en belangrijker zijn. Je hebt gelukkig ook nog andere dagboeken om te lezen .
Iniedergeval, veel succes
Ja, ik vind het ook erg jammer, het was beslist het leukste dagboek van simsnieuws, maar natuurlijk ga je hierna wel weer door. TOCH? Succes, denk ik. (:
Ik ga zeker door, sowieso blijf ik updates maken, maar ik heb gewoon even geen zin in al die druk enzo, dus ik heb liever dat ik even pauze neem, en dus even kan kijken of ik wel zin heb om door te gaan (dus of ik zin heb om updates te maken, want ik ga niet stoppen, dan voel ik me nogal loserig..)
Ik had hoofdstuk 23 nog helemaal niet gezien! Oh, wat heb ik voor huge discussie gemist helemaal? Nou, je moet lekker doen wat je zelf wil meid, neem de tijd, give some love, mensen zijn altijd veel belangrijker dan een virtueel wereldje dat heel vaak vast loopt (sims dus) en school bijvoorbeeld ook. Ik wil toch even zeggen dat je heel leuk en origineel schrijft en dat als je toch nog zin hebt, je de up maar lekker moet plaatsen want ze zijn het waard!
Until then, lekker genieten van alles dat belangrijker is!
De echte wereld gaat uiteráárd voor op een dagboek op SN! Ik gun je net zoveel tijd als je nodig heb, en wacht geduldig op aangenamere tijden voor jou en je omgeving. Wat niet wegneemt dat ik dit een fantastisch dagboek met leuke ups vind uiteraard!
Zou je misschien de rest van je kinderen kunnen uploaden ofzo?
v ik vind alle kinderen stiekem vreselijk knap, en met name de drielingen. Maar kan je ze dan op de uitwisseling zetten ofzo, dat is best simpel toch?
het is namelijk het makkelijkste voor mij om ze als sims file te downloaden. (:
Laatst gewijzigd door Dave. op wo 25 jan 2012, 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Welkee? De kinderen na de eerste drieling? Ik wil het wel doen hoor, ik heb ze laatst ook al opgeslagen, en ook al de vamps
Faal, ik zie nu dat ik de eerste drieling nog niet eens heb geupload.. Maar ze zullen er zo staan, in het 2e bericht op de 1e blz, behalve Kai, want die heb ik nog niet opgeslagen :3
Naja, op de uitwisseling doe ik eigenlijk niet, ik hou niet zo van die zooi met het startprogramma.. Nu zijn ze als sim files geupload, en je hoeft ze alleen maar in het met mapje SavedSims te plaatsen (het kan zijn dat je die nog moet aanmaken als je nooit een sim hebt opgeslagen..)
Héél erg bedankt, ik heb ze in SavedSims gezet, wist niet dat ik dat moest doen namelijk!
Ik heb er nu 10 Fehn's, behalve Kai, want die is niet te downloaden, maar héél erg bedankt! Ik vind ze super knap allemaal!
En ik kwam Lennie nog tegen, Gwen is niet de enige die geteisterd wordt door een Lennieplaag...
Hij stalkt mijn huis...
(hier staat hij voor mijn huis...)
(hierzo stond hij binnen, en heb ik de hond hem laten aanvallen...)
(zo zag hij erna uit... het kost 500 euro om hem te vernieuwen, en ik heb niet eens gevraagd om Lennie!)
(en hier denkt de creep even vrolijk in mijn huis te liggen slapen!)
Het lijkt trouwens net of hij lacht, maar dat komt door die baard van 'm...
IETS IN MIJ ZEGT DAT IK EEN TATTOO MOET NEMEN! WOECHEI!
Ik: Jij, een tattoo? Wat voor iets?
NIET ZO MOEILIJKE VRAGEN STELLEN, HOE MOET IK DAT NOU WEER WETEN!
Ik: ..
Goed, dus dit is de cafetaria..
Ik: Ewh, nee, dit is de schoonheidssalon..
SCHOONHEIDSSALON? IK ZEI TOCH CAFETARIA!
Ik: Je wilde toch een tattoo?
JA, DAAROM MOET IK NAAR DE CAFETARIA! DENK JE SERIEUS DAT HET HIER VEILIG IS? ZIE JE DIE KABOUTERS NIET?
Ik: Eh, nee, die zie ik niet, en bij de cafetaria hebben ze smurfenijs, dus is het daar ook niet bepaald veilig toch?
Tss, niemand begrijpt mij en mijn afschuwelijke problemen niet! IK WORD HIER GEWOON NIET BEGREPEN! WAT IS ER MIS MET IEDEREEN?!
Tattoozetmensje: Dus, wat word het?
Mmm, ik denk een tattoo!
Tattoozetmensje: .. Nee echt? *Sarcasme*
Echt waar! IK DACHT DAT HET PERSONEEL DAT WEL ZOU WETEN!
En hoe zie ik er uit? Geweldig als altijd natuurlijk! EN WAT IS ER MIS MET DAT TATTOOMENS?! IK KOM NAAR EEN TATTOËRDER OM EEN TATTOO TE KRIJGEN JA! IK WORD HIER NIET BEGREPEN, IK BEN TÉ GOED VOOR DEZE WERELD!
Ik: Zeker, zeker.. Eh, hij is eh.. Geweldig..
WAT?! LENNIE HEERST! NEE, LENNIE IS HET HOOFD VAN DAT TATTOOMENSJE BINNENGRDRONGEN EN HEEFT HAAR ERTOE GEDWONGEN OM ZO'N MISDAAD TE PLEGEN! NEE, GENADE, GENADE!
Ik: Tijd voor nog een bezoek aan de psycholoog? ..
VOOR DIE VROUW ÉN LENNIE WEL JA!
De Verjaardagen;
Lynnea is opgegroeid met de eigenschap Boekenwurm.
Valencia is opgegroeid met de eigenschap Charismatisch.
----------------------------------------------------------------
Yes, weer een update! Ik weet niet of ik weer vaak ga updaten, maar het is er in elk geval een! (:
En nog awesome foto's Dave! Ik ben vergeten te reageren, maar echt slecht dat Lennie zo gemeen is! o;