Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

721 berichten • Pagina 34 van 37

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 6! ~Hoofdstuk3!~

Bedankt allemaal! :knuffel
Ik ben benieuwd hoe jullie de volgende update zullen vinden, en ik vind het ook super leuk datj ullie ook wat vinden zegmaar, dus niet alleen leuke update ofzo, want dat maakt het lezen van de reactie's ook leuk voor mij ^-^
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 6! ~Hoofdstuk3!~

Lekker snel achter elkaar aan het update zeg ;o

~~~~~~

Hoofdstuk 4

Afbeelding

Mijn weeën kwamen vrij onverwacht, ik had boodschappen gedaan en wilde weer terug gaan toen iemand tegen me zei of het wel ging. Ik snapte het eerst niet, maar wat bleek dus dat ik "gelekt" had zo gezegd.

Afbeelding

Maar de pijnlijke bevalling was het waard. Ik heb een tweeling op de wereld gezet, een jongen en een meisje. Jake en Tyler. Mijn schatjes. Al geef ik eerlijk toe dat het zwaar werk is, dat het al moeilijk is als je een alleenstaande moeder bent wist ik wel, maar met 2 was het dubbel zo hard werken. De laatste nachten heb ik nauwelijks geslapen.

Afbeelding

Ik zucht zachtjes en kijk naar de tweeling. Ze kirren en maken schattige hand gebaartjes. Een glimlach krult over mijn lippen, je zou bijna vergeten dat hun vader een vampier is. Ik slik en begin gelijk te hoesten. Verkeerde keelgat. Als het hoesten gestopt is, stop ik mijn bord in de vaatwasser en neem Jake in mijn armen. 'Hallo schatje', zeg ik vrolijk. Jake begint te kirren en strekt zijn armpjes naar me uit. Stevig druk ik hem tegen me aan.

Afbeelding

De knuffel van mij en Jake wordt onderbroken door de deurbel. Ik neem Jake weer op mijn arm en loop naar de voordeur. Nog voordat ik de deur open doe verstijf ik. Nee, het kan niet. Maar helaas, de bekende haarkleur. De bekende bleke huid. Ik draai me snel om en zet Jake weer in zijn schommelstoeltje. Ik haal diep adem om mezelf te kalmeren en loop weer terug naar de voordeur.

Afbeelding

Ik geef Jonas geen kans om binnen te komen en val gelijk tegen hem uit. 'Rot op!', schreeuw ik. 'Ik wil je gezicht niet meer zien! Kan me niks schelen hoe het zit met "jouw gevoelens", de mijne vertellen me dat ik dit tegen jou moet zeggen. En je zal míjn kinderen nooit te zien krijgen Jonas!' Jonas kijkt me zo kalm aan dat er kippenvel over mijn armen loopt.

Afbeelding

Dan begint hij opeens te lachen, zomaar uit het niets. De woede die ik al in me had laait woedend op. 'Lucky, je bent niks veranderd', zegt hij, ik blijf hem boos aanstaren. 'Maar.. Waarom praat je met me? Waarom draaide je de deur niet op slot en belde de politie?' Jonas ogen keken me ernstig aan vanachter zijn zonnebril, ze leken erger te gloeien als normaal. Zou.. Zou hij dorst hebben? Ik slik. 'Ik doe je niks', zegt Jonas alsof hij mijn gedachte kan lezen. 'Dat zal ik dan nu maar doen hé? Het idee staat ons dus beide goed aan', en met die woorden draai ik me om en wil het trapje op lopen. Wil, maar Jonas grijpt mijn hand.

Afbeelding

Zijn ijskoude hand doet mij rillen en me omdraaien. Ik staar Jonas aan, niet in staat wat dan ook te doen. 'Oh, mijn lieve Lucky, je weet echt niet beter hé?', Jonas zucht en streelt mijn arm. Ik krijg het voor elkaar om mijn arm een klein beetje terug te trekken. Jonas schudt droevig zijn hoofd. 'Ik... Lucky, je weet niet hoe moeilijk ik het heb gehad toen ik bij je wegging, ik wilde niet, maar ik moest. Dat ik jou zwanger heb gemaakt hoort niet te kunnen, ik wist niet dat ik dat nog kon, en als ik het had geweten dan... Tja', Jonas valt stil. 'Had je niet met mij naar bed gegaan?', onderbreek ik hem boos. Jonas knikt en staart naar zijn schoenen. 'Verdomme Jonas!', schreeuw ik tegen hem. 'Had je dat dan niet kunnen zeggen, had op z'n minst iets gemeld. Verdomme! Je bent een klootzak!' Zodra de laatste zin over mijn lippen komt klap ik mijn mond dicht, ik had het niet moeten zeggen. Ik wil mijn mond open doen om mijn excuus aan te bieden, maar Jonas geeft me de kans niet.

Afbeelding

'Nee, Lucky, je hebt gelijk. Ik ben een klootzak, ik had je niet moeten verlaten. Maar daarom Lucky, daarom ben ik terug gekomen', Jonas kijkt op, zijn ogen haken zich brandend in de mijne. 'Lucky, wil je me nog een kans geven?'

~~~~~~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 6! ~Hoofdstuk4!~

^
Vraag het me niet, eerst liet ik Lucky watermeloenen eten, en toen kocht ik dat ze meerdere kinderen kreeg (tijdens haar zwangerschap dit allemaal) en toen liet ik haar appels eten omdat ik een jongen wilde... En toen kreeg ik een jongen en een meisje ;3

Bedankt beide :knuffel
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 6! ~Hoofdstuk4!~

Bedankt allemaal! :knuffel

De foto's zijn wat anders dan formaat, ik heb naar mijn vader geluisterd en de instellingen wat veranderd zodat het er ingame ook nog mooi uitziet.

~~~~~~

Hoofdstuk 5

Afbeelding

De mensen zouden me voor gek verklaren als ze wisten wat ik gedaan had, denk ik bij mezelf terwijl ik naar Jonas kijk. Ik heb Jonas terug genomen, ik was erachter gekomen dat er geen leven zonder hem mogelijk zou kunnen zijn en dat Jake en Tyler ook ouders nodig hadden, een vader vooral. En ik had mijn geliefde nodig. 'Ja je bent een schatje hé!', Jonas stem haalt me plots uit mijn gedachte en voor me zie ik Jonas met in zijn armen een kirrende Jake.

Afbeelding

Jonas sluit zijn ogen en drukt een kus op Jakes kleine wang, ik glimlach onbewust. 'Ik ben blij dat je er weer bent', zeg ik zachtjes. Jonas hoorde alles, het waren nu allemaal dingen waar ik aan moest wennen, maar het was fijn. Wat Jonas begreep me gewoon, ik hoefde hem niks uit te leggen. Jonas opent zijn ogen en kijkt me aan, zijn lippen trillen. 'En ik ben blij dat ik naar je toe bent gekomen', zegt hij zachtjes. Zijn gloeiende ogen kijken me aan en mijn hart maakt een sprong.

Afbeelding

Jonas zet Jake terug in de schommelstoel, waar hij gelijk in slaap valt. Zwijgend loopt hij naar me toe en legt zijn hand tegen mijn wang. Automatisch vouwt mijn hand om de zijne heen, en zo kijken we elkaar een tijdje aan. Jonas' ogen branden van verlangen en ik strijk het haar uit mijn nek. Heel voorzichtig trekt Jonas me naar hem toe en zoekt mijn zijn mond een geschikte ader in mijn nek. Met moeite houd ik mezelf tegen als de stekende pijn komt, maar zo snel als hij kwam was hij weg. Ik zucht en sluit mijn ogen, loomheid en liefde overspoelen me, en andere gevoelens. Jonas' gevoelens, zijn gedachten, alles. Maar het is haast te veel om te beseffen en voor ik het weet houd Jonas me in zijn armen.

~~~~~~

Sorry voor de korte update! Ik had toch wat minder plaatjes als verwacht :X
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 6! ~Hoofdstuk5!~

Mijn game valt uit als ik nu met de Jonshens spelen wil :X
Ik wil ze laten verhuizen naar een ander huis, maar het wil niet echt lukken. Is er iemand die dat voor mij wil doen? (Als het spel niet bij diegene dan uitvalt). Je moet wel Riverview tot je beschikking hebben, het boeit me niet echt of ze daarna meer of minder geld hebben, als ze maar verhuist zijn. Het hoeft alleen een willekeurig huis te zijn, daarna graag opslaan en de file uploaden en weer naar mij sturen dan graag. Het mag ook via Stadsbewerken, hoe je het doet boeit me niet, al is het een lege kavel.
Alvast bedankt! :knuffel
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 6! ~Hoofdstuk5!~

Met dank aan Loungefan werkt de familie weer, dankjewel namens mij en ook names de lezers van deze 10G! :knuffel

~~~~~~

Hoofdstuk 6

Afbeelding

Met een zucht kijk ik naar mijn ouder geworden gezicht. Ja, ik word echt oud. Maar nu zat er een positief ding aan. Jonas had een drankje gehaald bij het wetenschapslab, een soort proef drankje, een anti-vampirisme, zoals dat drankje heet. En het werkte! Jonas veranderde, hij werd weer mens. Maar nu schaam ik me ervoor. Voor Jonas, zijn leven gaat weer verder waar het bevroren was, toen hij net 23 was. En ik... Ik ben 40 geworden. Het.. Het was eigenlijk gewoon smerig. Maar Jonas dacht daar niet over, nee, hij hield van me als nooit te voren. We besloten te verhuizen naar een 4-gezinswoning, zodat we daar de rest van onze jaren konden strijken. Ik zucht eventjes.

Afbeelding

Ik draai me om en verlaat de toiletkamer en loop de keuken in, waar Jonas me in zijn armen neemt en me onder zoent. Ik lach en duw hem van me af. 'Je bent ook een rare hé?', zeg ik en glimlach. Jonas lippen trillen en hij streelt over mijn wang. Precies op dat moment loopt Tyler binnen met haar kin in de lucht. 'Excuseer mij', zegt ze. 'Maar wanneer word het eten opgediend?' Ik schiet in de lach en maak me los van Jonas. 'Ik begin er nu aan lieveling', zeg ik en druk een kus op haar voorhoofd. 'Mooizo', zegt ze.

Afbeelding

Als ik de ingrediënten uit de koelkast pak verschijnt Jake in zijn dino pak, ik onderdruk een giechel. Stilletjes gaat Jake achter Tyler staan. 'BWHAAAAAA', klinkt het opeens door de keuken. 'AAAH!!', gilt Tyler. 'Jake!', roept ze er boos achter aan. Jonas en ik beginnen te lachen. 'Kom', zegt Jonas en hij leidt Jake en Tyler de keuken uit. 'Wij gaan alvast aan tafel zitten.' Terwijl ik het eten klaarmaak zweven mijn gedachtes even weg.

Afbeelding

Ik pak alle borden en zet ze op de tafel. Jake en Tyler waren driftig aan het kibbelen over school. Ja, ik heb geluk.

~~~~~~

Poll al geopend voor de volgende stamhouder :D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: 10G Jonshen ~~ Generatie 6! ~Hoofdstuk5!~

Bedankt (:
Hihi, ik heb ook weer een zwak voor een mannelijke stamhouder, ook omdat dat veel anders is ;o
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie