11 januari 2011
Notitie vooraf: Dit speelt zich af in januari!
"“Ik veegde de hal bij de kluisjes ertussen. Ik had corvee. Als ik bij het einde van de hal kwam, stonden daar Arianne, ? en Jaden.
Arianne: ‘Jij bent toch Autumn?’
Ik: ‘Ja?’ *Zucht*
Arianne: *Giechelt* ‘Ken jij Jaden?’
Ik: ‘Ja, hoezo?’
Arianne: ‘Oja, jullie zitten bij elkaar in de klas. Jaden zegt dat hij je leuk vind.’
Ik: *Trek verbaasd gezicht*
Arianne: ‘Echt waar! Hij vindt je absoluut het einde!’
Jaden: *Staat schaapachtig te grijnzen*
Ik: *Trek nog raarder gezicht*
?: *Lacht*
Arianne: ‘Laat maar, je hebt corvee.’
Ik: *Gaat verder met vegen*
Ik vond het wel heel raar. Die meisjes hebben wel eens eerder tegen mij gepraat en toen dacht ik: GRRR! Ze deden nog al irritant toen en probeerden Nicole en mij voor gek te zetten. Was dit nou ook een van hun grappen of was dit echt? Misschien wel, anders had Jaden misschien protest gehad tegen hen.. Of ze hadden het van tevoren afgesproken.. We zien wel.. Als hij me echt leuk vind komt hij het waarschijnlijk wel zeggen. Misschien wel bij het schoolfeest ofzo. Nu ga ik slapen.
Liefs van Autumn
P.S. Als ik heel eerlijk ben vind ik Jaden eigenlijk de allerleukste jongen bij mij uit de klas. Maar ik ben niet verliefd!
[Zorgvuldig eronder geschreven in nette krullerige letters] 10-11-’11: Times are changing <3
Later bleek het een dikke grap. Ze hadden deze streek ook al uitgehaald bij Ravenna toen ze corvee had. Ik vond het wel jammer dat hij het niet meende.. Weet je waarom? Ik was wél verliefd, maar wilde dat niet toegeven en niet geloven. Ik was knetterverliefd op een van de pesters. Maar dat realiseerde ik pas in juni.
Lees verder..
Laatst gewijzigd door Krieltje op zo 05 aug 2012, 20:16, 2 keer totaal gewijzigd.