Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

114 berichten • Pagina 4 van 6

Gebruikersavatar
cynderxxx
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
474
Lid geworden op:
wo 13 jul 2011, 16:51

Re: 100 minimensjes update 18 op 11-01-18 pag. 6

@little devil, nou het gaat zo verder. v
-----------------------------------
up 19
Afbeelding
Vandaag werden Lara en Lotte alweer volwassen. Met pijn in mijn ogen keek ik hoe ze de kaarsjes uitbliezen en hun taart opeten. Dit hoort leuk te zijn maar dit betekend wel het afscheid tussen hun en mij.
Afbeelding
‘Dag schatje, ga je goed voor mama zorgen? Ze moet wel op tijd naar bed hoor.’ ‘Dada,’ zegt Flora terug.
Afbeelding
‘Doei mam, als je nog oppas nodig hebt bel je me maar hoor. Ik ga jou Flora en Luc vreselijk missen.’
Afbeelding
Daar gaan ze, twee jonge zelfstandige dames. Op zoek naar hun levensdoel.
Afbeelding
Eindelijk duik ik mijn bed in, ik ben kapot. Maar in slaap komen wil maar niet. Ik lig maar te piekeren. ‘Ik vind afscheid nemen van mijn kinderen helemaal niet leuk, misschien had de burgemeester gelijk. Die honderd kinderen zijn veel te veel, ik had een supermarktbaan moeten nemen.’
Afbeelding
Opeens hoor ik een geluid. ‘Wat was dat? Fijn nu praat ik tegen mijzelf.’ Gelijk sta ik op. ‘Luc en Flora!’
Afbeelding
Gelijk ren ik naar hun kamer, maar uit Luc’s bedje klinkt alleen wat zacht gesnurkt.
Afbeelding
En ook Flora licht lief in haar bedje te slapen.Afbeelding

Lara en Lotte zijn nu volwassen en gaan het huis uit, hun foto's staan bij de 2e post in dit topic.
Afbeelding
Gebruikersavatar
cynderxxx
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
474
Lid geworden op:
wo 13 jul 2011, 16:51

Re: 100 minimensjes update 19 op 11-01-19 pag. 7

up 20
Afbeelding
‘Volgens mij was dat geluid gewoon een zwerfkat buiten.’ Ik wil net weer in mijn bed duiken en dan. ‘Aaaaaaah, wat doet dat daar hier?! Streepjes truien zijn zo lelijk!’ ‘Ik ben een dief en ik wil je belangrijkste bezit hebben.’ zegt de streepjes vrouw. ‘La la laat Luc en Flora met rust barbaar ik ik waarschuw je.’ roep ik bibberend terug.
Afbeelding
Dan stormt er een politie agent de kamer binnen. ‘Haha nu heb ik je vuile dief!’ roept de agent en hij spring boven op de dief. Nu weet ik waarom er een beveiligingssysteem in mijn huis zit.
Afbeelding
‘Dat zal je leren, en nu de auto in,’ ‘Ik ga al, dit doe ik dus nooit meer.’
Afbeelding
Als de dief in de auto is gestapt komt hij nog even terug naar binnen. Ik dank u zeer meneer agent ik weet niet wat ik zonder u had moeten doen.’ ‘Ach het is gewoon mijn werk, en voor u doe ik het graag hoor.’
Afbeelding
Vanaf dit moment besluit ik de challenge door te zetten, ik zou dit echt niet kunnen missen.
--------------------------------
trouwens bedankt voor de reacties :wub

Laatst gewijzigd door cynderxxx op vr 20 jan 2012, 15:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
cynderxxx
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
474
Lid geworden op:
wo 13 jul 2011, 16:51

Re: 100 minimensjes update 20 op 11-01-20 pag. 7

up 21
Afbeelding ‘Eindelijk boek ik mijn vakantie, volgende week vrijdag wil ik gaan. Dan zijn de peuters jarig en kunnen Luc en Flora naar Danny en heb ik mijn welverdiende rust.’ -Ik wil graag een kamer reserveren voor aanstaande vrijdag voor één person in hotel l’amore. Vriendelijke groeten Claire.-
Afbeelding
Terwijl ik met Luc speel en Flora haar pop aan het opeten is bedenk ik me dat ik nog wat leuks met ze wil doen voor ze naar school moeten. ‘Luc, Flora zouden jullie het leuk vinden om naar het park te gaan?’ ‘Plark, me de sanbak?’ vraagt Luc. Zijn praten gaat echt vooruit de laatste tijd, Flora heeft er nogal moeite mee. Trots strijk ik over zijn bolletje. ‘Ja we gaan naar de zandbak.’
Afbeelding
Luc en Flora hebben de grootste lol in de zandbak. ‘Fora kij vlinner.’ zegt Luc en zijn handje wijst naar een kleurige vlinder die boven hen rondjes vliegt. ‘Vinne mooi.’ zegt ze terug. Ik weet niet of ze vlinder mooi of vind mooi zegt. Maar ze heeft nog een weekje om te leren praten.
Afbeelding
Ik hou van uitzicht, over een mooie rivier. Een stukje uitzicht, dat doet mij zoveel plezier,’ zing ik zachtjes op de melodie van Ik hou van Simland.
Afbeelding
Het wordt al laat en ik krijg ook behoorlijk trek. Ik bedenk dat we maar eens naar huis moeten gaan. Het zal lang duren voor de broekjes van Luc en Flora weer zandvrij zijn. ‘Waarom houden ze toch zoveel van de zandbak, dat is zoveel werk.’
Afbeelding
‘Kom Flora we gaan, waar is Luc?’ ‘San speel’ zegt ze lachend en gooit een handje zand naar me. ‘Nee je snapt me niet, waar is Luc?’ Ze kijkt me niet begrijpend aan. ‘Waarom kan jij nou niet praten stom kind, ik moet weten waar Luc is. Luc, kom eens bij mama!’ Maar er komt geen geluid uit de buurt en ook waggelt er geen klein kindje naar me toe.
Afbeelding
Het wordt alsmaar later en later, en Luc is nergens te bekennen. Ik wil net de moed opgeven maar dan komt er een meisje aanlopen. ‘Mevrouw kan ik wat voor u doen u doet zo paniekerig.’ zegt ze. ‘Heb jij mijn zoontje gezien? Lijkt op dat meisje in de zandbak, wit T-shirtje en een blauwe broek.’ ‘Nee sorry alleen dat meisje, het spijt me.’ zegt ze terug. ‘Weet je het zeker? Ik ben zo bang dat er iets met hem is gebeurt.’
Afbeelding
Dan loopt Flora naar de bosjes. ‘Nee, meis daar is niks, kom maar hier straks krijg je nog au door al die scherpe takken.’ ‘Lu, lu,’ zegt ze. en loopt stug door naar de bosjes. ‘Flora kom als de donder hierheen, straks ben ik jouw ook nog kwijt.’ Dan zie ik een hoopje haar in de bosjes. ‘Bloem is mooi,’ zegt een jongensstemmetje. ‘Luc!’ roep ik. ‘Mamma!’ roept hij terug, ‘kijk mooie bloem.’
Afbeelding
Ik ren naar hem toe pak hem op en gooi hem hoog in de lucht. ‘Lieverd ik ben zo blij dat ik je gevonden heb. Wil jij mij nooit meer zo laten schrikken. Bij mama blijven en niet weglopen.’
Afbeelding
Die nacht sliep ik in Lara’s oude bed. Ik durfde ze niet alleen te laten. Eerst die inbreker en toen Luc weg. Het leek wel alsof iemand mijn kinderen af wilde pakken. Maar wie?
Afbeelding
Gebruikersavatar
cynderxxx
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
474
Lid geworden op:
wo 13 jul 2011, 16:51

Re: 100 minimensjes update 21 op 11-01-23 pag. 8

up 22
Afbeelding
‘WEEEEEEEEH, FEEEES, MAAAAAAMAAAAAAAAA!’
Afbeelding
‘Nou niet meer huilen meisje, sssst stil maar hoor. Mama wil niet niet dat je huilt op je verjaardag. Wil je je flesje?’ Ik verbaas me hoeveel geluid er uit zo’n klein mondje kan komen. Ik til haar op en geef haar een flesje vol met warme melk. Dan is ze stil, ik verbaas me hoe melk haar zo stil kan krijgen.
Afbeelding
Dan maken we ons klaar voor de verjaardag. Bijna iedereen die we kennen is er, en met zijn neus vooraan Barrington. Hij wil dolgraag zien hoe zijn kinderen opgroeien.
Afbeelding
En ik denk dat er binnenkort nog meer feestjes komen, maar helaas moet ik nu wel mijn vakantie verzetten.
Afbeelding
Luc is opgegroeid met de eigenschap kattenliefhebber
Afbeelding
Flora is opgegroeid met de eigenschap milieuvriendelijk
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie