Ja, dat denk ik ook, maar weet het niet zeker, want ik wil levensduur kort doen en dan ook heel veel generaties maken. Maar ik wil niet dat de rest van mijn spellen dan ook kort zijn...
@Marit; Nee, dan zet je verouderen meteen bij alle saves uit, want opties gaat natuurlijk niet per saves, maar per geinstalleerde game
Voor de rest dankje allemaal!
Wanneer er een update komt weet ik niet, want ik heb zelf ook vakantie en wil ook niet de hele tijd update's moeten maken.. Als ik zin heb zie je er wel een verschijnen..
Ik: Waar ga je naar toe?
BROEM BROEM.. Ik weet het eigenlijk niet.. BROEM..
Uhm, ik ga maar hierheen denk ik.. Ze hebben roze buitenverlichting, er zijn vast geen smurfen binnen!
Ik: ..
HGIFUGDLUFGUDFVSDUJHFVKWE!
Ik: Nou, er zijn inderdaad geen smurfen binnen..
MAAR ZE ZIJN ER WEL GEWEEST! TRAUMA, TRAUMA!
EN DIE LUCHT HIER! WE GAAN ALLEMAAL DOOD! IK RUIK.. IK RUIK BLAUWE WATERVASTE VERF! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! HET MAAKT NIET MEER UIT, WE ZIJN VERDOEMD! BLAUWE WATERVASTE VERF IS VERDOEMD! WE MOETEN VLUCHTEN! WE MOETEN VLUHCTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!
JIJ! JE BENT VERDOEMD! ZE HEBBEN JE BLAUWE KLEREN AANGETROKKEN EN EN EN.. EN.. HAAL DIE..
HAAL DIE VERF VAN JE GEZICHT! JA, DIE BLAUWE WATERVASTE VERF! En trek die kleren uit, roze kán nooit gecombineerd worden met blauw, dat is een zonde.. HAHA, JE GAAT GEWOON NAAR HEL! Pardon, eh.. Haal die verf er nou maar af..
REN VOOR JE LEVEN! ZE ZIJN MEEGEKOMEN UIT RIVERVIEW! MET DIE STALKENDE IJSCOWAGEN MET DIE LENNIE STICKER! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! KOOP ALLEMAAL KOEKJES EN ER ZAL VREDE HEERSEN!
En nu.. Moet ik gaan slapen..
...
De verjaardagen:
Kai is opgegroeid met de eigenschap Kinderachtig
Kristen is opgegroeid met de eigenschap Paardenliefhebber