Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

De beste teletubbie is;

Tinkiewinkie
1
4%
Dipsy
6
25%
Lala
0
Geen stemmen
Po
8
33%
Regenboogtubbie
9
38%
Totaal aantal stemmen: 24

701 berichten • Pagina 29 van 36

Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: Gwen's 100 kleine hooligans ~ Hoofdstuk 19 {27/12/11}

@Marit; Nee, dan zet je verouderen meteen bij alle saves uit, want opties gaat natuurlijk niet per saves, maar per geinstalleerde game :)

Voor de rest dankje allemaal! :)
Wanneer er een update komt weet ik niet, want ik heb zelf ook vakantie en wil ook niet de hele tijd update's moeten maken.. Als ik zin heb zie je er wel een verschijnen..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: Gwen's 100 kleine hooligans ~ Hoofdstuk 19 {27/12/11}

Afbeelding

Afbeelding
Ik: Waar ga je naar toe?
BROEM BROEM.. Ik weet het eigenlijk niet.. BROEM..

Afbeelding
Uhm, ik ga maar hierheen denk ik.. Ze hebben roze buitenverlichting, er zijn vast geen smurfen binnen!
Ik: ..

Afbeelding
HGIFUGDLUFGUDFVSDUJHFVKWE!
Ik: Nou, er zijn inderdaad geen smurfen binnen..
MAAR ZE ZIJN ER WEL GEWEEST! TRAUMA, TRAUMA!

Afbeelding
EN DIE LUCHT HIER! WE GAAN ALLEMAAL DOOD! IK RUIK.. IK RUIK BLAUWE WATERVASTE VERF! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! HET MAAKT NIET MEER UIT, WE ZIJN VERDOEMD! BLAUWE WATERVASTE VERF IS VERDOEMD! WE MOETEN VLUCHTEN! WE MOETEN VLUHCTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!

Afbeelding
JIJ! JE BENT VERDOEMD! ZE HEBBEN JE BLAUWE KLEREN AANGETROKKEN EN EN EN.. EN.. HAAL DIE..

Afbeelding
HAAL DIE VERF VAN JE GEZICHT! JA, DIE BLAUWE WATERVASTE VERF! En trek die kleren uit, roze kán nooit gecombineerd worden met blauw, dat is een zonde.. HAHA, JE GAAT GEWOON NAAR HEL! Pardon, eh.. Haal die verf er nou maar af..

Afbeelding
REN VOOR JE LEVEN! ZE ZIJN MEEGEKOMEN UIT RIVERVIEW! MET DIE STALKENDE IJSCOWAGEN MET DIE LENNIE STICKER! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! KOOP ALLEMAAL KOEKJES EN ER ZAL VREDE HEERSEN!

Afbeelding
En nu.. Moet ik gaan slapen..

Afbeelding
...

De verjaardagen:
Afbeelding
Kai is opgegroeid met de eigenschap Kinderachtig

Afbeelding
Kristen is opgegroeid met de eigenschap Paardenliefhebber

Afbeelding
Kyle is opgegroeid met de eigenschap Dramatisch
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie