Ten eerste heb ik nu sinds 2 dagen een paar bugs in mijn spel die een beetje hinderlijk zijn, maar ja, het is niet zo heel erg.. Dat zorgt er dus wel voor dat het soms wat hinderlijker is om te spelen, maar oke.
Ten tweede heb ik een systeem bedacht voor de updates. Ik doe eerst het 'verhaal' zeg maar, dus wat Gwen meemaakt, eventuele baby/vader updates, en op het einde van een update doe ik elke keer de verjaardag van de kinderen/van het kind. Soms zal er maybe nog wel een update tussen zitten, maar ja, anders blijf ik eeuwig bezig met die kinderen
Dat ze elke keer aan het einde van een update opgroeien betekent hopelijk ook wel dat ik de kinderen in de update kan verwerken, maar dat weet ik niet. Naja, het gaat in elk geval over Gwen's avonturen he
Ten derde staat er een verrassing op de planning :3
Ik hoop vandaag een update te kunnen plaatsen waarin die bekend wordt gemaakt, dus gelieve niet te zeggen wat de verrassing is (dat laatste is een bericht voor mensen die Marlindje Linniepinnieknuffelbeer Gwenny Monster heten :3)
Nouu, als je bugs hebt, kan je altijd bij mijn geweldige computerbrein aankloppem ( a)
Naja, als je graag wilt dat je computer naar de moeren gaat
En ik was wel heel even bang dat je ging stoppen ;o Gelukkig was dat niet zo.
Dat systeem snap ik niet helemaal, maar ik hoef het alleen te lezen, niet te schrijven, gelukkig :3
En als laatste, ik hou echt mijn mond, ik beloof het ^^
Ik wil nog wel wat langer leven namenlijk :3
Oh ja, nog even ter verduidelijking: Gwenny is awesome, de Shadows zijn nog awesome'erig ondanks dat Joey half doodgaat net als Lullaby, Alice is great en.. Je verdient DB van de maand echt c:
Ik: Eh.. Gwen, wat doen we in Bridgeport?
In een van mijn visioenen heb ik doorgekregen dat ik uit Riverview moest vluchten voor een banaanman die Lennie zou helpen om het koekje van de eenhoorn te wreken!
Ik: Oh.. aha..
Oh mijn god! De heilige eenhoorn is genadig geweest! HALLESIMLUJA!
Ik: Wat heb jij nou weer?
DANK U HEILIGE EENHOORN! OMG OMG OMG!
Ik: Oh.. Ik wist niet eens dat je zoveel geld had..?
Nee, ik eigenlijk ook niet.. MAAR BOEIE! HO BAM! VILLA GWENNY!
Ik: Maar weetje.. Ook al woon je nu hier, je moet nog wel kinderen krijgen..
Oh.. Eh.. Juist.. Weetje, ik bel sinaasappelman wel! BETER DAN DIE BANANENMAN WAARMEE LENNIE OMGAAT!
Ja hallo!
(..)
Nee, nee! Je spreekt niet met de heilige eenhoorn! Oh nee, ook niet met Lennie! Heb je trouwens die bananenman gezien?
(..)
Achja, we krijgen hem nog wel, klein sinaasappeltje van me!
(..)
JE WEET NIET MET JE SPREEKT ZEG JE? TSS! Je spreekt met Gwen Fehn, de beroemde..
(..)
Ja, ja! HOEZO KEN JE MET NIET?
(..)
Oooh, gelukkig! Maar ik wilde even vragen of je langs wilde komen! Ik moet namelijk nog 95 baby's krijgen, en tja.. ik wil natuurlijk geen kind met Alan Stanley, dus daarom moet je even komen zodat ik zwanger kan worden!
(..)
Ja, gezellig! Nou, tot zo he!
Zo schatje, zullen we dan maar naar boven gaan?
Ik: Heel subtiel, heel subtiel -__-
Oh, er is file! Nou, dan moeten we maar hier blijven he! EN JIJ GAAT WEG!
Mandarin: Ik?
Nee, schatje, niet jij. Ik had het tegen iemand anders.
Mandarin: Wij zijn de enigen hier?
Weet ik schatje, dat zei ik toch!
JONGE, GA WEG!
Ik: He, wat?
ARR, LAAT OOK MAAR!
De verjaardagen:
Zeke is opgegroeid met de eigenschap Dapper
Zoe is opgegroeid met de eigenschap Makkelijk onder de indruk