Update 3.2
------------

Ik kon het niet langer aan zien, dus ik belde de dokter. Die verwees ons door naar het ziekenhuis. Daar zouden ze wat testjes doen.

In het ziekenhuis werden we geholpen door een oudere dame met heel blond haar en felle make-up. Blijkbaar dacht ze dat ze nog twintig was...

'Hallo, hoe kan ik u helpen?' vroeg de receptioniste, terwijl ze een of ander tijdschrift verhaal las. 'Nou, ik heb een afspraak om-' begon ik, 'Ja, daar kun je wachten.' Ze wees naar een deur met stoelen ernaast.

Ik keek haar eerst een beetje verbaasd aan. 'Ga nou maar, de dokter komt zo.' snauwde de vrouw. Wauw, geweldige service, dacht ik terwijl ik in een stoel plofte.

'Goedemiddag, familie d'Armoire!' zei een verpleegster. Ze zag er vriendelijk uit. We stonden op. De verpleegster glimlachte. 'Isabella, kom maar binnen. De dokter wacht al op jullie.'

'Goedemiddag. Welkom, Sterre d'Armoire toch? En de kleine jongen is Jake toch?' De dokter lachte naar ons. Hij was al aardig oud. 'Wees niet bang, we doen alleen wat kleine testjes.'

Ik plofte in een stoel. Ik zag hoe ze allerlei testjes deden bij Jake. Als het maar goed ging...

'Zo, goed gedaan jongen!' Jake keek wat verlegen naar de dokter.

'Mevrouw d'Armoire, over een week krijgt u de uitslag van de testen. Prettige dag verder en tot ziens!' 'Dag!' zei ik beleefd. 'Kom je, Jake?'