Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

110 berichten • Pagina 3 van 6

Monstermummie
Oplichter Oplichter

Re: My Inner Beauty - Update 3.1 online!

Update 3.2
------------
Afbeelding
Ik kon het niet langer aan zien, dus ik belde de dokter. Die verwees ons door naar het ziekenhuis. Daar zouden ze wat testjes doen.

Afbeelding
In het ziekenhuis werden we geholpen door een oudere dame met heel blond haar en felle make-up. Blijkbaar dacht ze dat ze nog twintig was...

Afbeelding
'Hallo, hoe kan ik u helpen?' vroeg de receptioniste, terwijl ze een of ander tijdschrift verhaal las. 'Nou, ik heb een afspraak om-' begon ik, 'Ja, daar kun je wachten.' Ze wees naar een deur met stoelen ernaast.

Afbeelding
Ik keek haar eerst een beetje verbaasd aan. 'Ga nou maar, de dokter komt zo.' snauwde de vrouw. Wauw, geweldige service, dacht ik terwijl ik in een stoel plofte.

Afbeelding
'Goedemiddag, familie d'Armoire!' zei een verpleegster. Ze zag er vriendelijk uit. We stonden op. De verpleegster glimlachte. 'Isabella, kom maar binnen. De dokter wacht al op jullie.'

Afbeelding
'Goedemiddag. Welkom, Sterre d'Armoire toch? En de kleine jongen is Jake toch?' De dokter lachte naar ons. Hij was al aardig oud. 'Wees niet bang, we doen alleen wat kleine testjes.'

Afbeelding
Ik plofte in een stoel. Ik zag hoe ze allerlei testjes deden bij Jake. Als het maar goed ging...

Afbeelding
'Zo, goed gedaan jongen!' Jake keek wat verlegen naar de dokter.

Afbeelding
'Mevrouw d'Armoire, over een week krijgt u de uitslag van de testen. Prettige dag verder en tot ziens!' 'Dag!' zei ik beleefd. 'Kom je, Jake?'
Monstermummie
Oplichter Oplichter

Re: My Inner Beauty - Update 3.2 online!

Update 3.3
--------------
Afbeelding
Rekeningen, brief van Tessa, rekening, BRIEF VAN ZIEKENHUIS! Ik maakte hem meteen open.

Afbeelding
De glimlach van net veranderde in een emotieloze blik. De woorden die ik las deden pijn.

Afbeelding
'Jake,' begon ik voorzichtig, 'We hebben de uitslag...van het ziekenhuis...' 'En? En? En?' riep hij opgewonden.

Afbeelding
Toen het stil bleef, keek hij me angstig aan. 'Mama?' 'Sorry, Jake. Hier is de brief, lees het maar.' Ik overhandigde hem de brief.

Afbeelding
'Mama? Wat bedoelen ze nou met al die dure woorden?' vroeg Jake. Ik lachte. Gewoon een klein lachje, om Jake. Mijn lieve Jake. 'Lieverd, je hebt dezelfde gezichtsaandoening als ik, maar dan minder heftig. Er staat ook dat dit nog 2 generaties blijft. Verder heb je heumevalagria, dat is een ziekte waarbij je vaak humeurig bent en soms wat agressief over kan komen.' vertelde ik met een brok in mijn keel. Mijn lieve kind had een of andere vreemde ziekte die alles zou veranderen.

Afbeelding
Ik gaf hem een knuffel. 'Wees maar niet bang Jake, het komt goed. Mama is er altijd voor je.' zei ik snikkend.

Tsjaa, hadden jullie dit verwacht? @franniewee: Haha ja dat klopt xD

Laatst gewijzigd door Monstermummie op zo 11 dec 2011, 13:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Monstermummie
Oplichter Oplichter

Re: My Inner Beauty - Update 3.3 online!

Update 4.1: Alles komt op zijn pootjes terecht
--------------------------------------------------
Afbeelding
Jake groeide op tot tiener. Hij had zijn eigen stijl en nog steeds weinig vrienden. Thuis was hij niet heel sociaal en vaak humeurig, maar dat komt door zijn ziekte. Toch was hij nooit gemeen tegen mij. Op school ging dat wel anders. Jake was ook aardig rebels en haalde vaak grappen uit.

Afbeelding
Ik kon ze meestal waarderen, maar van deze werd ik minder enthousiast. Gelukkig hoefde ik niet vaak boos op Jake te zijn; hij hield zich wel gewoon aan alle regels.

Afbeelding
Alhoewel, sinds de komst van het nieuwe meisje in de buurt - Finny Imming - was hij later dan normaal. Ze werden goede vrienden en ik denk dat er wel wat meer tussen die twee speelt...

Afbeelding
Ze waren de laatste tijd erg vaak samen. Vooral de voortuinen waren populair, vraag me niet waarom!

Afbeelding
Afbeelding
Uiteindelijk werden ze steeds closer en kregen ze zelfs verkering! Zo schattig. Al vind Jake het niet leuk als ik dat zeg.

Afbeelding
Ja, Jake had eindelijk iemand behalve zijn moeder en die ene vriend op zijn school gevonden. En ik? Ik vond het niet erg. Ik was er juist blij om. En die moeder - Nessa Imming - is een gezellige dame. Dus ja, ik kan alleen maar zeggen: Hup Jake!
franniewee
Mest analist Mest analist

Re: My Inner Beauty - Update 4.1 online!

En volgens mij is je sig ook te breed (heb er gisteren nl. nog mee zitten prutsen) Nou ja, ben geen moderator. Maar Dave heeft gelijk.
On topic: ik vind het jammer dat je de consequenties van zijn ziekte mbt relaties in zijn jeugd zo weinig hebt uitgediept. Nu vlieg je er wel heel snel overheen. Verder: interessant thema.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie