Mijn oprechte excuses aan alle Stanley-haters... Helaba! Die zijn er niet!
Maar ik kan het niet laten om nog een update te plaatsen... Allemaal lezen hoor!
Alan Stanley's reisdagboek deel 11 12-11
Dit heb ik nu werkelijk nooit meegemaakt. En nu moet je toch wel zeggen dat ik een spannend leven heb. Ik zit hier een meter boven de grond te zweven - ik heb hoogtevrees! - en plots kleurt die zee en al rood (die Egyptenaar hebben de Bijbel te veel gelezen vrees ik) en die lucht geel!
How, joh, het is nog niet gedaan...?!
Amai, mijne frak*! Oei, nu ik eraan denk, diezelfde frak heb ik op het vliegtuig laten liggen...
Ooh, die poort gaat open! Ik zal eens gaan kijken...
Oh nee, weer vuur! Wie is hier met mijn voeten aan het spelen? Weer vuur? Amai, origineel hoor! Maar goed, ik heb er al voor hetere gestaan... Au! Nee, deze is minstens even heet...!
Eigenlijk ben ik toch wel een held. Een superheld. Een onverschrokken, dappere superheld. Niemand maakt mij bang. Met mijn verbluffende charisma schaak ik elke vrouw. Als ik dat zou willen. Bovendien ben ik AAAAAAAAAAAAAAAAAHHH! EEN MUMMIE! EEN MONSTERMUMMIE!
Of nee het zijn maar beelden... Verder op zoek... Naar wat eigenlijk? Wat zoek ik? Een soort amulet? Een beeld? Een regering?
He, dat lijkt mij een geheime doorgang....
O my Gloep! Is het een vliegtuig, is het een vogel, nee dat is het niet?! Het is Mega... Euh een beeld van Anubis dat ik in deze tombe zie!
Alan Stanley's reisdagboek deel 13... AAAH! 13! Ongeluksgetal! Rustig, maar, Alan....13-11
Ze zouden er eigenlijk eens een onderzoek naar moeten doen, naar de drang van het in kleermakerszit gaan zitten. Want dat is nu werkelijk ongelooflijk. Ik zit hier weer, en ga voor de tweede keer in nog geen uur tijd van de grond. Excuseer voor het mogelijk dubbelzinnig opnemen van deze uitspraak. Voila, het is weer van dat.
Ha, eigelijk nog geen slecht gevoel... Ze zouden dat moeten introduceren in een kuuroord... Met een knappe masseuse uiteraard...
'ALAN....'
"Woehaaa! Wie is dat?!"
'MIJN NAAM IS ANUBIS. NIET GOED OPGELET TIJDENS DE LESSEN GESCHIEDENIS, ALAN?'
"Jawel, Jahwe euh... Hades euh... Adolf euh... Anubis!"
'AANHOOR MIJ. GIJ ZULT GENEZEN ZIJN VAN DIE MUMMIE. DOCH EERST ZULT GIJ DE KABOUTER-PLOPDANS MOETEN DANSEN.'
"????"
"NEE,NEE! GRAPJE! GA EN STOOT U GEEN TWEEMAAL AAN DEZELFDE STEEN."
Ik denk na over de laatste woorden van Anubis. Denkt die soms dat ik een ezel ben? Afijn, ik voel me al veel beter...
Nog gauw enkele dingen weggrabbelen en dan weg van hier! Terug naar Bridgeport!
- Verslag van het huwelijk Alan Stanley - Emmy Starr -
'Ben je er klaar voor zoetje?'
'Zo klaar als een klontje.'
'Ik moet eventjes de gastenlijst nog gaan checken Alantje van me.'
'Ik ook van jou, schatje...'