Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

40 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Wraak - Hoofdstuk 2 (07-05)

Bedankt allemaal!
@Deetui: Ik zag het ja, heb het verandert.
@Dave: Als het goed is.. Moet dat al duidelijk zijn, volgens mij.. :$
Edit:
Oh, dat is dus nog niet duidelijk. Nou, dat merk je dan in de volgende update. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Wraak - Hoofdstuk 2 (07-05)

Hoofdstuk 3
Afbeelding
"Is dit het bos waar we moeten zijn?" vraagt David verbaasd. Ik snap zijn verbazing. Dit bos ziet er uit als een heel levendig en groen park, waar zelfs paden doorheen lopen.
"Ik denk het wel. Die agent zou ons toch niet de verkeerde kant op sturen?"
"Je weet het maar nooit. Die mensen hier bevallen me niet," beaamt David. Hij kijkt om zich heen en ik zie dat hij de indrukken probeert te verwerken.

Afbeelding
"Ik heb het gevoel dat we er bijna zijn," merkt hij op na een lange stilte. David is een echt gevoelsmens. Terwijl ik meer op de feiten af ga. Een stukje verderop zie ik riet omhoog steken. Dan moet dat wel de vijver zijn die we zoeken.
"Je hebt gelijk, David. Recht voor je," zeg ik. Ik werp een blik op zijn en zie dat David trots glimlacht. Ik schud mijn hoofd en concentreer me weer op de vloer. Er moeten toch wel ergens voetstappen zijn?

Afbeelding
Als we de vijver naderen wordt de brok in mijn keel steeds groter. Ik merk dat we steeds langzamer gaan lopen. Zijn we hier wel klaar voor? Kunnen we het wel aan om de plek te bezoeken waar onze broer een week geleden in de vijver is gegooid? Bemoedigend sla ik even een arm om David heen.
"Weet je zeker dat je dit wilt zien?", vraag ik bezorgd. Zijn gezicht lijkt steeds witter te worden. Hij slikt en knikt dan traag. "Laten we dan gaan kijken."

Afbeelding
Het ziet eruit als een normale vijver waar vrolijke visjes in zwemmen, maar een beangstigend gevoel bestijgt me. Hier heeft mijn broer in gelegen. Hij moet vreselijk in paniek zijn geweest. Zijn vrees voor water was heel groot, onder de douche staan vond hij al gevaarlijk. Ik zie het even voor me hoe hij in het water ligt te spartelen als klein kind tijdens zijn eerste (en laatste) zwemles, maar schud die gedachte van me af. Daarvoor zijn we hier niet.

Afbeelding
Ik inspecteer de vijver op verse voetstappen. Die zijn makkelijk te vinden. Het lichaam van Michael hebben ze tenslotte ook hier op moeten halen. In totaal zie ik vijf verschillende voetafdrukken. De agenten waren met z'n tweeën, dat weet ik zeker. De derde moeten dan van Michael zijn en de overige twee paar moeten dan van de moordenaars zijn geweest. Dus ze waren met zijn tweeën en niet alleen.

Afbeelding
"Het klopt niet," zegt David opeens. Geschrokken kijk ik op naar David. Hij staat met zijn handen in zijn zij en heeft zijn ogen gesloten.
"Wat klopt niet?", vraag ik.
"Hij is hier niet vermoord. Ik voel het."
"Maar dat moet wel, hij is hier gevonden!"
"Nee! Dat is hij niet!", roept David plotseling kwaad. Ik doe een stap achteruit en weet me nog net overeind te houden.

Afbeelding
"Maar.. Hoe is hij dan vermoord? Waar dan? Wat voel je, dat je dat weet?"
"Ik voel hier geen slechte energie. Niet zo slecht als moord. We moeten de omgeving afzoeken."
"Weet je dat zeker?", ik pak mijn fotocamera en maak nog een paar foto's van de vijver. David is vastberaden nu te vertrekken en als hij kwaad is, kan je hem maar beter gehoorzamen. Het zal niet de eerste keer zijn dat er klappen worden uitgedeeld.

Afbeelding
Ik doe nog een laatste rondje om de vijver. Een opmerkzaam spoor van gras dat plat geveegd lijkt te zijn, trekt mijn aandacht.
"Ik denk dat je gelijk hebt, David," zeg ik zacht.

Writers Note
Eindelijk dan weer een update. Net zoals bij de Vissers heeft het lang geduurd, maar hier is hij dan: Hoofdstuk drie! Nu moet er toch wel weer wat meer duidelijk zijn. Maar nog lang niet alles is bekend! ;)

v Dankje! Ik heb nog een week vakantie hoor! >:]

Laatst gewijzigd door Anna op zo 26 aug 2012, 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie