• De spelling wordt zo meteen aangepast, zal er op letten. Ik had er eerlijk al gezegd al mijn twijfels over (ik moet maar een aantal test lezers regelen voor de zekerheid).
• 'Authors Note' is een persoonlijke voorkeur om info over de screenshot en wat dan ook met betrekking tot het verhaal er bij kwijt te kunnen in dezelfde post terwijl dit wel duidelijk gescheiden is.
• Ik bewerk de foto's ja, in Photoshop CS5. Ik maak ze scherper om te beginnen, verklein ze daarna (originele maat is namelijk; 1440 x 896 en bij mijn vriend zelfs 1920 x 1080 pixels) kopieer de screenshot twee keer, zet de bovenste laag op 'darken' en de middelste of 'soft light' en op die laag word een filter (gaussian blur) toegepast en ze zijn klaar (nou ja meestal, soms worden ze nog iets belicht als ze te donker zijn) voor de save en om online te gaan~! Ik kon mocht er interesse in zijn om het te vergelijken ook wel een onbewerkte screen uploaden voor vergelijking materiaal.
• En wat betreft de downloads.. het valt eigenlijk (vind ik dan) wel mee. Mijn computer kan er namelijk heel slecht tegen en dus hou ik ze er zoveel mogelijk uit. Ik heb wel alles van de store (en EA special promo spul) erin zitten omdat dit zonder problemen gaat. Na de peuter fase is het al een heel stuk minder, gezien het met name peuter spul is wat ik heb gedownload.
Zodra ik hier volledig mee klaar ben gaan ze er ook allemaal weer uit namelijk, op een paar na dan; mijn mods waar ik gewoon niet zonder kan.
Bedankt voor de complimentjes en wat niet~ straks de tekst voor het volgende hoofdstuk over typen zodat het tenminste digitaal is en daarna Sims maar weer eens in gaan (hihi alsof ik niks anders te doen heb).