In H4 komt pas de echte spanning! ;D
H3 is een beetje gebazeerd op H2.
Misschien komt deze week het eerste deel van H3 online.
Sorry dat het allemaal zo lang duurt, dat komt door school.
Jullie kennen het probleem
'Je bent de allerliefste van de hele wereld!' Schreeuwde Johnny uit van blijdschap. Johnny liep naar de keuken en pakte eten ui de koelkast. 'Johnny ik ga even weg voor wat boodschappen!' Zei Jennifer. 'Okè, tot zo!' Reageerde Johnny terug. Even later als Jennifer de deur uit was begon Johnny te denken voor een cadeau voor Jennifer. 'Hmmm, ze zeurt altijd voor een leuk huis in het open land...' Dacht Johnny. 'Of zal ik haar een iPhone geven?'. Johnny liep naar het raam en staarde naar buiten. Hij keek naar beneden en zag wat hij moest geven aan Jennifer.
Johnny pakte zijn sleutels van het rek en rende naar buiten naar de auto. Hij stapte er in en reed als een maniak naar de winkel. Hij liep naar binnen en had gelijk gezien wat hij wilde geven aan Jennifer. Hij liep naar de eigenaar van de winkel en zei 'Doe mij die maar!'. Johnny wees naar de hond in het kooitje in de hoek. Het was een mooi klein hondje met veel haar. De eigenaar van de winkel liep naar het hondje en pakte hem er uit. 'Wilt u er gelijk een honden kooi bij hebben?' Vroeg de eigenaar van de winkel. 'Ja, ik moet nog ergens anders heen dus dat is wel makkelijk zo'n honden kooi' Antwoorde Johnny.
Johnny liep naar zijn auto en ging naar een andere winkel. Op het bordje boven de winkel stond in mooie blauwe en roze letters 'Kinder winkel'. Johnny dacht bij zichzelf 'Moet ik hier nou echt aan beginnen?'. 'Ja!' Zei hij hard op! Hij liep de winkel in en begon rond te kijken. 'Nee niet een fiets of een pop dat is veel te duidelijk van wat ik wil!'. Johnny liep nog even door in de winkel en vroeg aan de balie of ze niet iets speciaals hadden. 'Ja, dat hebben we wel' zei ze. 'Kom maar mee' zei ze. Johnny volgde de vrouw naar de andere showroom. 'Dit ding word eigenlijk nog niet verkocht, maar voor u maak ik een uitzondering!'. Johnny was helemaal blij. 'Hoe veel kost het?' Vroeg Johnny. '3,000 Euro.' Antwoorde ze. 'Oké dan' Johnny liep met de vrouw mee naar de kassa en rekende het top cadeau af. 'Ow ze zal hier zo blij mee zijn!'
Johnny pakt het autootje vast en legt hem op de achterbank bij de hond neer. Als Johnny naar huis toe rijd ziet hij dat Jennifer nog niet thuis is. Want haar auto staat nog steeds bij de supermarkt. Johnny gaf gaf gas en reed zo snel als maar kan naar huis. Eenmaal aangekomen gaat hij naar boven met de auto in zijn linker hand en de honden kooi in zijn rechter hand. Hij liep naar het kamertje en zette de spullen er in. Net als de spullen stonden kwam Jennifer het huis in lopen. 'Schat, ik heb iets voor je' zei Johnny. Hij liep naar het kamertje en pakte de hond op en gaf hem aan Jennifer. 'o mijn god! Hij is zo lief!'.
'Maar ik heb nog iets gekocht!' Zei Johnny. Hij liep het kamertje in en pakte de auto. 'kijk is!' Schreeuwde Johnny vol blijdschap. 'Maar ehh is die niet een beetje klein, het is een kin....' Jennifer stopte met praten en kreeg een glimlach op haar gezigd. 'O Mijn God, Gaan we een baby maken?!?!?!?!?! Johnny knikte. 'Ja ik ben er eindelijk aan toe om een kindje te maken!' Zei Johnny met een glimlach op zijn gezicht. Jennifer Liep naar de slaapkamer en trok iets anders aan. Terwijl Jennifer naar de slaapkamer liep was Johnny bezig om de auto weer terug te zetten in de kamer. 'Schat, kijk is!' Riep Jennifer. Johnny liep het kamertje uit en keek om naar Jennifers mooie bikini.
'Wauw, je ziet er geweldig uit schat!' Zei Johnny. Johnny loog een beetje, maarja om je vrouw te plezieren moet je aardig zijn op dit soort dingen. Hij liep naar haar toe en bekeek haar geweldige lichaam. 'Nooit geweten dat je zo dik was!' Zei Johnny. 'Wat! Ben je helemaal gek geworden om mij dik te noemen jij achterbaks!!!' Jennifer stopte met schreeuwen toen ze Johnny keihard zag lachen. 'Whahahahaha, geniaal!' Zei Johnny 'Het was maar een grapje hoor schat' Zei Johnny tijdens het lachen door. Even later kon Jennifer er ook om lachen. Johnny liep ook naar de slaapkamer en kleedde zich om in zijn boxershort. Hij liep door de deur en fluite naar Jennifer die op de bank tv zat te kijken. Jennifer draaide zich om en stond stomverbaasd naar Johnny te kijken.
'Johnny, wauw je bent gespierd!' Zei Jennifer met een openstaande mond. 'Dat doe ik voor jou hoor' Zei Johnny met knal rode wangen en een verlegen stem. Johnny ging bij Jennifer op de bank zitten en zei 'En nu?'. Jennifer schaterde van het lachen en zei 'Hebben je vader en je moeder het verhaal van de bijtjes en de bloemetjes niet verteld?'. Johnny ging dichter bij Jennifer zitten en staarde diep in haar ogen. 'Euh hallo! Ik vroeg je wat imbic...' voordat Jennifer haar zin kon afmaken was Johnny haar al aan het zoenen. Johnny stond op en pakte haar op. Hij liep naar de slaapkamer en even later begon de magie.
De zon kwam op en Johnny werd wakker door een luid geschreeuw van Jennifer. Jennifer kwam de slaapkamer binnen en zat naast Johnny.
'En!?' Vroeg Johnny enthousiast. 'Ik ben zwanger!' Schreeuwde ze vol blijdschap uit! 'Yes! Eindelijk een mini ons!' Zei Johnny op de vrolijkste manier die hij kon bedenken. 'Ik ga wat wafels maken, ga jij dan even douchen?' Vroeg Jennifer. Waarom? Stink ik dan?' Zei Johnny. 'Huhu, grappenmaker!' Zei Jennifer en liep naar de keuken. Johnny stapte zijn bed uit en liep de deur door naar de keuken. Een gil van geluk geeft Jennifer omdat ze het nog steeds niet kan geloven! 'Als jij de wafels nou gaat maken ga ik even douchen' Zei Johnny. Johnny liep de douche in en begon zichzelf te wassen.
'Ieeehhhh!' was het geluid die Johnny door de deur hoorde van de douche. 'Ach, ze zal wel gewoon veel te blij zijn dat de wafels zijn gelukt. Johnny stapt onder de douche vandaan en droogt zich af. Hij stapt door de deur en liep rechtstreeks naar de slaapkamer waar ze een soort van walk in cloaset hè en gemaakt. Toen Johnny klaar was met omkleden vond hij het aardig stil. Te stil wat hem betreft. Hij stormde de keuken en en zag dat de wafels in de oven stonden zonder dat zijn mooie vrouw er bij stond. 'Jennifer! Waar ben je?' Riep Johnny een paar keer. Maar er kwam geen antwoord. Johnny rende het hele huis door om haar te vinden maar ze was nergens. Johnny zag dat de deur open stond. 'O nee! Ze is gekidnapt!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Duurt even maar hij is er wel
Snoepstok, beetje vrolijk blijven hea?
Ten eerste, je verzuipt hier in de dagboeken en er zijn maar weinig mensen die echt heel veel
lezen. Dus tja, dan krijg je niet echt heel veel reacties.
Of je moet er een reputatie voor hebben dat je verhaal echt gewéééldig is, maar er zijn maar heel weinig mensen die dat hebben.. En die hebben ook een beetje geluk gehad
Oké, je verhaal is echt niet slecht. Denk dat ook echt nooit, zelfs áls dat het is, want dan is het niet meer leuk om te schrijven, right? ^^
Dat bovenste mag ik eigenlijk niet zeggen omdat ik het mezelf nog altijd niet toe sta om te denken dat ik echt goed schrijf - dan zou ik sowieso liegen- maar oké.
Eeen als jij nu denkt dat ik het alleen maar doe om mijn aardigheidsfactor of whatever te vergroten, heb je het mis ^^ Alles wat ik zeg, meen ik.
Even een complimentje, ik vind het leuk beschreven hoe Johnny en Jennifer met elkaar om gaan
Alleen Johnny trok iets te snel conclusies qua kidnappen enzo, maar dat heeft elke schrijver wel eens ^^
En en en, het spijt me dat ik nu pas reageer. Wachtwoord crisis enzo
Duss, ga je door, of begin je dan een nieuw dagboek?
Ik denk dat het vooral komt omdat je heel onregelmatig update, en dat mensen het niet meer, of nog niet echt volgen. Het verhaal is idd niet slecht, maar het is ook niet heel bijzonder ofzo.