Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie is de enige echte Robinson volgens jou?

Luca
2
8%
Brandon
0
Geen stemmen
Suzy
4
16%
Sebastian
1
4%
Lauren
3
12%
Izea
5
20%
Samuel
3
12%
Giselle
3
12%
Finn
2
8%
Shannon
2
8%
Totaal aantal stemmen: 25

539 berichten • Pagina 9 van 27

Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Expeditie Robinson

Mikese, misschien een idee voor mensen die niet stemmen, dat ze dan op zichzelf stemmen? Dan hoef jij ook niet, onterecht vind ik, op iemand anders te stemmen ;)
little devil
Podium hulp Podium hulp

idd! viel mij ook al op ;)
maar k vind het echt heel knap! ik zou al die opdrachten denk ik echt niet kunnen verzinnen, en al helemaal niet zo snel!! :klap

wauw!! :woot
onderschrift verwijderd door hiki
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Dat zou kunnen, Nina, maar ik vind het zo raar om dan in de up te verwerken hoe iemand op zichzelf stemt haha.
Maarja, ik heb ALLE stemmen binnen! WOOOEEEEHOOEEEEE!
Ik weet dus ook helaas al wie er uit gaat en dat is juist zo'n leuke! :(
Afbeelding
Mikese

Haha Matthieu. De pc is helaas niet vrij, anders kon ik nu aan de ups werken, heb er wel weer zin in eigenlijk! Eigenlijk sla ik de eilandraad liever over, jullie kennen de kandidaten nog helemaal niet.. :p
Afbeelding
Mikese

1.3 Gescheiden stranden

Afbeelding
In kamp Zuid was de spanning goed voelbaar. Izumi, die juist als één van de weinigen niet zenuwachtig was, had zich al tientallen keren verplaats van op de houtstapel naar voor de houtstapel en andersom. Brandon, Samuel en Lauren kletsten wat bij het kampvuur, waar nog niemand zijn best voor had gedaan om het aan te krijgen. Over de eilandraad werd niet echt gepraat. Lauren moest moeite doen om er niet over te beginnen, maar ze was dat ze misschien te opdringerig over kwam en besloot haar mond te houden.

Afbeelding
Jef wou wel vast wat dingen bespreken met betrekking tot de eilandraad met Moos, maar Moos ging er niet op in. Hij had absoluut geen zin om nu al een complot te vormen. Aangezien hij de snelste van zijn kamp was achtte hij zijn positie in het kamp veilig.

Afbeelding
Bridget had zich even afgezonderd. Ze baalde heel erg van haar afgang. Ze wilde zo graag winnen en ze was voor haar gevoel ook goed op weg tot ze de weg kwijtraakte. Samen met Brandon en Alice kwam ze als laatste aan, maar op wie zouden haar kampgenoten stemmen?

Afbeelding
Alice maakte zich helemaal geen zorgen. Haar kampgenoten hadden de slaapzakken vast klaargelegd en daar maakte ze dankbaar gebruik van. Ze wist dat ze slechts een uurtje had voordat ze naar de eilandraad moest, maar ze wilde liever slapen dan doen alsof ze haar kampgenoten, die ze niet kende, zo leuk vond om maar in de expeditie te blijven.

Afbeelding
In kamp Noord was de stemming wat relaxter. De kampgenoten hadden de hele middag bij elkaar gezeten, maar niemand was er in geslaagd om vuur te maken met de vuursticks die ze hadden gekregen van Laura.

Afbeelding
Luca en Finn hadden zich afgezonderd met Sharon. Ze praatten over de eerste proef. 'Wij waren de snelste,' zei Sharon, 'samen met Izea dan. Ik wil niet gelijk beginnen met complotten smeden, maar ik hoop dat wij in ieder geval met z'n vieren kunnen overleggen dat we niet op elkaar stemmen.' 'Als sterksten onder elkaar?' vroeg Luca. Sharon en Finn knikten. 'Izea doet ook mee,' zei Sharon. 'Waar is ze eigenlijk?' vroeg Finn.

Afbeelding
Izea, die jaren op straat geleefd had en dus dagen zonder eten kon. Toch besloot ze gelijk op zoek te gaan naar fruit en ander voedsel om zo fit mogelijk te blijven.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie