Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

295 berichten • Pagina 9 van 15

Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: 10G Henderson ~ Generatie 2 ~ Hoofdstuk 2

Hoofdstuk 3
Afbeelding
Levi was weer voor de zoveelste keer deze maand bij me. Vandaag bleef hij voor de eerste keer slapen. Ik vond het erg spannend. We zaten op de bank en keken TV, niet dat we er veel van meekregen, we zaten de hele tijd te zoenen.

Afbeelding
Al snel gebeurde waar ik me op had verheugt. We gingen naar boven en daar deden we het voor de eerste keer. Ondanks het stuntelen was het heel erg romantisch.

Afbeelding
De volgende avond had ik afgesproken met een collega, met hem had ik de beste relatie op het werk. Zijn naam was Lyle. Ik kon altijd met hem lachen en voor hulp kon ik ook bij hem terecht.

Afbeelding
Toen ik bij zijn huis kwam schrok ik me, het was een kast van een huis en ik wist zeker dat dit het adres was. Ik belde aan en ja hoor, Lyle maakte de deur open.

Afbeelding
We gingen in de kamer zitten en praatte over veel dingen. Over collega's op het werk, onze familie en over katten. Ja, hij had ook een kat en hield net zoveel van katten als ik. Hij had een prachtige blauwe rus.

Afbeelding
Ik merkte dat Lyle steeds dichter tegen me aan kwam zitten. Ik keek hem aan, zijn hoofd kwam dichter bij mijn hoofd, onze lippen raakten elkaar. We begonnen te zoenen, steeds heftiger.

Afbeelding
We verplaatsen ons naar boven, naar het bed waar we verder zoende. Lyle's hand kwam onder mijn shirt. 'Lyle, ik...' Zei ik zacht, ik kon mijn zin niet afmaken, want Lyle's lippen zaten alweer op de mijne. 'Je hoeft niets te zeggen, schat. Ik heb voor alles gezorgd.'

Afbeelding
En zo belandde we onder de dekens. Aan de ene kant voelde ik me schuldig tegenover Levi, maar aan de andere kant vond ik het fijn. Lyle was de man uit mijn dromen...
Afbeelding
Noukysims
Podium hulp Podium hulp

Re: 10G Henderson ~ Generatie 2 ~ Hoofdstuk 3

Superleuk!! Ik volgde de McTree's al, en nu ben ik ook al Henderson-stalker =). Daisy is al net zo mooi als Nancy... Waar heb je eigenlijk die skins vandaan?? Ik zoek namelijk echt al tijden naar een goede skin die mijn sims er niet uit laten zien alsof ze uit een manga komen. Je hebt een ex-volger weer een uhh... RE-volger gemaakt!!
Afbeelding
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: 10G Henderson ~ Generatie 2 ~ Hoofdstuk 3

Hoofdstuk 4
Afbeelding
Ik liep over straat, een wandeling door de buitenlucht zou me goed doen. Door mijn hoofd spookte vele vragen, maar op geen van die vragen had ik een antwoord. Ik maakte me zorgen.

Afbeelding
Ik stopte en wreef over mijn buik. Ik dacht dat je blij moest zijn als je dit overkwam, niet dat ik niet blij was, maar ik stond niet te springen. In mijn eerdere dromen leek me het een prachtig moment, maar die droom kwam niet uit. Misschien als het anders was geweest als ik had geweten met wie ik het avontuur van de ouderschap aanging.

Afbeelding
Maar nee dat wist ik niet, ik had werkelijk geen idee. Hoe moet je dat nou weten als je het binnen 24 uur met twee mannen doet? Niet dus. Ik kan gokken, maar ik moet wachten tot er een DNA-test kan. En dan nog het ding, twee mannen zijn verliefd op mij en twee mannen moet ik gaan vertellen van de zwangerschap, maar ze mogen niets van elkaar weten. Welk persoon kan dat nou?

Afbeelding
Eerst belde ik Levi, hij kwam direct langs. Hij gaf me een zoen. 'Ga maar zitten.' Zei ik. Hij ging zitten en ik plofte ernaast. Ik zuchtte diep. 'Levi, ik ben zwanger.' Zei ik direct. Ik keek naar mijn handen die hard trilde.

Afbeelding
Voorzichtig keek ik naar Levi. Ik zag de schrik in zijn ogen. Het bleef een tijdje stil. 'Wat vind je daarvan?' Zei ik zacht. 'Uhh, ik moet gaan.' Zei Levi en stond op. 'Dag.' Hij gaf me niet eens een knuffel, laat staan een zoen. Verslagen bleef ik achter. Het kon niet slechter gaan.

Afbeelding
De volgende dag ging ik naar Lyle. 'Lyle, ik moet je iets heel belangrijks vertellen. Het kan je laten schrikken.' 'Oké... Vertel maar.' Zei Lyle die me serieus aankeek. 'Ik ben zwanger...'

Afbeelding
Ik keek Lyle strak aan. Ik zag dezelfde schrik in zijn ogen als bij Levi, maar die veranderde al snel in een zachte lach. Lyle pakte mijn hand. 'Schat, we gaan dit samen doen. Het lukt ons wel. Het wordt een prachtig kind.' Ik lachte.

Afbeelding
Lyle gaf me een zoen. Van binnen voelde ik me warm, maar daarnaast had ik angst. Lyle wist niet dat ik een relatie had met Levi en Levi die wist niets van Lyle. Op dat moment verwijderde ik Levi het liefst uit mijn leven en ik hoopte dat het kind van Lyle was, want aan de reactie van beide te zien, was Lyle een betere man, voor mij en het kind.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie