Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

179 berichten • Pagina 9 van 9

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: 10G Visser - 5.2 Last [23/08]

Ik heb even moeten zoeken naar je topic, maar goed :p

Yes, je hebt weer geüpdate! Lang geleden, maar dat maakt het stiekem wel extra leuk! :D En bovendien had ik de vorige update gemist. Oeps. Naja.
Even bijgelezen, en ik vind dat je nog altijd leuk schrijft. Ik vind het zielig voor Robbin, maar het is fijn voor haar dat Thijs er in ieder geval voor haar is - en hem vind ik trouwens echt schattig, haha!
Oké, nogal een vage reactie, maar ik hoop dat je snel weer update! (:
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: 10G Visser - 5.2 Last [23/08]

OHWAUW! Ik had eerst snel plaatjes gelezen omdat ik te lui was om de tekst te lezen. Wow plaatjes lezen... ik bedoel bekijken. Maar je dagboek is echt goed! Die Sjaak is een enge creep. En ik hoop natuurlijk dat ze iets met Thijs krijgt, en dat ze beroemd wordt, maar ik voorspel nu al zo een beetje dat dit dagboek niet helemaal rozengeur en maneschijn zal blijven...

Succes met updaten, ik ben echt heel benieuwd naar meer! :D
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: 10G Visser - 5.3 Vastgelegd [01/09]

Oh hell ik heb medelijden met Robbin, ik hoop echt dat ze hem kunnen pakken zeg.. Maar het is wel echt een gave update zeg, en ik hoop dat we snel meer krijgen, haha! :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie