Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

110 berichten • Pagina 6 van 6

Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: My Inner Beauty - Update hoofdstuk 6.1

Update 6.2
-----------------
Afbeelding
De dag van de bruiloft was al bijna. Alles liep perfect.

Afbeelding
Emerald glimlachte. Ze kon niet wachten tot de bruiloft. Nee, ze kon eerder nog niet wachten tot het moment dat alles van haar was. Een duivels lachje ontsnapte uit haar mond.

Afbeelding
Emerald stond op en begon aan het eten. Ze had trek en Jake zou dat ook wel hebben. Ze lachte. Jake, de sullige Jake.

Afbeelding
"Hey, lieverd." Ik stond achter haar. Emerald schrok op. "Hoi schatje. Ik maak herfstsalade." Ik knikte goedkeurend. "Yummy."

Afbeelding
Emerald was erg gespannen. Ze had een afspraak met meneer Jones, een man die illegale dingen uitvoerde en aktes en zo vervalste. Ze had om half een 's nachts met hem afgesproken. Zo was ze er zeker van dat ik niets door had.

Afbeelding
Tijdens het eten keek Emerald toe hoe ik gulzig de herfstsalade opat. Ze glimlachte bij de gedachte dat zulke momenten bijna over waren. Ze moest alleen nog even voor een kind zorgen en hem daarna dumpen om er vervolgens met alles vandoor te gaan.

Afbeelding
Afbeelding
Om vijf voor half een verliet Emerald het huisje. Ze liep via een afgelegen weggetje naar de afgesproken plek. Emerald viel niet erg op met haar zwarte jas.

Afbeelding
Ze kon niet wachten tot het moment dat ze de akte had en ervoor had gezorgd dat Jake het verkeerde had getekend. Ze hadden afgesproken dat ze bij scheiding allebei de helft kregen, maar in deze akte stond er dat Emerald eigenaar van alles zou zijn, wanneer ze zouden scheiden. Ze lachte. Geweldig plan. Geweldig plan.

Afbeelding
Vanuit de bosjes loerde iemand naar haar. "Emerald." Ze schrok op. Een man kwam tevoorschijn. "Emerald. Betaal me en je krijgt de akte." Emerald overhandigde hem het geld en nam de akte aan. "Bedankt."

Afbeelding
Tevreden liep ze terug naar huis. Niets zou nog kunnen mislukken. Emerald had zin in de bruiloft.
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: My Inner Beauty - Update hoofdstuk 6.2

Update 6.3
-------------
Afbeelding
Afbeelding
"Ik houd van mezelf en van deze dag! Vandaag is de mooiste dag uit mijn leven!" Emerald glimlachte vals. "Alles is binnenkort van mij! Van mij! Ik heb nu een status, maar ook een prachtig huis en straks kan ik er alleen van genieten!"

Afbeelding
Afbeelding
De bruiloft was een uur daarna alweer in volle gang. De moeder van Emerald gaf haar een cadeau, ik maakte grappen met jeugdvrienden..kortom, het was erg gezellig.

Afbeelding
Ik kletste ook nog even met mijn moeder. Ik had Sterre al tijdenlang niet meer gesproken, maar nu kon ik dat toch nog even inhalen.

Afbeelding
En om half elf 's ochtends begon de ceremonie dan eigenlijk. Nu zou ik trouwen met de vrouw van mijn leven.

Afbeelding
De gasten zaten opgewonden te wachten tot we echt 'man en vrouw' werden.

Afbeelding
"Neemt u, Emerald Greenwood, Jake d'Armoire tot uw wettige echtgenoot?" "Ja." "Neemt u, Jake d'Armoire, Emerald Greenwood tot uw wettige echtgenote?" "Ja."

Afbeelding
Ja, ik hield echt van haar en zij van mij. Dit was de mooiste dag in mijn leven.

Afbeelding
Na de ceremonie waren er nog wat leuke feestactiviteiten om te doen, zoals bellen blazen of losgaan op de dansvloer.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Het was vandaag ook echt een prachtige dag. Het weer was mooi en de zon scheen vrolijk aan de hemel. Beter dan dit kon het echt niet.

Afbeelding
Met mijn moeder zong ik ook nog wat oude, Franse liedjes en we praatten over vroeger. Dat was echt gezellig en ik besloot om vaker langs te komen met Emerald.

Afbeelding
's Avonds, na het feest, gingen we naar onze geheime plek, het meertje. We deden onze badkleding aan en sprongen in het best koude water, maar dat deden we wel vaker.

Afbeelding
Afbeelding
We speelden wat in het water en genoten van deze prachtige avond bij het meertje.

Afbeelding
Mijn leven kon echt niet beter nu. Het was gewoonweg perfect en dat had ik nooit verwacht.

Afbeelding
Afbeelding
"Jake, ik hou van jou." "Ik hou ook van jou, Emmy."

Afbeelding
Afbeelding
Natuurlijk beleefden we onze verdere huwelijksnacht thuis in het bed. Ja, dit was echt een mooie dag.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie