Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

93 berichten • Pagina 3 van 5

Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Life at War - 'Pagina 3' - Hoofdstuk 1 |*UPDATE!*| 4/9 1

~ Pagina 4
Afbeelding

Toen Gretel alle verhalen aan het vertellen was dwaalde ik na het derde verhaal af, niet vanwege het verhaal… Maar ik ging een beetje denken over het leven, wat nu als ik geen man vind? Overal als je door de buurt liep zag je koppels. Koppels met kinderen, en soms wel over de tien kinderen. Later wil ik ook kinderen. Het liefst wil ik er drie, maar ik weet niet echt hoe een baby in elkaar steekt.
Plots werd ik wakker gemaakt, ik was in slaap gevallen. Gretel lachte, het was niet de eerste keer, vroeger viel ik ook altijd in slaap in de oude schommelstoel.


Afbeelding

Toen Ger binnenliep kon ik zoals altijd mijn ogen niet van hem afhouden, ik bedoel maar… Hij heeft een geweldige uitstraling, en hij laat de gieren over mijn lijf lopen. Alsof hij echt geboren is om een charmeur te zijn. Maar vroeger had hij om de week een nieuw vriendinnetje op school. Mij zag hij volgen mij nooit zitten. Tot Gretel naar de tuin liep, hij begon een gesprek met me aan over de liefde. En hij vertelde dat hij mij altijd leuk heeft gevonden, tot hij me opeens een kus gaf. Ik schrok me te pletter. Is dit echt? Droom ik niet? Iemand, knijp me! En toen wist ik. Dit was geen droom. Dit was echt, de jongen van mijn dromen kuste me.

Afbeelding

Gretel wist natuurlijk niks van de kus af, maar ze vertelde mij wel vaker dat ze ons wel een leuk koppel vond, Ger en ik hadden een ongelooflijk lange tijd geen moed om het te zeggen. Tot we het er gewoon uitfloepten dat we elkaar leuk vonden. Gretel was zo blij dat er op ieder moment wel een gat in het dak gesprongen kon worden. Tot ze opeens in huilen uitbarstte. “Wat had Lisanne dit leuk gevonden” zei ze, en Ger ving haar direct op.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Life at War - 'Pagina 4' - Hoofdstuk 1 |*UPDATE!*| 8/9 1

~ Medeling
Lieve dagboekvolgers,

Deze week komt er waarschijnlijk geen update. Je zou misschien gemerkt hebben dat ik meestal in het weekend een update maak, maar nu komt er waarschijnlijk geen. Althans, dit weekend niet. Het kan natuurlijk wel zijn dat er op maandag de zeventiende wel een update komt omdat mijn moeder me niet naar school laat gaan vanwege het wereldkampioenschap wielrennen, en dus zijn alle straten afgezet en er zijn maar vijf oversteekplaatsen. Dus ik ben zo wat vrij. Althans, ik moet nog proberen mijn moeder over te halen om naar school te kunnen gaan. Ik dwaal een beetje af.. Waarschijnlijk komt er dus dit weekend/deze week geen update. Maar niet getreurd, volgende week ga ik weer verder met Sisel!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Life at War - 'Pagina 4' - Hoofdstuk 1 |*UPDATE!*| 8/9 1

~ Pagina 5
Afbeelding

Vandaag was de dag dat Ger en ik gingen wandelen, de hele dag was het al aan het regenen, maar de wandeling ging gewoon door zei Ger, ik verheugde me er erg op, ik was wel een beetje sceptisch, een wandeling? Hoe maak je zoiets nou romantisch? Ach, Ger heeft altijd wel verrassingen in petto.

Afbeelding

Toen we bij de vijver waren gingen de tranen bij mij toch echt lopen.. Ik was niet verdrietig, het waren tenslotte erg mooie herinneringen, maar toch mis ik Lisanne. We gooiden altijd steentjes over het water om te kijken bij wie het steentje het verst over het water sprong. Meestal won Lisanne. Maar dat was één van de herinneringen, we hebben hier ook met Gretel en Ger en mijn ouders altijd gepicknickt. Ger zei; “We laten vandaag geen tranen lopen, dit is een wandeling voor ons!”
En daar hield ik me ook aan, Ger ging nog even naar binnen om zich om te kleden, daarna gingen we naar het park.


Afbeelding

Toen we bij het park aankwamen begon het ongelooflijk te regenen, Ger pakte me vast en ik liep over het muurtje, hij liep naast mij, ik kon mijn ogen niet geloven. Het was zó romantisch! Ik voelde me gewoon speciaal, met hem naast mijn zijde voelde ik me sterk, en toen kwam ik te weten dat Ger de man is waarmee ik mijn leven wil delen.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie