Hoofdstuk 4

De dag na de begrafenis moest ik weer naar mijn werk toe. Ik stond op, en liep naar beneden. Mijn rug deed pijn, mijn bed is niet echt van goede kwaliteit, net zoals veel dingen in dit huis, het rijke leventje lijkt mij wel wat, dan dit stomme kleine krot, is dat ik het zelf heb gebouwd, want anders zou het nu al plat liggen.

Ik besluit dat de woede helemaal geen zin heeft en pak het pak om eigen wafels te maken. Ik maak het pak open, mix het met eieren, boter en melk, en stop het daarna voor 10 minuten in de oven. Ik zet de TV aan, en zie dat er een misdaadgolf is in Sunset Valley. Gelukkig weten ze de bron niet van onze geheime schuilplaats. Dan piept de oven. Ik loop ernaar toe en ga aan tafel zitten, met deze lekkere wafels.

Ik stond voor de ingang, totdat ik sirenes deze kant op hoorde komen. Het waren de sirene’s van een politieauto, zag ik toen ik de hoek om keek. Jammer genoeg zag de agente mij en ik moest mee naar het bureau. Ik stapte de wagen in, en keek de agente aan, en ze keek niet bepaald blij.

Voor het politiebureau werd ik afgezet en moest ik naar binnen, de cel in. Daar waren andere ongure types, waar mee het best wel klikte. Mijn celdeur ging open, en zei dat ik de volgende dag al weer vrij mocht. Ik speelde nog domino in mijn eentje totdat ik ging slapen.

De volgend ochtend stond ik weer voor de deur van het bureau. Ik had geen scheerapparaat bij mij, dus heb ik ongeschoren wangen. De bedden deden evenveel pijn als mijn bed, dus het zou best mijn tweede huis kunnen worden.

Ik ben maar snel weer naar mijn werk gegaan, voordat ze mij gemist hadden. Maar toen ik binnen was kreeg ik meteen op mijn falie. Ze hadden het gehoord dat ik in de bak zat, en dat konden ze niet hebben, dus hebben ze me ontslagen. En het was de enige misdaad bedrijf in de buurt. Dus nu kan ik niet verder in de misdaad carrière.

Totdat ik de auto van mijn baas zag was is ik erg verdrietig. Of niet verdrietig, een stoere jongen zoals ik kan niet verdrietig zijn, ik bedoel van slag. Ik kreeg meteen snode plannetjes en heb ze gelijk maar uitgevoerd. In vuur en vlam.