“Je moet afvallen..” Op mijn 14e was ik 60 kilo en 1.60 lang, ik besloot daardoor af te vallen, ik streefde naar een normaal gewicht. Ik was 15 en had het perfecte lichaam, ik ging met iedere jongen uit en woog 49 kilo. Maar, ik raakte zwanger, en dat was het einde van mijn prachtige lichaam. Ik werd weer zwaar, niemand mocht me.. En mijn moeder wou weer dat ik afviel. Na negen maanden kreeg ik een prachtige dochter, en deed ik er alles aan om weer dun te worden. Ik at niet meer, en sportte teveel, na 2 maanden was ik weer op mijn gewone gewicht, maar ik vond het niet genoeg. En dit is dus het verhaal van mij, Louise Charou, ik moet leven met een kind en mijn eetstoornis. En ik, ik wil een familie stichten!
Hoofdstukken:
Hoofdstuk 1.
Hoofdstuk 2.
Hoofdstuk 3.
Schrijvers note:
Hier is weer eens een verhaal van mij, jullie worden er vast zat van.. Maar dit is een best heftig verhaal, en nu ik weer sims, wou ik het toch weer proberen. Omdat the clone project nogal dood is, omdat ik al het werk moest doen, en ik dat niet echt wou, wou ik nu toch weer een verhaal. Ik weet dat ik nog een spionnen verhaal had, maar die site is op één of andere manier verwijderd. :c
Maar nu ga ik dus wel een goed verhaal schrijven. :3
Laatst gewijzigd door Liza op vr 27 apr 2012, 13:35, 6 keer totaal gewijzigd.