Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

603 berichten • Pagina 19 van 31

Wolvenpootje
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
12
Lid geworden op:
di 29 nov 2011, 17:48

Re: 10G Dumonceau - 2.23 Paardrijles (22-03-'12)

nonnieven1 schreef:^ Bedankt! De haarstijl van Chase komt van Newsea, volgens mij is het een betaalde, maar ik heb hem van een site die hem gratis te download had gezet.. Weet niet meer precies wat het was.

Bedankt iedereen! <33


Ik heb nog nooit van Newsea gehoord... Bedankt, ik ga kijken :) erg leuk! een van de leukste die ik ooit gelezen heb. :D!
:3 moet nog wat verzinnen xD
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: 10G Dumonceau - 2.23 Paardrijles (22-03-'12)

Perfect en beter

Afbeelding

Het was de avond voor het grote eindfeest waar alle meiden de hele week al opgewonden over waren. Een aantal jongens ook, trouwens, waaronder mijn eigen broer. Halfbroer.
Ik liep de badkamer in en zag Chase daar zorgvuldig alle uitstekende plukjes haar wegwerken.

Afbeelding

"Hey, bro," zei ik in een poging aardig te zijn. "Waarom heb je zo'n apenpak aan?" Oké, misschien had ik harder kunnen proberen met dat aardigheid, maar het wás een apenpak, en de waarheid gaat boven alles.

Afbeelding

Chase grijnsde. "Mijn date heeft blijkbaar een heel strenge vader, ik wil een indruk op hem maken. Met wie ga jij nou uiteindelijk?"
Ik haalde mijn schouders op. "Niemand, ik ga daar plezier maken als een vrijgezel. Geen gezeur van corsages of strenge vaders."

Afbeelding

"O ja," zei Chase, alsof hij zich net iets herinnerde. "Is het goed als we iets eerder weg gaan dan gepland? Vanwege die strenge vader, hij wil blijkbaar een gesprek met me voeren."
Ik lachte hem uit. "Je moet auditie doen, man. Hij wil zien of je wel goed genoeg bent voor zn lieve dochtertje.

Afbeelding

"Ze is het waard, man, serieus. Als je haar ziet, ik zweer je, dan vraag je me of ze een zus heeft."
"Yeah right, ik doe niet aan daten met de zus van de vriendin van mijn broer." Toen ik dat had gezegd was ik er niet zo zeker van dat ik dat nog eens zou kunnen zeggen.
Chase lachte.

Afbeelding

Die 'avond' stonden we op de stoep van Chase' date.
Chase floot zacht toen hij de reusachtige villa zag. "Nou, dat verklaart de privéschool ook weer," mompelde hij zacht.

Afbeelding

Chase haalde zenuwachtig adem en liep toen zo zelfverzekerd als hij kon naar de deur. Ik bleef op een afstandje staan en bestudeerde de auto die op de oprit stond. Een hele mooie, vond ik…

Afbeelding

Een statige oude vrouw deed open. "Goedenavond, u bent vast Chase Dumonceau."
"Um. Ja, mevrouw."
"Ik ben mevrouw Janssen, de huishoudster. Meneer Van der Hout is nog even bezig, maar jullie mogen wachten in de woonkamer, loopt u maar mee."

Afbeelding

Een paar gangen later stonden we in een gele woonkamer. Maar dan ook echt géél. Geelgeel. Serieus, overal waar ik keek was geel, zelfs Chase leek geel door de gele straling die op hem viel. Vreemd.
Chase mompelde continu over hoe zenuwachtig hij wel niet was, maar ik luisterde niet.

Afbeelding

Na een tijdje kwam meneer Van der Hout binnen. Hij was precies wat ik verwacht had; grijs, oud en streng. Chase sprong op en struikelde bijna over zijn woorden toen hij ratelde over de pracht van het huis en van de gele woonkamer.

Afbeelding

En toen begon het kruisverhoor.. De strenge man vroeg vanalles over Chase' doelen in het leven en welk beroep hij wilde gaan beoefenen. Chase antwoordde precies wat hij moest antwoorden en deed alsof hij de perfecte schoonzoon was. "Nee, de band is alleen maar voor nu, want er ligt natúúrlijk geen toekomst in." Pfft.

Afbeelding

Maar het werkte wel. Uiteindelijk was de Vader overtuigd en zei tegen Chase iets over dat hij een man naar zijn hart was en dat hij hoopte dat hij een leuke tijd met zijn dochter zou hebben, maar ze moest wel optijd thuis zijn.

Afbeelding

Ik zuchtte verveeld toen we naar de hal gingen, waar Chase' date zich bij ons zou voegen, en dan zouden we éindelijk gaan. Wat een verschrikking was dit, ik wist nu al dat ik die meid niet mocht.
Toen kwam er een gedaante naar beneden lopen.

Afbeelding

Ze was... perfect. Perfect en beter.. Chase had gelijk gehad, alleen vroeg ik niet of ze een zus had, een zus zou namelijk niet zo perfect kunnen zijn als zij was..

Afbeelding

"Hee Chase," zei ze met de mooiste stem van de wereld. "En hallo Chase' broer," glimlachte ze naar mij. "Zullen we?"
Chase glimlachte naar haar, duidelijk net zo overdonderd als ik, en bood haar zijn arm aan.

Afbeelding

Zij nam hem aan, het voelde als een stomp in mijn maag. Vreemd, natuurlijk nam ze hem aan, ze was zijn date... Eens te meer voelde ik die intense haat tegen mijn broer. Het enige wat ons anders maakte was onze moeder, hoe kwam het dan dat hij alles had, en ik niets?

Afbeelding

"Daniel, ga je nog mee?" vroeg Chase aan mij toen er geen beweging in mij kwam. Ik knikte zacht en sleepte mezelf de deur uit, richting het feest waar het meisje van mijn dromen mijn broers date was.

Afbeelding

Een paar weken later stonden we in de kelder te oefenen. Het was een nieuw lied, het liefdeslied dat al zo lang op de planning stond. Chase zong, en het was niet moeilijk te raden wie zijn inspiratie voor dit lied was geweest.
Diana en hij waren nu officieel een stel. Ze waren op het bal officieel verkozen tot koning en koningin, en onofficieel tot 'leukste stel'.

Afbeelding

"I love you so..." zong Chase de laatste zin.
"Goed gedaan, jongens!" zei Ralph, Chase' domme beste vriend, enthousiast.
"Inderdaad," beaamde Chase. "Zullen we even pauze houden?"

Afbeelding

"Dus," zei Ralph even later. "Hoe gaat het tussen jou en je muse?"
Chase grinnikte. "Geweldig.. Dat wilde ik jullie nog vertellen, ze komt hier zo heen.."
"Wat?" vroeg Ralph. "Chase, we hadden afgesproken; geen publiek op de repetities, zelfs geen vriendinnetjes."

Afbeelding

"Dit is anders, man. Haar vader is het hele weekend weg, op zakenreis of iets dergelijks, en.. Nou, laten we zeggen dat we onze relatie tot het volgende niveau gaan tillen.." Hij grijnsde opgewonden.

Afbeelding

"Wow, man," zei Ralph. "Ik had verwacht dat dat nog lang niet zou gebeuren.. Was ze niet heel preuts en zo?"
"Ja, wel een beetje," gaf Chase toe, "maar we hadden een heel diepgaand gesprek laatst, en ze vertelde me over ware liefde en dergelijke, en dat ze er klaar voor is... Waarom niet, hè?" grinnikte hij. Ralph grinnikte vrolijk mee.

Afbeelding

Ik grinnikte niet.. Hoe kon ik nou grinniken? Mijn ware liefde vond mijn broer haar ware liefde.. Mijn 'broer'.. Ik haatte dat vieze lachje van hem, en dat haar, vreselijk. Wat zag Diana nou weer in hem?

Afbeelding

"Chase?" klonk de meest perfecte stem op aarde toen. "Ben je beneden?"
"Ja, Di, kom maar!"
Diana gleed giechelend langs de trapleuning naar beneden. "Dat heb ik altijd al eens willen doen," bekende ze ons toen ze beneden was.

Afbeelding

Chase grijnsde blij en liep naar haar toe. Een klein kusje werd al snel een kus van vijf minuten, die alleen maar afgebroken werd doordat Ralph zijn keel schraapte - zo dom vond ik hem toen niet meer.

Afbeelding

Diana keek ietwat verlegen glimlachend naar ons en toen weer naar Chase. "Zullen we gaan?" vroeg ze zacht, maar niet zacht genoeg.
Chase knikte en pakte haar hand. Samen liepen ze de trap weer op... Geen van beiden keek nog naar ons om.

Afbeelding

Ik bleef de hele avond in die oncomfortabele stoel zitten, proberend me niet voor te stellen wat er nu in Diana's huis gebeurde. Als ik dat deed, werd ik misselijk..
Ik haatte mijn broer... Halfbroer.

--------------------------------------------------------------------------

Hope you like! Ik ga nog even de overzichtsfoto's maken van alle 3 de jongens en de poll blijft open tot zondag
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: 10G Dumonceau - 2.24 Perfect en beter (28-03-'12)

Mike Dumonceau

Afbeelding

Eigenschappen
Einzelgänger
Klunzig
Genie
Hondenliefhebber

Levenswens
Gerenommeerd chirurg (Carriëre geneeskunde)

Verhaallijn
Mike is altijd het buitenbeentje geweest en heeft nooit veel menselijke vrienden gehad. Hij had er ook weinig behoefte aan, want hij had altijd genoeg aan zijn hond Tansy en haar pup Dax. Als hij Daisy ontmoet op zijn werk zijn ze meteen vrienden, mede vanwege hun gedeelde liefde voor dieren. Voor Mike is het echter véél meer dan vriendschap, maar hoe moet hij dat haar zeggen zonder te riskeren zijn enige vriendin kwijt te raken?


Chase Dumonceau

Afbeelding

Eigenschappen
Perfectionist
Virtuoos
Geluksvogel
Vriendelijk

Levenswens
Gouden tong, gouden vingers

Verhaallijn
Chase is de sociaalste van de drie broers. In zijn leven heeft hij nooit met moeilijkheden te maken gehad, hoewel zijn halfbroer niet bepaald de makkelijkste is. Hij is een getalenteerd muzikant en hoopt door te breken met zijn band. Tegelijk heeft hij een relatie met zijn droomvrouw, Diana, en probeert hij diens vader tevreden te houden. Diana, Daniel, Diana's vader, de band.. Wordt het niet teveel voor Chase?


Daniel Dumonceau

Afbeelding

Eigenschappen
Feestbeest
Humeurig
Hekel aan kunst
Atletisch

Levenswens
Het luxe leventje van rijke en beroemde Sims

Verhaallijn
Daniel voelde zich al sinds zijn moeder hem dumpte bij zijn vader afgewezen en verbitterd. De computer verlichtte die pijn, maar als Chase hem vraagt bij de band te komen, besluit hij zijn computer in de steek te laten. Anders dan Chase, zit zijn leven niet echt mee, maar Daniel doet alles om ervoor te zorgen dat hij dat heeft wat Chase heeft, en wat Chase vooral heeft, is Diana, de droomvrouw van beide broers... Zal Daniel het gevecht tegen zijn broer ooit staken?


--------------------------

Nou, hier het overzicht. Hope you vote! x'D

Laatst gewijzigd door nonnieven1 op do 29 mar 2012, 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: 10G Dumonceau - 2.24 Perfect en beter (28-03-'12)

How-To-Be-Cool

Afbeelding

Vandaag vierde Mike zijn verjaardag. Daniel en ik hadden gehoopt op een groot feest, maar Mike wilde alleen met het gezin en zijn beste vriendin Daisy. Het gezin min pap, want die was op één of andere mysterieuze missie in het buitenland. Hij was al een week weg, en niemand wist wanneer (en of) hij terug zou komen, heel spannend allemaal.

Afbeelding

Daisy was al eerder volwassen geworden, en mag ik opmerken dat ze er erg... knap (elke beter-passende therm zou onpasselijk zijn, aangezien ik een vriendin had en die naast me stond) uit zag.
De manier ziend waarop Mike naar haar keek, merkte ik trouwens dat zij veel meer voor hem was dan alleen een vriendin.

Afbeelding

Dus wat deed ik, als de goede broer die ik zeker was..? Juist, ik gaf hem How-To-Be-Cool-lessen en een complete make-over. Les 1: Een bril is voor sukkels (wat Daisy ook had gemerkt). Zonder dat zag hij er al een stuk beter uit.

Afbeelding

Les 2: Bloemen. Geen vrouw kon bloemen weerstaan. Serieus, bouw een grote tuin met bloemen voor haar en ze houdt van je (uit betrouwbare bron).

Afbeelding

Les 3: Gevoel. Babbel wat over gevoelens die je niet echt hebt, of overdrijf je eigenlijke gevoelens, en je prooi valt als een blok voor je.

Afbeelding

Les 4: Het Goede Moment. Zorg dat je het juiste moment kiest om je eerste echte move te maken, namelijk de Kus. Dit moment is er sowieso NIET als de vorige stappen al niet goed gingen. Kies met beleid.

Afbeelding

"Je bent geniaal," zei Diana zacht tegen me terwijl ze naar de zoenende Mike en Daisy keek.
"Ik weet het," grijnsde ik. Ze giechelde en porde me in mijn zij.
Dat was nou wat ik noemde een Perfect Moment.

Afbeelding

"Mam, kunnen we even praten?" vroeg Mike.
"Natuurlijk, Mike," zei mam, zich omdraaiend. Daisy en Mike stonden allebei in de keuken. "Wat is er?"

Afbeelding

"Nou, Daisy en ik zijn verloofd," zei Mike zonder omwegen.
"Wat?" vroeg mam geschokt. "Verloofd..? Sinds wanneer?"
"Sinds..." Mike keek op zijn horloge. "Sinds 6 minuten en 45, 46, 47 seconden." Daisy giechelde.

Afbeelding

Mam lachte en omhelsde Mike. "Gefeliciteerd, jongen. En jij ook, Daisy." Ze liep naar Daisy om haar ook een knuffel te geven.

Afbeelding

"Dank u, mevrouw Dumonceau," zei Daisy verlegen. "Mike en ik wilden u nog iets vragen.." ze keek even naar Mike, die knikte. "Um.. Wij vroegen ons af of u zou kunnen helpen met de verhuizing.. We willen aan het einde van de week weggaan."

Afbeelding

"Dat lijkt me geweldig! En je mag me gewoon Jessica noemen, lieverd. Je bent familie nu!"
Daisy lachte weer verlegen.

Afbeelding

Een paar maanden later werden we uitgenodigd in Appaloosa Plains, waar Mike en Daisy hun nieuwe huis hadden gebouwd. De rest van het gezin was al eerder gekomen, maar Diana had nog een familiegebeuren gehad, dus wij kwamen later.

Afbeelding

Mike kwam naar buiten toen we aanbelden. "Chase, Diana!" riep hij opgewekt. "Daar zijn jullie eindelijk, we hebben op jullie gewacht. Diana, Daisy is bezig met haar jurk en ze heeft misschien hulp nodig.."
"Begrepen!" riep Diana blij en ze rende naar binnen.

Afbeelding

Mike zuchtte vermoeid. Ik keek verwonderd om me heen. "Hebben jullie dit echt helemaal zelf opgebouwd, Mike?"
Mike knikte trots. "Ja, het zijn twee gebouwen, het ene is het hoofdgebouw en het andere is een gastverblijf, omdat we zwerfdieren willen adopteren. De tuin was het echte werk, wil je hem zien?"
Ik knikte natuurlijk.

Afbeelding

Mike leidde me door het huis, dat smaakvol was ingericht, en we gingen weer naar buiten door de achterdeur. Ik vroeg me af wat er zo bijzonder was aan de tuin dat hij het wilde laten zien.
"Weet je stap 2 nog?" vroeg Mike grijnzend.

Afbeelding

"Ja, maar..." Ik verstomde toen ik de reusachtige tuin zag. "Mijn God, Mike.." zei ik ademloos.
"Ik weet het," grijnsde Mike. "Blijkbaar is teveel bloemen ook niet goed.. Daisy vond het prachtig, maar iets te overdreven."

Afbeelding

"Het is veel te overdreven," beaamde ik. "Jemig... Je kunt ook overdrijven, Mike."
Mike grinnikte. "Mam vond het prachtig, ze is soms dagenlang hier."
"Het is prachtig, alleen veel te overdreven."

Afbeelding

We liepen zwijgend over één van de boogbruggetjes terwijl ik de tuin bewonderde. Op een bankje bij een open plek zaten twee oude mensen.
"Chase!" riep de vrouw blij. Ik schrok me wild toen ik merkte dat het mijn ouders waren die daar zaten.

Afbeelding

"Oh, lieverd, ik heb je zo gemist!" zei mam terwijl ze me stevig knuffelde. "Is Mike's tuin niet prachtig? Daisy vindt het overdreven, maar ik vind het geweldig."
"Hoi mam," zei ik grijnzend. "Ja, de tuin is mooi."

Afbeelding

Mam giechelde. "Sinds je vader terug is van waar hij ook geweest was, wil hij dat apenpakje niet meer uitdoen."
"Dat hoorde ik!" zei pap lachend.

Afbeelding

Hij stond op en pakte zijn wandelstok erbij. Ik hapte naar adem.
"Pap, wat is er gebeurd?"
"Uh... Niets bijzonders. Vraag maar niets jongen, anders.."
"Ja, ja, anders moet je ons vermoorden."

--------------------------------

Chase Dumonceau is de nieuwe stamhouder van de 3e generatie! =D

Huisje (en tuin) made by Maarten (Mrtn A). Awesome nietwaar? =D
Hope you like

Laatst gewijzigd door nonnieven1 op wo 19 sep 2012, 21:00, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: 10G Dumonceau - 3.01 How-To-Be-Cool (02-04-'12)

Geluk

Afbeelding

"Waar ben je nou eigenlijk mee bezig?" vroeg ik Diana de avond voor de bruiloft. We sliepen in het "gastverblijf" zoals Mike het noemde. De kamer was degelijk ingericht, met veel planten voor de sfeer.

Afbeelding

"Crème opbrengen," antwoordde Diana glimlachend.
"Hm.. Weet je wat ik me bedacht?" zei ik twijfelend. "Ik ben klaar om volwassen te worden, zullen we hier samen opgroeien?"

Afbeelding

Diana lachte zacht. "Oké.. Maar ik denk dat mijn vader me gaat vermoorden als ik volwassen thuiskom.."
"Ik bescherm je," grijnsde ik. Ze lachte weer en mompelde iets over dat ik daar te schattig voor was en ging toen bij me in bed liggen.
"Weltrusten," fluisterde ze.
"Wilde je al gaan slapen?" grijnsde ik quasi-verbaasd.

Afbeelding

Die ochtend werden we wakker van de zonnestralen. Ik had meteen het gevoel: dit heb ik eerder meegemaakt. Ik bleef daar nog een half uur over nadenken - ik dwaalde telkens af omdat ik Diana naast me had liggen.
Plotseling schoot het me binnen. "Dian," fluisterde ik. "Wordt wakker, we zijn volwassenen! Geen school meer!"

Afbeelding

Diana kreunde terwijl ik bij haar wegschoof en uit bed stapte.
"Geen school meer," gaapte ze. "Is dat nou echt het eerste waar je aan denkt de ochtend dat je volwassen bent geworden?"
Toen viel bij haar ook het kwartje en schoot ze overeind.

Afbeelding

Ze rende zo snel als ze kon - niet heel snel - naar de spiegel. "O mijn God! Chase, we zijn volwassen!" giechelde ze opgewonden. "Ik kan uit huis!"
Ik grinnikte en liep naar haar toe. "Uit huis, is dat het eerste waar je aan denkt de ochtend dat je volwasen bent geworden?"

Afbeelding

Ik leunde naar haar toe. "Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen," fluisterde hij. "Maar je ziet er nog mooier uit als volwassene."
Diana giechelde, in verlegenheid gebracht.

Afbeelding

"En daarom.." ging ik verder. "Wil ik je een vraag stellen. Wacht even, hoor, even kijken.." mompelde ik binnenmonds en ik ging zogenaamd casual op mijn knieën.
"Chase... Wat doe je nou?" vroeg Diana ongeduldig.

Afbeelding

"Geduld, geduld! Dit is lastiger dan het lijkt, weet je!" Zenuwachtig haalde ik het doosje tevoorschijn dat ik een paar weken geleden al had gekocht.
"Diana Magdalene van der Hout..." Ik opende het doosje. "Wil je met me trouwen..? Uh.. Alsjeblieft?"

Afbeelding

Diana staarde me stomverbaasd aan en knikte toen sprakeloos. Mijn hart maakte een sprongetje van blijdschap. "Gelukkig," zuchtte ik opgelucht. Ik pakte haar hand en deed de ring om haar vinger.

Afbeelding

Diana giechelde opgewonden en viel me om mijn hals. "Ik ben de gelukkigste vrouw op aarde," lachte ze.
"Tja, hoe kan het ook anders? Je bent verloofd met de gelukkigste man op aarde, dus het is pure logica. Wiskunde, A + B = AB."

Afbeelding

"Verpest dit moment niet met wiskunde, lieverd."
"Sorry, schat, ik zal het niet meer doen," zei ik onderdanig.

Afbeelding

Diana zuchtte en legde haar hand op mijn wang. Haar lieve kleine handje. "Ik kan niet wachten tot we getrouwd zijn," glimlachte ze weemoedig.
"Waarom wachten?"

Afbeelding

"Wat bedoel je?"
"Waarom zouden we wachten met trouwen? We kunnen later de papiertjes wel invullen, waarom zouden we niet gewoon hier en nu onze geloftes uitspreken.."
"In ons ondergoed..? Ach ja, waarom niet," lachte ze uitgelaten.

Afbeelding

"Wie speelt de ambtenaar van de gemeente?"
Diana giechelde zenuwachtig. Dat deed ze veel de laatste tijd, ik vond het wel schattig.
Ik schraapte mijn keel. "Chase Staco-" mijn gezicht vertrok een beetje bij die naam, "- Dumonceau, neem jij Diana Magdalena van der Hout tot uw wettige echtgenote, en ehmm.. zult u voor eeuwig van haar houden?
Ja, ik wil."

Afbeelding

"Diana Magdalena van der Hout," vervolgde ik. "Neemt gij Chase Staco Dumonceau tot uw wettige echtgenoot en zult u voor eeuwig van hem houden en nooit vreemdgaan of kijken naar andere mannen?"
"Hé!" riep Diana. "Waarom zat dat niet bij jouw belofte? Nou oke.. Ja, ik wil."

Afbeelding

Ik grinnikte. "Oké, mooizo.. Dan mag u nu de bruid kussen."
Ik gaf een lief zacht kusje op Diana's mond. "Ik hou van je, Diana Magdalena Dumonceau.."
"Ik ook van jou.. Voor altijd," beloofde ze me.

Afbeelding

Die middag was de bruiloft. Diana en ik besloten ons nieuws pas bekend te maken na deze bruiloft, zodat we niet de aandacht van Mike en Daisy zouden stelen.
Daniel was.. not amused toen hij zag dat Diana en ik samen waren opgegroeid, dus hij besloot daar op dat moment volwassen te worden.. Hij zag er.. Tja, ach..

Afbeelding

De bruid - Daisy - zag er prachtig uit, zoals altijd. Aan Mike's adorerende blik te zien merkte hij dat ook. Maarja, daarom trouwde hij ook met haar.

Afbeelding

Afbeelding

In mijn ogen verbleekte de "officiële" bruid toch een beetje met mijn persoonlijke bruid. Ach, waarschijnlijk was het een kwestie van persoonlijke voorkeur. Misschien moest ik Daniel vragen welke bruid de beste was.. Maar ach, die voelde weinig, dus waarschijnlijk kon hij ook geen schoonheid beoordelen.

Afbeelding

"Ik neem jou, Mike Dumonceau, tot mijn wettige echtgenoot en ik beloof altijd van je te houden, tot de dood ons scheidt."
Heilige Simt! Dat gedeelte was ik vergeten.. Ik keek even naar Diana, die naar me grijnsde.

Afbeelding

Afbeelding

In ieder geval pasten mijn vrouw - wow dat voelde leuk om te denken - en mijn moeder geweldig bij elkaar. Beiden zaten ze bij de kus de huilen dat het zo mooi en romantisch was..
Ach, bij mijn bruiloft stonden we in ons ondergoed in een vies gasthuis dat bedoeld was voor dieren, en dat vond ik net zo romantisch.

Afbeelding

"Mam?" vroeg Mike na de ceremonie - en Diana's en mijn aankondiging, gedaan tijdens mijn getuige-speech - aan mama. Hij keek even naar Daisy achter hem en draaide zich toen weer naar mama. "Daisy en ik hebben besproken.. Aangezien jij verliefd bent geworden op onze tuin... en wij hier wel wat hulp kunnen gebruiken.."

Afbeelding

"Zou je het misschien leuk vinden om samen met pap hier te blijven wonen..? Dan kunnen jullie hier elke dag door de tuin lopen en misschien wat helpen met de zwerfdieren.."
"O, Mike!" zei mam ontroerd. "Echt waar? O dat lijkt me geweldig! Dank je, lieverd!"

Afbeelding

"Zo, broertje.." zei Mike tegen mij. "'t lijkt erop dat jij het huis nu voor jezelf hebt. En je lieftallige vrouwlief, natuurlijk.." Hij glimlachte naar Diana.
"Daniel blijft waarschijnlijk nog een tijdje bij ons wonen, vanwege de band en zo.."

Afbeelding

Mike lachte. "Nou, leuk.."
Ik grinnikte zacht. "Tja, ik kan 'm ook niet wegsturen."
Mike knikte en omhelsde me. "Veel geluk in je leven, broertje."
"Jij ook, grote broer.."

-----------------------------------------------------

Hope you like! =D

Bedankt voor alle reactie's :wub

Laatst gewijzigd door nonnieven1 op do 05 apr 2012, 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie