Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

152 berichten • Pagina 5 van 8

Gebruikersavatar
zoetje753
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
283
Lid geworden op:
do 05 jan 2012, 09:23

Re: Serena's Anorexic Story

NIEUWEEEE UPPDATE :D ~RAWRRR~


kben het zat ik heb gewoon een kleuter geadopteerd... maar we beschouwen hem als een kindje dat gewoon geboren is :D (A) (A)

Door Serena:

Afbeelding

Doordat mam zo ziek is van de zwangerschap moet Emanuel de hele dag alles in huis doen en is hij s'avonds hartstikke moe. Doordat zij allemaal zo druk bezig zijn met de baby en alles wat daar mee te maken heeft, heb ik tijd om mezelf serieus te veranderen. Ik wil mijn haar verfen, andere kleding en natuurlijk meer afvallen. Mam begon laatst te zeuren tijdens het eten, ze vind dat ik er de laatste tijd ongezond en ziek uitzie.. zullen wel zwangerschaps hormonen zijn. Er is op school ook een nieuwe jongen: Daniël. Tijdens de pauze stonden we samen te praten, voor het eerst zonder mompelen of dat er rot opmerkingen gemaakt werden, gewoon zoals vrienden doen. Zooo fijn was dat.

Afbeelding
Op school gaat het de laatste tijd minder, me cijfers gaan omlaag en me huiswerk maken wordt ook steeds lastiger. Ik moet alles met elkaar proberen te combineren, huiswerk, sporten, voor mam zorgen en ook nog op internet tips blijven zoeken. Ik ontbijt niet, eet op school niks, met het avond eten maar een beetje en sport veel maar ik val gewoon niet af. Laatst werd Ana ineens heel boos op mij, ik heb haar verteld dat ik eigelijk niet nog een keer durf over te geven. Ze zei dat ik zwak was en dat ik me niet moet aanstellen en als ik echt mijn doel:
Afbeelding
wil bereiken ik wel moet overgeven of ik dat nou wil of niet. Ze zou mij over een paar dagen een brief sturen waarin staat wat ik moet doen, ik hoop maar dat dat wel helpt...
Iedere keer als ik huiswerk maak of op school zit denk ik alleen maar aan de honger die ik heb, of dat ik teveel heb gegeten of ik vraag me af waarom ik niks afval. En dan hebben we nog Emanuel, hij behandeld mij alsof ik een ziekte heb, alsof ik dom ben en alsof ik helemaal niks waard ben. Hij geeft me straf om de meest onbenullige dingen, ik was vergeten de afwas te doen; ik mocht gelijk de hele dag in me kamer blijven. Ik had geen zin om babykleertjes te kopen; de dag erna moest ik de hele dag klusjes in huis doen. Ik had een paar onvoldoendes gehaald; ik mocht de rest van de week niet naar buiten.

Afbeelding

(hihi die hond onder de bank :) )
Na negen maanden lang rare eetgewoontes van mama aantezien en een chagrijnige Emanuel in huis te hebben is hij dan eindelijk geboren: Troy. Hij is zo lief schattig jongentje altijd vrolijk aan het brabellen. Toch wel grappig; ze gingen ervan uit dat Troy een Tara zou worden maar het werd een jongen. Best genant voor Troy want hij slaapt in een meisjes kamer en heeft de eerste 3maanden alleen maar meisjes kleding aan gehad.
Ik heb zelf eindelijk mijn haar geverfd, ik mocht het niet helemaal verfen alleen de highlights, en ik heb nieuwe kleding. Daniël zei de eerste keer dat hij me zo zag dat ik er zo veel mooier uitzie *zucht..* ik denk dat ik verliefd ben..

Ana heeft mij eindelijk de brief gestuurd die ze beloofd had:
Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Ana, een vriendin voor het leven.
Je zult me haten, maar nog meer van mij houden en me bedanken voor alles wat ik voor je doe. Denk nu eens terug aan je leven. Wat vind je ervan? Ben je tevreden? Of zou je graag willen dat het anders was gegaan? Denk eens aan je vrienden, hoe gaat het daarmee? Bedenk je of het wel echte vrienden zijn. Waarschijnlijk niet… Als jij hen vroeg of je dik was, wat zeiden ze dan? Ontkende ze het soms? Zie je wel, ze liegen tegen je. Ze zijn niet eerlijk, ze liegen je voor. Zijn dat nou vrienden? Wat heb je aan hen? Leugenaars zijn het, meer niet! Nu je ouders. Hoe gaat het daarmee? Zijn ze tevreden over je, vinden ze dat je het goed doet op school? Misschien dat ze zeggen dat ze blij met je zijn, dat je de ideale dochter bent. Maar denk toch eens na. Is dat zo, ben jij de ideale dochter? Ik zal je een geheime verklappen, dat ben je niet! Als jij de ideale dochter geweest zou zijn, was je nu slank, mooi en succesvol. Diep in hun hart walgen je ouders van jou, en van je vette lichaam, en school hoe zit dat? Haal je alleen maar tienen en zit je op het gymnasium? Gaat het goed op school, en krijg je complimentjes? Nee hè… het gaat slecht op school, je bent dom. Nee, slim zul je nooit worden, maar je kunt dit andere dingen compenseren. Lees maar eens verder… Denk je eens in: Wat zal er gebeuren als je zou afvallen? Als je slanker dan slank zou worden, dun, mager, perfect? Denk je niet dat je je dan beter gaat voelen, gelukkiger? Ik denk het wel… Ik denk dat het heel goed voor je zal zijn. Iedereen zal je nakijken en je bewonderen om je wilskracht en discipline. Kies je hiervoor lees dan verder. Kies je hier niet voor, ga dan uit mijn ogen, jij zwak wicht! Oh, schrik je van mijn hardheid? Tja, daar zul je mee moeten leren leven, ik ben behoorlijk hard. Maar jij hebt ook wel een harde hand nodig, zonder mij ben je niets, maar dan ook echt helemaal niets waard. Nul Niks. Je mag wel blij met me zijn, dat ik ondanks dat jij zo kansloos bent toch nog probeer je te helpen. We zullen rustig aan beginnen. Gewoon het schrappen van tussendoortjes niets ernstigs. Af en toe wat oefeningen, maar je zult het nog rustig houden. Maar dan, we gaan steeds verder. We slaan het ontbijt en de lunch over, eten alleen nog ’s avonds. Misschien krijgen mensen iets door, daarvoor zul je moeten liegen. In het ergste geval weten mensen het al, in dat geval zul je keihard moeten zijn. De oefeningen worden zwaarder, je krijgt het steeds moeilijker. Na een tijdje, als ontkennen niet meer lukt, wees je eerlijk. Je gaat ronduit voedsel weigeren, hoeveel pijn dat ook doet. Het zal moeilijk zijn, je ouders zullen schreeuwen, huilen, janken, maar je moet doorgaan. Het moet! Alles zal je moeten geven, echt alles! Je zult het ontzettend zwaar krijgen. Janken zul je, als je voor de miljoenste keer boven de wc hangt en gal en bloed spuwt. Als je door die vreselijke kou heen rent, met slechts een shirtje en broek aan. Nee, denk niet dat het makkelijk wordt, alles behalve dat. Je moet er voor zorgen dat je je doelen haalt, dat is het allerbelangrijkste ter wereld! Lieverd, ik wil je graag helpen, maar dan moet jij mij ook helpen. Samen gaan we er tegenaan!


Liefs Ana.

Ik schrok wel een beetje toen ik dit gister las, maar het is wel de waarheid..

Afbeelding

Vandaag toen Troy begon te huilen, reageerde mam zoals normaal, helemaal niet ik vind dat zo zielig, ik bedoel toen ik klein was ben ik grootendeels opgevoed door mijn oma omdat mijn moeder naar school moest, dus dan is het logies. Maar als jij de hele dag thuis zit, moet je zelf voor je kind zorgen maar inplaats daarvan ben ik de enige die Troy zijn flesje geeft, hem in bed doet, zijn luier verschoond en met hem speelt.

Afbeelding

Ik heb haar eindelijk de waarheid verteld, ik ben meer moeder voor Troy dan zij zelf is en dat mijn schoolwerk hieronder lijdt(mooi exscuus toch voor de slechte cijfers?!) en dat zij zelf alleen maar op de bank zit en niks doet. En toen kwam Emanuel erbij, hij zei dat ik geen grote mond hoor te hebben tegen mijn moeder en hij sloeg me. Waar bemoeid hij zich mee, ik ben toch zeker niet zijn kind?! Mam raakte helemaal in paniek en begon hysterisch te doen. Troy begon te huilen en Emanuel begon tegen mij te schreeuwen: DOE ER DAN WAT AAN LUI KRENG! HET IS JE BROERTJE JIJ KAN BEST WEL HELPEN MET ZIJN OPVOEDING!.

Vanavond komt Daniël mij helpen met het huiswerk, en als er dan iets met Troy is ga ik er dus mooi niet heen hoor. Hij kwam al voor het eten, dat wouden Emanuel en mam graag, en heeft toen een heel vragenvuur over zich heen. Blijkbaar heeft hij goedkeuring van mam gekregen want ze gaf me een ontzichtbaar knikje. Emanuel daarin tegen vond het maar niks, zo'n jongen bij mij, alleen, op de kamer.
Nadat we huiswerk hadden gemaakt hadden we nog even samen een game gespeeld en wat tv gekeken. Troy heeft al vijf keer gehuild en niemand reageerde. Daniël zette de tv uit en boog zich dichter naar mij toe, en kuste mij.
Afbeelding

MIJN EERSTE KUS ( :wub :wub van Daniël OMFG zoo blij ben ik nu woow. We zoenden nog heel lang door en ineens stond Emanuel in de deuropening met Troy op zijn armen. Hij stuurde Daniël het huis uit en stak een hele preek tegen mij af over verantwoordelijkheid en dat ik nooit misbruik had mogen maken van zijn vertrouwen in mij..

De rest bewaar ik voor de volgende update ghehehe :D

Tsja nog ideeën??
xx

Laatst gewijzigd door zoetje753 op wo 08 feb 2012, 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.

~RAWR~
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Serena's Anorexic Story

Die foto is denk ik van een Ana site? Echt schokkend hoe men daar deze ziekte verheerlijkt. De inhoud van die brief hoe ben je daaraan gekomen? Verder vond ik je up best goed,je schrijft op een manier die makkelijk te lezen is.
Gebruikersavatar
zoetje753
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
283
Lid geworden op:
do 05 jan 2012, 09:23

Re: Serena's Anorexic Story

Big Mama schreef:Die foto is denk ik van een Ana site? Echt schokkend hoe men daar deze ziekte verheerlijkt. De inhoud van die brief hoe ben je daaraan gekomen? Verder vond ik je up best goed,je schrijft op een manier die makkelijk te lezen is.
die brief had ik ook van een Ana site. er zijn intotaal 7 brieven volgens mij..
~RAWR~
Gebruikersavatar
zoetje753
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
283
Lid geworden op:
do 05 jan 2012, 09:23

Re: Serena's Anorexic Story

updateee ~RAWRR~


Door Lisette:

Afbeelding

Vandaag is het eindelijk weer eens mooi weer, dus ik ga een rondje met Troy lopen.
Diep in gedachte liep ik rond, Serena had gister wel gelijk sinds Troy geboren zorgt zij voor het grootste deel voor hem. Maar Emanuel en ik hebben het zo druk, met elkaar, de band en er komt binnenkort weer een nieuwe fotoshoot. Zodra Emanuel een keer de stad uit is, ga ik wat leuks doen met Serena en Troy.
Ik maak me de laatste tijd best zorgen om haar, ze is heel wit, eet weinig en sport veel. Aan de ene kant ben ik best trots dat ze eindelijk eens wat aan haar gewicht gaat doen, maar aan de andere kant ben ik bang dat het fout gaat. Ik snap best dat het moeilijk voor haar is, ik was vroeger zelf ook gewoon dik, maar ze heeft jaren lang alles gegeten wat ze wil, niet sporten dus dat word lastig voor haar.
En dan Emanuel, hij bemoeit zich gewoon teveel met mijn opvoeding met Serena. Toen hij haar laatst sloeg hebben we nog de hele avond ruzie gehad. Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat hij alleen maar bij mij is om beroemd te worden...
Soms mis ik mijn oude leventje wel, het was altijd onvoorspelbaar, spannend, gevaarlijk en ik kreeg er van alles voor terug. Drugs, geld, kleding en sieraden alles wat ik maar wou. En nu moet ik er maar eens aan denken om drugs te gebruiken en het staat gelijk in alle kranten.

Door Serena:

Afbeelding

Vanavond komt Daniël weer langs, want mam en Emanuel zijn naar een of andere vage fotoshoot. We aten net hartstikke vette vieze hamburgers omdat ze haast hadden, toen ik dat aan Ana vertelde zei ze dat ik meteen moest gaan kotsen. Ze vertelde me ook dat ik een rood armbandje om mijn linker pols moet dragen, zo kunnen andere Ana's mij herkennen en het is een soort herinnering dat ik niet vergeet waar ik het allemaal voor doe. Het doet pijn, maar het moet het moet gewoon ik wil perfectie!!
*dingdong :D*
Snel poets ik mijn tanden en doe de deur voor Daniël open. "Waar zijn je ouders?" "Naar een fotoshoot ofzo.. ik moet oppassen op Troy."
In de woonkamer stelt Daniël voor om te gaan zwemmen, en voor ik er wat tegenin kan brengen liggen we al in het zwembad."
Afbeelding

We waren weer op mijn kamer, eerst alleen aan het praten over school enzo en toen boog hij zich weer dicht naar mij toe en nu zonder gestoord te worden konden we zoenen. Geschrokken duwd Daniël me naar achter. "WAT IS DAT NOU VOOR FOTO?!" zacht vloekend zoek ik naar wat hij bedoeld.
Afbeelding
"Eh.. dat is voor een project voor school." zenuwachtig sta ik op en probeer hem uit mijn kamer te werken, hij mag niet zien dat er nog meer foto's zijn. "Ja tuurlijk Serena maak dat de kat wijs! Je doet al dagen lang heel raar tegen me, als ik vraag of je bij mij en me vrienden komt zitten tijdens de pauze wil je nooit je staat altijd alleen en je eet nooit op school! Dan hebben we gym en zodra jij een T-shirt aan trekt zijn er allemaal littekens!?" Hij kijkt me echt doordringend aan, als ik nu ga liegen heeft hij dat meteen door. "Oke zo zit het.."
Troy begon te huilen en ik ren snel me kamer uit en ga bij hem kijken.
Afbeelding

xxx
~RAWR~
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Serena's Anorexic Story

Hele mooie update. :D Die foto is wat minder schokkend ook al zie je wel dat ze erg dun is. Wat mij nu erg opvalt is de depressiviteit die van deze foto uitstraalt. De manier waarop haar arm ligt vind ik iets om over na te denken. :huh Bij nader inzien vind ik het toch wel een storende foto. xD
Gebruikersavatar
Lisaav
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
344
Lid geworden op:
di 08 dec 2009, 13:30

Re: Serena's Anorexic Story

jeejtje wat een verhaal.
Ik vind het echt knap van je dat je dat zo kan schrijven!
ik hoop dat het beter met je gaat en ik vind het verhaal mooi.
ik hoop dat het goed afloopt.
Gebruikersavatar
zoetje753
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
283
Lid geworden op:
do 05 jan 2012, 09:23

Re: Serena's Anorexic Story

~UPDATEE~

Door Serena:

Afbeelding

"Laat Troy maar even huilen, dit is belangrijker." zegt Daníël. "Ik wil weten waarom jij zulke foto's in je kamer heb liggen. Ik wil weten waarom jij overal littekens heb. En ik wil weten waarom jij nooit bij mij in de pauze zit. Ik zie het wanneer je liegt dus probeer maar niks." Ik schrik van Daniëls heftige reactie, dit had ik niet verwacht. Ik denk na, ik kan gewoon niet de waarheid vertellen maar ik wil ook niet liegen. "Uhm.. nou.. d-die foto's die zijn niet van mij,, die z-zijn van mijn moeder." Ik kijk hem niet aan, als ik hem aankijk weet hij dat ik lieg. "En hoe zit het met die littekens dan?" Shit niet over nagedacht. "Die zijn van de hond, vaak als ik hem eten wil geven gaat hij aan mijn arm krabben." "En dat van de pauze dan?" "Nou voordat jij hier op school kwam zeiden die jongens vaak vervelende dingen tegen me en ik wil niet bij hun zitten." Daniël staat op: "Ik zie dat je liegt ik heb hier geen zin in, ik ga naar huis toe."

Afbeelding

Een paar dagen later komt Daniël langs; "Kom we gaan een rondje lopen." We lopen naar het strand, we zeggen allebei helemaal niks. Todat we op het strand zijn daar zie ik ze: Patrick, Victor en Ron. De jongens die mij vijf jaar lang elke dag gepest hebben, geslagen en uitgescholden staan daar doodleuk op het strand. Ik kijk Daniël aan hij lacht alleen maar. "Waarom sleep je me helemaal mee naar het strand, om mij vervolgens voor schut te zetten?" "Wacht maar (:"
Ron loopt naar me toe en steekt zijn hand naar me uit. "Het spijt me dat ik zo lullig tegen je deed. We bedoelde het eigenlijk als grapje maar we wisten niet dat jij je daar lullig onder voelde. Dus echt sorry daarvoor." Daar staan we dan hij probeert mij aan te kijken maar ik blijf naar de grond kijken.
"Dankje." zeg ik bijna onhoorbaar.

Afbeelding

We bleven de hele dag met z'n vijven op het strand we gingen barbequen en om geen gezeik met Daniël te krijgen eet ik ook gewoon wat. Uiteindelijk bleven Daniël en ik met z'n tweeën over. "En kom je maandag tijdens de pauze bij ons zitten?" Ik kijk hem aan, zulke mooie blauwe ogen heb ik nog nooit gezien. "Ja is goed."

Door Lisette:

Afbeelding

Vandaag hebben Emanuel en ik een fotoshoot met hele mooie dans kleding. De fotograaf wil dat wij met z'n tweeën gaan dansen en hij maakt er dan foto's van.
Het zijn drie jurken, dus drie keer dansen en dan klaar. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in een fotoshoot...
Afbeelding
Serena gaat de laatste tijd eindelijk weer wat beter op school, vandaag hebben ze coupertest(piepjestest) in die andere jaren haalde ze daar altijd een acht voor. Maar de laatste tijd sport ze veel dus misschien haalt ze wel een tien?
Afbeelding
De laatste jurk, eindelijk. Emanuel begint echt een beetje vervelend te worden, ik begin er echt spijt van te krijgen dat ik met hem ging samen wonen. Ik heb al een paar keer gezegd dat ik het vervelend vind als de paparazzi zomaar in onze tuin rond loopt maar hij weigerd een hek om de tuin neer te zetten. De fotograaf komt naar me toe: "Lisette, telefoon voor je." "Ja laat maar zitten hoor, ik heb gezegd dat ik moet werken en dat ik niet beschikbaar ben." "Uhm dit wil je wel horen, het is de directeur van Serena's school." Voor ik het wist had ik mijn telefoon in me hand. "Met Lisette, wat?, wanneer?, ja ik kom eraan. Emanuel, we moeten NU naar het ziekenhuis."

Afbeelding

Ik weet niet wat ik zie, Serena ligt in het ziekenhuis. Flauwgevallen tijdens de coupertest. Ze was gevallen en iedereen liep gewoon over haar heen. Sommige schopte haar zelfs. Ze heeft wel eens verteld dat ze gepest werd, maar niet dat het zo erg is. Ik kijk naar haar, ze heeft overal littekens maar waar die vandaan komen?? Ze heeft waarschijnlijk nog een hersenschudding ook. Emanuel wou niet mee naar het ziekenhuis, hij ging gelijk naar huis want hij wou eten. Hoe kan hij nou eten?

Afbeelding
Ik werd weggestuurd uit het ziekenhuis. Ik ga naar huis toe en wil eigenlijk gaan slapen, maar ineens heb ik hele erge honger. Emanuel had nog wat van het avond eten over gehouden zodat ik het kon opwarmen.
Ik ga naar buiten toe want ik heb gewoon behoefte aan frisse lucht. Ik sta de heletijd maar naar mijn telefoon te staren, ik wil weten hoe het met haar is. De rede dat ze flauwgevallen was, was een voedsel tekort. Ineens staat Emanuel achter me. Hij blijft maar fluisteren: "Het komt goed met haar."
~RAWR~

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie