Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

De beste teletubbie is;

Tinkiewinkie
1
4%
Dipsy
6
25%
Lala
0
Geen stemmen
Po
8
33%
Regenboogtubbie
9
38%
Totaal aantal stemmen: 24

701 berichten • Pagina 33 van 36

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Gwen's 100 kleine hooligans ~ Hoofdstuk 23 {23/1/12}

Waarom? Ik kon ze niet tegelijk laten opgroeien dus ^^

Ja, smileyhaat.. Jullie reageren altijd hetzelfde, van; leuke up, knappe kinderen..
Weetje hoe saai xD

Kijk, Eline is geen smileyhater xD
Eline reageert tenminste niet mega saai xD
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Gwen's 100 kleine hooligans ~ Hoofdstuk 23 {23/1/12}

Kijk, dat bedoel ik nou xD
Er zijn van die mensen die zeggen dat het beter is om reacties te krijgen al zijn ze prul, maar ik vind dat niet.. Ik haat het gewoon :l
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Gwen's 100 kleine hooligans ~ Hoofdstuk 23 {23/1/12}

Haha, heb je serieus liever GEEN berichten dan KORTE berichten? xD
Oke, korte, inhoudloze 'leuk' berichten zijn echt saai, maar ze zijn toch beter dan niets? xD

Sorry xD

Nouja iig een lange reactie (A)

v Iksnap. Nouja ik zal mijn best doen voor enigzins inhoudelijke reacties 'kay? xD

Laatst gewijzigd door Matthieu op ma 23 jan 2012, 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Just be kind.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Gwen's 100 kleine hooligans ~ Hoofdstuk 23 {23/1/12}

Ja, het is gewoon zo.. Ik bedoel, oke, een paar mensen, maar als iedereen dat gaat doen geeft het ook geen motivatie meer, terwijl iedereen in het begin tenminste op zo'n manier reageerde dat het motivatie gaf.. Het is gewoon jammer ^^

Maar oke, blijf reageren zoals je wilt, maar ik zeg gewoon dat het na een tijd niet meer leuk is, en dat ik deze challenge misschien gewoon prive afrond dan, aangezien ik dan toch niet meer genoeg motivatie heb..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Gwen's 100 kleine hooligans ~ Hoofdstuk 23 {23/1/12}

\**&%^$^^$*!@# ALS JE MAAR WAAGT OM GWEN MET VERVROEGD PENSIOEN OP SIMSNIEUWS TE LATEN GAAN! Oei... GRAAWH!

Dit dagboek is namelijk FREAKING AWESOME en ieder kent GWENNYPENNY! Want ze is gewoon inseane? ofzo?
in ieder geval. dit is het beste dagboek ever, en het mag niet stoppen. ik ben jaloers namelijk op het aantal mensen die dit volgt. En toch vindt ik tenminste een berichtje beter als helemaal niets. Dat moet je toegeven.
:D
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Gwen's 100 kleine hooligans ~ Hoofdstuk 23 {23/1/12}

Rustig, rustig.. Ik begrijp dat ik blij mag zijn met het feit dat dit dagboek zoveel reacties krijgt, want ik heb zelf ook gevoeld hoe het is om weinig reacties te krijgen (Bij De Familie Shadows) en ik ben ook heel blij met zoveel reacties! Zeker! Maar het is gewoon.. Tjaa, niet leuk als je eerst heel leuke reacties kreeg, en nu allemaal van die tja.. Ik weet niet hoe ik het moet zeggen, standaard reacties? Ja, natuurlijk kun je niet blijven verzinnen, maar nu staat er alleen dit; Leuke up, mooie kinderen.. Gewoon, niet echt veel eigenlijk, en dat vind ik gewoon jammer in vergelijking met wat er eerst voor reacties waren..

Maar oke.. Ik kijk wel wat ik doe, nu wil ik nog niet stoppen, maarja.. Maar misschien lijkt een bericht beter, maar als er alleen staat; leuk! Dan is het net zo goed geen reactie, meer zoiets van een lid die meer berichten wil halen..

Maar goed, dat is gewoon hoe ik erover denk! :)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: Gwen's 100 kleine hooligans ~ Hoofdstuk 23 {23/1/12}

Met alle respect hoor Elisa, maar ik denk niet dat je weet hoe het is om totaal geen reacties te krijgen. Het is alsof je de moeite die je erin gestoken is, niet gewaardeerd wordt. Ik snap wel dat je betekenisvolle reacties leuker vind dan gewone, maar wees er gewoon blij mee. Er zijn er genoeg hier op SN die met alle plezier de reacties die jij krijgt zouden willen. Natuurlijk mag je je eigen mening hebben, dat zeg ik niet, maar loop alsjeblieft niet te zeuren over meningsloze reacties.

v Ja tuurlijk niet, maar ik vind het gewoon nogal... belachelijk.

Laatst gewijzigd door Luna op ma 23 jan 2012, 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Gwen's 100 kleine hooligans ~ Hoofdstuk 23 {23/1/12}

@Luna Come on, het is beter dat ze gewoon eerlijk is, toch? :)

Awh, Lynea is knap ;o En Gwenny.. die is nog altijd gestoord xD
Maar ik vraag me af, wanneer komt dat gesprek met de psyco? ;p
Oh ja,
Simsfreak schreef:Jullie beginnen een smileyhaat te ontwikkelen, merk ik xD
Slecht hoor xD
(zeg ik, die een smileyverslaving heeft.. Smileys zijn gewoon coewl Marlinde xD)

Maar dankje allemaal :laugh
Nee, Smileys zijn zwaar falend 8-)
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Gwen's 100 kleine hooligans ~ Hoofdstuk 23 {23/1/12}

Ik heb wel degelijk een dagboek gehad waar maar 1 iemand op reageerde, en het kon me dan niet veel schelen, maar toch. Maar oké, ik vind gewoon dat zulke reacties gelijk staan aan geen.. Maar goed, zoals net; ik kijk wat ik doe, misschien ga ik dus wel gewoon in privé verder ^^

Maar oke, laten we deze discussie maar sluiten, we gaan nogal offtopic. Als ik merk dat ik er gewoon niet genoeg motivatie meer voor heb, kies ik gewoon ervoor om in privé verder te gaan, anders dan loopt het..


Afbeelding
In elk geval een foto van Erben, die nogal op z'n vader lijkt ^^
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Gwen's 100 kleine hooligans ~ Hoofdstuk 23 {23/1/12}

Erben? Is dat van Alan! Genius! :D

Gwen en haar schoonzoon weird. I like it very much, net als je andere dagboeken! Ruilen? (mijne faalt nu namelijk.) :D

In ieder geval, ga zo door, ik ben nieuwsgierig, en loopt jou sims niet vast ofzo, want de kwaliteit is ook mooi?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie