Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

152 berichten • Pagina 3 van 8

Gebruikersavatar
zoetje753
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
283
Lid geworden op:
do 05 jan 2012, 09:23

Re: Serena's Anorexic Story

hoofdstuk 3 (doordeweeks kleine updates sorry! school en zoo :S)

Door Lisette

Afbeelding
Ik heb het eindelijk gedaan, ik heb Emanuel gevraagd om te komen eten bij mij thuis. Het was vandaag zo gezellig, eerst zijn we samen wezen dansen in die ene dansclub, daarna hebben we thuis tegen elkaar gedardt en nu zijn we samen aan het eten het kan bijna niet mis gaan. "Ik vond het echt gezellig vandaag!" zegt Emanuel alsof hij mij gedachte leest. "Ja ik ook (:. Heb je zin om vanavond te blijven logeren?" Die zin floept er zomaar uit ik krijg een rood hoofd en kijk hem aan. "Tuurlijk." En voor ik het weet wordt ons mooie moment verpest daar, staat Serena in de deuropening. "Mam mag ik beneden even gaan sporten?" *zucht* Tuurlijk mag dat. Vragend kijkt Emanuel mij aan. "Dat leg ik later wel uit." zeg ik met een haastige stem. "Kom naar mijn kamer kunnen we gezellig bij de openhaard zitten."

Afbeelding

Afbeelding
De volgende ochtend beld mijn moeder, ze vraagt hoe het nu met mijn carrié gaat en hoe het met Serena gaat. Ik antwoord dat het overal goed mee gaat, ik wil eigenlijk niks met haar te make hebben maar als ik er wat van zeg word ze boos. Ik staar voor mij uit en denk aan vroeger.

Afbeelding
Mijn ouders konden geen kinderen krijgen dus besloten ze een kindje te adopteren, al snel wisten ze dat het geen makkelijk kindje zou zijn. Ze was dwars en wou altijd haar zin hebben, maar dat hebben alle kinderen wel eens maar dat wilden mijn ouders niet geloven. Ze sloegen mij soms helemaal verrot, daardoor ging ik meer op straat leven. Daar heb ik Jesper ontmoet. Mijn ouders waren vanaf het begin al geen groote fan van Jesper, ze vonden dat hij te ruig over kwam en ik wou dat maar niet zien.
Jesper en ik waren ondertussen gewoon samen, ik ging niet naar school en besteedde al mijn vrije tijd aan hem. Mijn ouders moesten vaak op gesprek komen op school maar dat deed me niks ze kwamen soms huilend thuis, hoe kan dit nou hun kindje dat zo lief leek toen ze die adopteerden? Na een paar maanden ging het fout, Jesper wou dat ik voor hem ging "werken" anders konden we niet samen blijven. Ik deed gewoon braaf wat hij zei, want als ik dat niet deed sloeg hij mij. Hij gaf mij drugs in ruil voor "werk" ik deed toen alles voor een pilletje.
Na een paar maanden werd ik heel erg ziek en was naar de dokter gegaan, ik was zwanger op mijn 15e. Ik heb niks tegen mijn ouders gezegd heb mijn spullen gepakt en ben weggelopen. Toen ik het aan Jesper vertelde veranderde hij meteen, het geld dat hij aan drugs en "werk" verdiende spaarde hij voor een eigen huis en spullen voor de baby.
Na ongeveer 7 maanden werd de baby geboren ze was een super mooi kindje, en we besloten het naar de overleden moeder van Jesper te noemen, Serena.
Toen Serena geboren was ging het ineens heel snel met de carriere van Jesper en mij, we startte onze eigen band en traden overal op, werden beroemd en kochten een groter huis.
14jaar ging alles goed, todat een oude "vriend" van Jesper voorbij kwam hij zei dat Jesper schuld bij hem had en wou dat hij ging betalen. Jesper weigerde en voor Serena en ik het wisten schoot hij een kogel door zijn hoofd.

Afbeelding
Plots werd ik uit het verleden gehaald en gaf Emanuel mij een knuffel hij wou mij troosten en voor ik het wist barst ik in huilen uit.

Einde (:
xx
p.s Emanuel en Lisette ja of nee??
~RAWR~
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Serena's Anorexic Story

Leuke up ;) Ik heb wel erg veel spelling/grammaticafouten gezien. Heb je eerst spellingscintrole gedaan met word? :) En als je wilt zou ik zelf ook de tekst voor je willen nakijken, als je dat fijn vindt natuurlijk. ;)
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Serena's Anorexic Story

Af en toe, volg ik het niet helemaal... maar, dat kan ook komen door de spelling en grammatica.
Zoals:
De volgende ochtend beld mijn moeder,

Moet worden:
De volgende ochtend belt mijn moeder,

dit is maar een voorbeeld, maar let er wel op.
Afbeelding
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Serena's Anorexic Story

Over de spellingfouten zal ik het niet hebben, maar het verleden stukje is er zo met de haren bijgesleept en haar hele jeugd is in 1 herinnering gestopt. Mij persoonlijk komt dat onecht over en het neemt spanning weg. Sorry voor de kritiek op dit punt.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
little devil
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
125
Lid geworden op:
zo 17 apr 2011, 16:09

Re: Serena's Anorexic Story

ik vind het heel knap dat je dit doet! ik heb er heel erg veel respect voor dat je dir allemaal hebt moeten doormaken en je he nu durft op te schrijven!

gaat het nu wel allemaal goed met je?
onderschrift verwijderd door hiki
Gebruikersavatar
zoetje753
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
283
Lid geworden op:
do 05 jan 2012, 09:23

Re: Serena's Anorexic Story

franniewee schreef:Over de spellingfouten zal ik het niet hebben, maar het verleden stukje is er zo met de haren bijgesleept en haar hele jeugd is in 1 herinnering gestopt. Mij persoonlijk komt dat onecht over en het neemt spanning weg. Sorry voor de kritiek op dit punt.
haha dit was heus niet alles hoor van haar moeder ^^
~RAWR~
Gebruikersavatar
zoetje753
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
283
Lid geworden op:
do 05 jan 2012, 09:23

Re: Serena's Anorexic Story

:$ SLECHT NIEUWS!

ik kan een paar dagen geen nieuwe upp doen.
ik ben sinds een paar weken weer ontzettend down en ben gestopt met eten etc en sport weer veel. hierdoor moet voor onbepaalde tijd opgenomen worden. echt sorry dat ik niet langer kan uploaden, maar zodra ik terug ben zet ik gelijk een upload online. ik kan proberen om morgen ochtend nog een upload te doen maar ik kan niks verzekeren.
als je nog eventuele suggesties heb voor het verhaal, laat het weten want sommige dingen hou ik privé en zet ik er niet in daardoor lijkt het verhaal soms misschien een beetje raar.
ik hoop dat jullie begrijpen dat ik nu geen tijd heb om te kunnen uploaden
ik kan wel al foto's maken voor de komende uploads maar ik heb geen toegang tot internet omdat ik ook weer op pro ana sites bezig was.

xxx

p.s echt heel erg sorry :$ :$
~RAWR~
Gebruikersavatar
little devil
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
125
Lid geworden op:
zo 17 apr 2011, 16:09

Re: Serena's Anorexic Story

jezus! wat denk je? dat dat ons echt uit maakt als het slecht met je gaat?!?
zorg eerst maar eens dat het allemaal weer goed met je komt! heel veel succes en beterschap!!!
onderschrift verwijderd door hiki
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Serena's Anorexic Story

Heb net al de updates gelezen. Het is een heel aangrijpend verhaal en ook goed en knap dat je erover schrijft en ook dat je erover durft te schrijven.
In iedergeval heel veel succes en ik hoop dat het snel weer beter met je gaat
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Serena's Anorexic Story

Ik vind die up minder belangrijk dan je gezondheid. Probeer er nu maar niet te veel te focussen, en richt je maar volop 1 ding: beter worden :) Ik wens je veel beterschap, maar vooral ook sterkte toe. :knuffel
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Serena's Anorexic Story

Dat je verhaal niet alleen echt gebeurd is, maar nog in de tegenwoordige tijd afspeelt is erg triest (en dat had ik niet gerealiseerd). Jouw echte levensverhaal is nog maar net begonnen, dus geef de moed niet op en stop al je energie in het beter worden.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie